שלום,
אני מתכנן להשבית את הטיסן שלי לתקופה יחסית ארוכה (מספר חודשים) ורציתי לדעת האם יש איזה טיפול מיוחד למנוע שישמור עליו תקין ופעיל כאשר ארצה להפעיל את הטיסן מחדש?
מנוע 46 OS אם זה חשוב.
תודה לעונים!
שלום,
אני מתכנן להשבית את הטיסן שלי לתקופה יחסית ארוכה (מספר חודשים) ורציתי לדעת האם יש איזה טיפול מיוחד למנוע שישמור עליו תקין ופעיל כאשר ארצה להפעיל את הטיסן מחדש?
מנוע 46 OS אם זה חשוב.
תודה לעונים!
T-REX 500 PRO DFC + beast x
450L DOMINATOR
עליך לעשות שני דברים:
1.תניע את המנוע, ותן לו להתחמם מעט. כבה אותו ע"י סגירת צינור הדלק לקרבורטור, על מנת לוודא שלא נותרו בו שאריות דלק. טפטף כמות נכבדה של שמן 'אפטר ראן' למנוע וסובב אותו באופן נמרץ (רצוי עם סטרטר) למשך מספר שניות.
2. הוצא את הסוללה ואחסן אותה מחוץ לטיסן.
אחסן את הטיסן במקום שלא יוכל להיפגע מגורמים חיצוניים.
את השמן להשאיר במנוע? ולהכניסו דרך הקרבורטור?
וכאשר אני רוצה לעלות איתו לאוויר שוב (להוציא את השמן או שהוא ייספג..?)
T-REX 500 PRO DFC + beast x
450L DOMINATOR
1, שלא כמו בסרטון הקודם, אני מעדיף שלא לפתוח ולסגור את הפלג שלא לצורך. את השמן תכניס דרך פתח הקרבורטור, כאשר המצערת פתוחה לרווחה, ואז סובב את המנוע מספר סיבובים על מנת לאפשר שימון פנימי יעיל.
2. כשתרצה להחזיר את המנוע לחיים, כל שעליך לעשות הוא מהלך התנעה רגיל. המנוע יניע, עודף השמן ייעלם עם גזי הפליטה, ובא לציון גואל.
אם אני לא טועה (תקנו אותי אם כן), שמן של גיר אוטומטי דומה מאוד לשמן After run, (שכמות מעטה ממנו אין בעיה לקבל במוסכים משאריות שלהם), ויכול להחליף אותו.
אינך טועה כלל וכלל. כמוהו כמו שמן גיר לממסרות אוטומטיות, מבוסס על צמחים ואינו מכיל מינרלים מכל סוג שהוא.
למעשה אני סבור שזה ממש אותו שמן, באריזה אחרת.