שלום לכולם
מבקש חוות דעת על B44.1
האם היא מומלצת כיד שניה
תשמש אותי בתחרויות בעיקר.
והאם עדיף ללכת על דורנגו DEX410 V3
המנוע הוא REEDY 6100KV
הבקר הוא של הוביקינג 100 אמפר
בתודה איתי.
שלום לכולם
מבקש חוות דעת על B44.1
האם היא מומלצת כיד שניה
תשמש אותי בתחרויות בעיקר.
והאם עדיף ללכת על דורנגו DEX410 V3
המנוע הוא REEDY 6100KV
הבקר הוא של הוביקינג 100 אמפר
בתודה איתי.
נערך לאחרונה על ידי shvartzi; 14-07-2013 בשעה 18:36:09.
הB44.1 זה רכב מצויין, אבל לא הכי חדש. כבר יש את הB44.2 שתוקנו בה כל מיני דברים ויש לך סליפר ובולמים יותר טובים.
והאלקטרוניקה הזאת לא משהוא.
מה גם שאלה רכבים עדינים וביד2 הרכב עלול להיות טחון...
על דוראנגו באופן אישי אני לא מת, אבל יש הרבה שמאוד מרוצים. ההבדל העיקרי מבחינה תכנית זה שלדוראנגו יש דיפ רגיל ולB44 יש דיפ כדורי שדורש יותר תחזוקה.
הדוראנגו גם יד2?
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
תודה על התשובה..
כן גם הדורנגו יד 2
אני יודע שיש כבר B44.2 אבל אין תקציב לקיט חדש רק כיד 2
בקשר לאקלטרוניקה זה מה יש לי כרגע הסט היה על רכב איר ונסע לא רע בכלל בהמשך נשדרג גם את זה ...
בכל זאת כאשר שני הרכבים כיד 2 מה עדיף ?
בתודה איתי.
לדעתי העדיפות תהיה לפני מצב הרכב והמחיר. איפה אתה מתכנן להסיע?
אם אתה מדבר על הדוראנגו של שי אז אני יכול להעיד שהיא לא נסעה הרבה.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
יש לנו בצפון ליגת on road וגם להתחיל להגיע למסלול ברשפון
ולא הדורנגו לא של שי של בחור בשם בוריס אם אני זוכר נכון המכירה בפורום אחר...
אני לא מת על דוראנגוהרכב סופר מקצועי אבל פשוט מתפורר
יש להם יותר זמן תחזוקה מזמן הסעה
אני במקומך הייתי משקיע עוד קצת וקונה רכב חדש
המסלול בצפון עדיין פעיל?
איפה?
אוקיי
קצת קשה להשקיע כרגע יותר אבל נחשוב על הכיוון
המסלול בנשר אומנם קיבל פינוי אבל עדיין מסיעים בו הכניסה עם הרכבים דרך האיצטדיון ליד...