שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: מה ההבדל בין הפרופים?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה ההבדל בין הפרופים?

    שלום, הייתי רוצה לדעת מה ההבדל בין הפרופים של master airscrew מהסדרות g/f ל-s2? הצורה שונה, האם זה כל כך משנה ומה מתאים למה? בנוסף הייתי רוצה לדעת גם מה ההבדל בין ה-k ל-classic.
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    classic: פרופ לטיסני סקייל מלחמת העולם השנייה מוסטנג ספיטפייר וכו' נותן מראה סקיילי עם קצוות מעוגלים
    G/f: פרופ לטיסני ספורט ואירובטיקה יותר רחב דק יחסית גם יותר קל ניצולת מלאה של כוח המנוע דרך הפרופ הסל"ד לעומת זאת יורד טיפה בסיבובים חדים
    K : פרופ מצוין למנועי 4 פעימות רחב יותר כבד יותר לא יתאים למנועי 2 פעימות.
    S-2: פרופ למהירות בסגנון APC רק חצי מהמשקל מתאים לטיסנים מהירים אבל לא פורמולה 1 טיסני 50 לרוב גם טיסני ספורט טסים איתו מעולה
    Formula one: פרופ קשיח יותר פחות גמיש לטיסני פיילון מיועד לעלות לסל"ד גבוהה עובד מעולה עם מנועי רוסי JETT מתאים מאוד למנועים עם טיון .
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    תודה. יש לי גרובי 90 עם os 120 ax. יש עליו פרופ k, האם כדאי להחליף לclassic?
    שמתי לב שיש לי בכלל בעיה במהירויות נמוכות, או שהוא מגיע מהר מידי לנחיתה או שהוא מזדקר. אגב הפרופ הוא 16x8. האם זה גדול מידי? כדאי לשים אחד אחר?
    ומה אתה חושב על פרופ s-2 לפילטוס 40? עדיף על ה-g/f?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    הגרובי שלך הוא F3A
    מה שאתה מתאר לגבי הנחיתות זו התנהגות נורמלית לכל כלי תעופה, אתה אמור לשלוט בקצב הירידה למסלול ב- FINAL
    תגלוש מהר- הנחתיה תהיה מהירה ושטוחה
    תגלוש לאט - הטיסן יזדקר בשלב מסויים עקב חוסר אנרגיה

    נחיתה מהירה - לגלוש בלי מנוע , בלי הצפות בעת הגלישה , להתיישר מטר לפני הקרקע להציף בצורה כזו שהטיסן ישאר ישר ולא ירים אף התוצאה נחיתה מהירה ועדינה מאוד על הגלגלים
    נחיתה איטית - לא לגלוש מגבוה ,לבצע את הסיבוב עם מנוע על מנת למנוע הזדקרות , מול המסלול לשמור על טורים ואף טיפה למעלה התוצאה נחיתה איטית לפעמים גם קשה על הכני נסע

    הפרופ בסדר גמור למנוע אם כי הייתי שם שם פרופ עץ במידה הזו
    בכל מקרה בחירת סוג הפרופ תלויה בסגנון הטסה אם אתה מחליט להטיס 3D או F3A או טיסה מהירה
    הטיסן שלך מסוגל לעשות את כל הסגנונות הנ"ל פשוט תחליט על סגנון.



    פילטוס 40 תלוי איזה מנוע ושוב לאיזה סגנון אתה מכוון
    מנוע 46 - פרופ 10X6 10X7 אגזוז MAC יעשה לו טוב
    מנוע 55 - פרופ 11X7 10X8 אפילו 11X8 עם דלק 20% ניטרו COOLPOWER



    נקודה חשובה לגבי הזדקרות בנחיתה: מרכז כובד אחורי מידי

    דרך טובה לבדוק זאת באויר:
    בפול מצערת הטיסן מפיל אף
    ללא מצערת הטיסן מאט , ובמהירות נמוכה האף קצת עולה
    נערך לאחרונה על ידי e-nigma; 17-07-2013 בשעה 13:14:49.
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    אוקיי, מכיר את עניין הנחיתות אבל רציתי דעה נוספת, תודה. אני עושה איתו f3a אז הפרופ מתאים? בכל מקרה בפילטוס יש מנוע 55 אני מטיס עם 10% coolpower וזה בסדר גמור. לא רואה סיבה להטיס עם יותר. בכל מקרה אני רוצה שם מהירות אז השאלה היא האם להמשיך להשתמש ב-g/f או לעבור ל-s-2?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,183
    תודה!
    43
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    תקשיב לדודו (E-NIGMA), הוא בחור רציני שיודע על מה הוא מדבר...
    בברכה,
    סער אורדן

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    אני מקשיב, בגלל זה שאלתי אותו

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי 7YOAV7 צפיה בהודעה
    אוקיי, מכיר את עניין הנחיתות אבל רציתי דעה נוספת, תודה. אני עושה איתו f3a אז הפרופ מתאים? בכל מקרה בפילטוס יש מנוע 55 אני מטיס עם 10% coolpower וזה בסדר גמור. לא רואה סיבה להטיס עם יותר. בכל מקרה אני רוצה שם מהירות אז השאלה היא האם להמשיך להשתמש ב-g/f או לעבור ל-s-2?
    על הגרובי שים G\F
    על הפילטוס S-2 אם תרצה יותר מהירות תעלה באחוזי הניטרו ושים פרופ 11X9
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    אין פרופ g/f
    16x8

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    אתה (כנראה) כבר לא מתחיל שצריך פרופ גמיש שעמיד בשפשופים בנחיתות, אז תשים APC. אני אחרי שראיתי בעיניים איך הפרופ של master מתקפל כשפותחים מנוע, עברתי ל- APC.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין הפרופים?

    גם אופציה, תודה.

נושאים דומים

  1. [שאלה] מה ההבדל בין הפרופים ?? ("E")
    על ידי royby12 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-06-2011, 11:15:11
  2. [עזרה!] הסינים שלחו לי את הפרופים הלא נכונים
    על ידי ziv pro tisanim בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 11-05-2010, 23:20:34
  3. [שאלה] מה ההבדל???
    על ידי dvireini בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-06-2009, 19:34:59
  4. שלום . מישהוא יכול לישלוח לי את הלינק של הפרופים אצל הסוני
    על ידי yamin15 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-02-2009, 23:26:35
  5. מישהו יכול לתת הסבר קצת על הפרופים...
    על ידי דורונצ'יק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-10-2008, 22:44:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •