שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 23 מתוך 23

נושא: לא מצליח לאזן טיסן

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לא מצליח לאזן טיסן

    הטיסן הוא טיסן אדג 540 עם מנוע 52 גלגל זנב.
    לפי הוראות היצרן סיגול מרכז הכובד הוא תשעה וחצי סמ משפת התקיפה של הכנף.
    הטיסן מאוזן רק כאשר אני מוסיף באף 150 גרם! האם זה משקל הגיוני?
    לא יכביד על הטיסן?

    תודה רבה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    לא כתבת, אבל אני יוצא מהנחה שמדובר במנוע 52 סמ"ק. היה נחמד אם היית מפרט יותר, ואז התשובה תהיה יותר עניינית.
    תוספת משקל של 150 גרם לטיסן כזה, סבירה לגמרי ולא תהיה מורגשת.
    אם התכוונת לטיסן קטן, מנוע מתנול (ניטרו) 52, זה דבר אחר לגמרי.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    מצטער שלא הסברתי את עצמי נכון....
    אכן מדובר במנוע מתאנול 52.
    יכול להיות אולי שאני לא מבצע את הבדיקה נכון?
    כיצד מבצעים אותה?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    תהפוך את הטיסן. כנף תחתית ואמצעית מאזנים הפוך. אם אתה עדיין אחורי, יש בעיה בהרכבה או בטיסן.



    ---MAV
    Marc A Volovic
    marc@bard.org.il

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    בדקתי גם הפוך, ועדיין הזנב יורד בתוספתמשקולת, איך אני צריך למקם אץ האצבעות?
    כלומר כיצד מחזיקים אותו?

    או שאולי אפשר להוסיף משקל בכזו כמות...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    תזיז סוללות קדימה לכוון הכאול

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    הסוללה הכי קדימה שאפשר....
    מ עוד אפשר לעשות?
    לגבי בעיה בבניה, הכל בנוי בסדר גמור, זה כבר הדגם השני הזה שאני בונה...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    האצבעות בבסיס הכנף, ליד הגוף.


    ---MAV
    Marc A Volovic
    marc@bard.org.il

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    אם תבוא אלי (מזכרת בתיה) - יש לי מתקן איזון, אעזור לך


    ---MAV
    Marc A Volovic
    marc@bard.org.il

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    תודה על ההצעה, אבל זה קצת רחוק ממני....
    בכל מקרה, עכשיו בדקתי כפי שאמרתם, הטיסן הפוך, ואני מחזיק אותו בכנף קרוב לגוף.
    עכשיו הצלחתי לאזן אותו ממש מושלם עם משקולת של חמישים גרם באף, נשמע סביר?
    נערך לאחרונה על ידי GreT; 03-08-2013 בשעה 13:49:13.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    סיום תהליך איזון טיסן בסופו של דבר נקבע באוויר, כרגע אתה מאזן על פי הוראות יצרן בנקודת ה-CG במומלצת וזה נכון וטוב,
    אבל צריך לבדוק את איזון הטיסן בטיסה ולרוב נקודת ה-CG "זזה" מעט,
    תוודא שמישהו שיודע לעשות את זה יעזור לך בטיסה הראשונה ו"תייצר" "משקל אף" מעט על פי ה-CG המומלץ לצורך הטסט,
    אם אתה רוצה אעזור לך עם זה, אני גר ליד אשדוד.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    בטיסה הראשונה הטיסן הפיל קצת אף , אז קיזזתי,
    אבל איך אני יכול לדעת שזה באמת עניין של קיזוז ולא של איזון?
    שבוע טוב

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    א. טיסה הפוכה כחלק מבדיקות התנהגות באוויר.
    ב. תטוס מספיק גבוהה תוריד מנוע לסרק תן קצת אפ ותן לו להגיע למצב של כמעט הזדקרות אבל עדיין מתקדם באוויר, מכן עזוב סטיקים ותראה אם הוא מוריד ראש ונופל בצליליה.
    בדיקה ללא מנוע וללא תנועת סטיקים (עדיף קיזוז נטרלי כמה שיותר) וללא זרימת אוויר כמעט על גוף הטיסן מאפשרת אינדיקציה מאוד מדויקת של CG, זה מה שאתה צריך לנסות לעשות בניסיון הזה.
    ג. שים לב, קיזוז לא אמור לתקן מרכז כובד לא נכון!
    בסופו של דבר הטיסן אמור לטוס פלס בכ-80% מצערת, שיש זרימת אוויר טובה על גוף הטיסן, שזווית המנוע נכונה, שהקיזוז מתקן את טורק המנוע ושמרכז הכובד מדויק, לשם אתה צריך להגיע.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    חפש בריכוז המידע בחתימה שלי את הנושא: "מציאת מרכז כובד בטיסנים"
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    אני לא מבין. כתבתי לך פה:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...756#post432756
    שאנשים אומרים שהטיסן יוצא אחורי מידי ולכן כדאי מנוע גדול יותר מ- 46 בשביל לא להוסיף משקל סתם. אתה כתבת שהוא מאוזן פיקס.
    אז איך עכשיו עם מנוע 52 ששוקל יותר הוא פתאום אחורי?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    שים לב להוראות הנ"ל למציאת מרכז כובד בצורה הנכונה,

    1. הטס את הטיסן מול הרוח המצערת מלאה.

    2. משוך לטיסה בזווית של 45 מעלות כלפי מעלה.

    3. ספור 21...22...ואז בצע חצי גלגול לטיסה הפוכה, אתה יכול להשתמש בהגה גובה עם UP כדי שלא יאבד גובה.

    4. ספור 21...ואז הורד את המצערת לסרק...

    עכשיו שלוש אופציות עומדות לרשותך,

    1. אם הטיסן ממשיך בטיסה ישרה באותה זוית של 45 מעלות, ולאט לאט מאבד גובה או לא מאבד גובה כלל, אתה במרכז כובד נכון לטיסה.
    2. אם הטיסן עולה כלפי מעלה כלומר מטפס, אתה עם מרכז כובד אחורי, כלומר, תצטרך להוסיף עוד קצת משקל באף.
    3. אם הטיסן ישר מאבד גובה איך שהורדת מצערת, אתה עם מרכז כובד קדמי מאוד, הוסף טיפה משקל בזנב.

    מרכז כובד הוא דבר מאוד יחסי בטיסנים כי ישנם מטיסים שיעדיפו את הטיסן שלהם מאוד אחורי, או קדמי, זה עניין של טעם...לטעמי מרכז כובד טיפה קדמי, כלומר האופציה הראשונה היא הכי טובה.


    לבדיקה יותר מדוקדקת ישנה בדיקה נוספת, אבל תעשה את זאת קודם.
    בהצלחה.
    עדי

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אני לא מבין. כתבתי לך פה:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...756#post432756
    שאנשים אומרים שהטיסן יוצא אחורי מידי ולכן כדאי מנוע גדול יותר מ- 46 בשביל לא להוסיף משקל סתם. אתה כתבת שהוא מאוזן פיקס.
    אז איך עכשיו עם מנוע 52 ששוקל יותר הוא פתאום אחורי?

    נכון, עם מנוע 46 הטיסן באמת אחורי במקצת, אבל שים לב שמנוע ASP 52 שוקל פחות או כמעט אותו דבר כמו מנוע OS 46AX.
    אצלי הורדתי את המאריך לאגזוז ככה שהופחתו כמה גרמים נוספים.

    בנוסף לכך, הטיסן המדובר באשכול הקודם שלי הוא אכן אותו דגם, אבל הטיסן הנ''ל טיסן חדש שעבר אתמול טסט.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    תקשיב לעדי.


    ---MAV
    Marc A Volovic
    marc@bard.org.il

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    אני רוצה לדעת אם הבנתי נכון.
    השלבים הולכים ככה:

    1.טיסה אופקית וישרה מול הרוח.
    2.UP לטיסן לזווית של 45 מעלות.
    3.הורדת המצערת לסרק ולבדוק מה קורה.

    לא הבנתי כל כך את השלב שכולל חצי גלגול, אבל חוץ מזה?

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    אתה מוזמן לבוא לבית אריה בשבת ונכוון לך אותו עד שתסופק.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    אתה יכול ליצור איתי קשר טלפוני 0525446927
    חיים גיל תעשה תרגיל

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    החצי גלול הוא לטיסה הפוכה...אתה צריך לראות מה קורה רק שהטיסן הפוך...ב-45 מעלות.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח לאזן טיסן

    הומלץ לך OS55 ....
    הוא שוקל יותר מה-52 ב-50 גרם
    בדיוק המשקל שהיה חסר לך קדימה
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

נושאים דומים

  1. [מדריך] איך לבנות מאזן פרופ פשוט? ואיך לאזן פרופ? - סרטון הדרכה.
    על ידי adibenbasat בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 12-03-2013, 19:15:48
  2. [עזרה!] טיסן מדהים , לא מצליח להוריד תכנית בניה .
    על ידי "Mr Nice Guy" בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-12-2012, 10:13:21
  3. מאזן לרצועת שלט
    על ידי 7YOAV7 בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-08-2011, 19:14:23
  4. [שאלה] מאזן מדחפים
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 23-04-2011, 20:52:37
  5. [דיון] לאזן או לא לאזן? [להבי פיבר גלאס...]
    על ידי amiramen בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-07-2009, 13:50:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •