שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    318
    תודה!
    33
    הודה 6 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    יש לי מוסטנג של H9 חדש...
    אני מפחד להטיס אותו נמוך כי אני חושש שיהיה קאט מנוע וארסק את הטיסן
    כמה סיכויים יש שיהיה לי קאט?
    מה יכול למנוע קאטים\להפחית?
    מה אני עושה כשיש לי קאט באויר?
    תודה!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי matan 144 צפיה בהודעה
    יש לי מוסטנג של H9 חדש...
    אני מפחד להטיס אותו נמוך כי אני חושש שיהיה קאט מנוע וארסק את הטיסן
    כמה סיכויים יש שיהיה לי קאט?
    מה יכול למנוע קאטים\להפחית?
    מה אני עושה כשיש לי קאט באויר?
    תודה!
    תטיס גבוה ... ;-)

    כשיש קאט מנחיתים ... במצב חירום.

    ואם זה הטיסן הראשון שלך ואתה לא יודע מה לעשות בקאט .. אולי זה לא הטיסן המתאים ...



    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    תתחדש
    הנה תשובות לשאלותיך
    1. אם אתה מפחד להטיס, משמע אינך מיומן מספיק.
    2. קאט מנוע באויר הוא פועל יוצא של טיב וכיול נכון של המנוע. מנוע מטופל ומכוון נכון אינו אמור לעשות קאט באויר.
    3. כשקורה קאט באויר, דבר ראשון לפני הכל אתה מנמיך את אף הטיסן לשמירה על מהירות הטיסה, עד לנחיתה, בין אם על המסלול או בסביבתו, בהתאם למקרה. רצוי מאד שבעת שאתה מטיס, יעמוד לידך מישהו מיומן שיוכל לקחת ממך את השלט, במקרה חירום, ולהנחית את הטיסן בבטחון.

    אני ממליץ לך להמשיך להתאמן על טריינר כלשהו, בהנחיית מדריך מנוסה, עד שתדע לבצע חירומים ב'עיניים עצומות'. זה קריטי לשמירה על שלמות הטיסנים שלך.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 27-09-2013 בשעה 16:46:18.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    318
    תודה!
    33
    הודה 6 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    תודה
    אני לא מפחד להטיס, פשוט אני רק עכשיו עברתי לניטרו, וראיתי אנשים מטיסים טיסני ניטרו ממש נמוך (בגובה של האגן בערך) ותהיתי לעצמי מה הם עושים במקרה של קאט
    אני משתדל תמיד להטיס בגובה שאם המנוע ייכבה אני אמליח להנחית
    נערך לאחרונה על ידי matan 144; 28-09-2013 בשעה 10:27:00.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    מה הטיסנים החשמליים שהטסת?
    לעבור ישא לניטרו עם מוסטאנג זה לא החלטה נבונה לטעמי...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    318
    תודה!
    33
    הודה 6 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    היה לי אפרנטיס שכבר שיעמם אותי
    לפני זה היה לי טריינר ניטרו שהטסתי כמה פעמים וישר מכרתי
    אבל הטסתי כבר את המוסטנג ואני מסתדר איתו (נחיתות והמראות טובות)

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    מיקום
    לפיד
    הודעות
    50
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    תתקשר נשמח לעזור 0546666963

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    זהו טקסט קצר ול א ה ד ר כ ה על ניהול מצבי חירום כשמנוע מת, נקודות לחשוב על
    אם הגעת לתחושות שאתה מציין , לא משנה באיזה גובה המנוע ידמום אתה תרסק את המטוס , יותר גרוע תרסק אותו על אחרים

    לכל מטוס\טיסן יש מאפייני הזדקרות שונים, והפרוש המיידי
    יהיו טיסנים שבזווית הנמכה לא חריפה מידי תוכל להמשיך לנטיב נחיתה סביר כמובן בניתוח מהיר של כוון הרוח מול האפשרויות לתמרן...
    ויהיו כאלה שבמיידי הופכות לבלטות קרי- אבנים נופלות מהשמיים, ובגדול זה מתאר מצב שבו חייבים להרוויח פוטנציאל מהירות\רוח לכנפיים כדי להיתיישר לקראת נחיתה\התרסקות מבוקרת
    הפרוש המיידי לכאלה בד"כ להוריד מיד אף למטה ולקוות שהגובה יתן מזור..ולקראת הריצפה להיתיישר בעדיונות למנוע מצבי סיחרור \רוטציה וו
    ב כ ל מצב שלא יהיה , המטרה המיידית למנוע פגיעות בנפש!!!!!!!!
    גם אם זה אומר תוריד אף ותיפרד מהמטוס.
    הניתוח המיידי עם זיהוי מצב החרום הוא איך לחזור לשדה או לזהות שדה אחר בטווח ראיה וביטחון שאין נפשות ולהגיע אליו
    כגורם כוון הרוח הוא בעצם נתון חשוב ק ר י ט י כיוון שהשאיפה אם זה מתאפשר היא נחיתה ברוח אף. כשהשיכלול הוא קודם סיכון בני אדם\עצמים ואחכ המסלול


    אלה דוגמאות קיצון הם לא הדרכה , תיהיה חייב מטיס טוב שדריך אותך,
    אם תעשה זאת לבד. רק כשהשטח בטוח .

    א.
    נערך לאחרונה על ידי edgarfov; 29-09-2013 בשעה 08:56:04.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    אם אתה מתעקש לטוס נמוך אז תטוס במהירות גבוהה, כך שאם יש לך קאט יהיה לך מספיק פוטנציאל לטפס, להסתובב ולהגיע לנחיתה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    אם אתה מתעקש לטוס נמוך אז תטוס במהירות גבוהה, כך שאם יש לך קאט יהיה לך מספיק פוטנציאל לטפס, להסתובב ולהגיע לנחיתה.
    ידידי , ממש לא! מתכון לסלט בלזה ברוטב ניטרו.

    בכבוד
    א.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    בכלי טיס מה שקובע במצב חירום זה הפוטנציאל שלו: גובה + מהירות.
    כמה גבוה וכמה מהר ככה יקבע את הסיכוי לנחיתה בטוחה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    בדרך יש עוד כמה פרמטרים לחשב. גובה ומהירות הם בסהכ חלק מתמונה מאוד גדולה שצריך להשלים.
    גובה נותן יתרון וכמובן מהירות.
    יש סידרת אימונים למצבים כאלה. ושוב פעם, כל כלי טייס לגופו. תמרון שמחלץ אחד יכול לפרק לחתיכות אחר.

    א.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    לצערי רק ניסיון .שום דבר על גבי דפי הפורום לא יוכל לעזור לך מלבד הסיכונים של פגיעה בנפש או רכב לגופו של עיניין.רובם יגידו לך לנסות להוריד את אף המטוס על מנת לישמור על מהירות שתאפשר דיאייה עד לנחיתה.הכל תלוי בסיטואציה וזה רק הניסיון יכול לעזור והקור רוח.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    לצערי רק ניסיון .שום דבר על גבי דפי הפורום לא יוכל לעזור לך מלבד הסיכונים של פגיעה בנפש או רכב לגופו של עיניין.רובם יגידו לך לנסות להוריד את אף המטוס על מנת לישמור על מהירות שתאפשר דיאייה עד לנחיתה.הכל תלוי בסיטואציה וזה רק הניסיון יכול לעזור והקור רוח.
    נכון מאוד, להטיס טיסן לא לומדים בהתכתבות, אם אתה לא יודע מה לעשות כשהטיסן עושה ככה או ככה.. אז אתה לא צריך להטיס אותו כי אתה לא בשל מספיק בשבילו,
    אני מציע לך לקחת מדריך..כן, מדריך! אפילו שהטסת כבר לבד, ובקש ממנו לתרגל אותך במצבים של קאט מנוע, שני שיעורים ותחסוך ה מ ו ן כסף וזמן.
    וטיפ נוסף שאחזק את דבריו של חיים, קור רוח זה היסודות לתפקוד במצב חירום.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2013
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    5
    תודה!
    5
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    הדבר הכי טוב שיכול למנוע התרסקות הוא להטיס גבוה כאשר יש קאט פשוט לגלוש ולהנחית

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    כפי שכתבתי...אין הדרכות בהתכתבות, אלא רק נקודות למחשבה , משהו להתחיל איתו
    והעצה הכי טובה , קח מדריך. חבל על המטוס. והקהל.
    א.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    318
    תודה!
    33
    הודה 6 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    כן יש לי מדריך...
    תודה לכולם הבנתי

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    עם המדריכים שיש היום גם זה בספק.רובם יודעים סתם להטיס ודיי מוכשרים אך דיי לוקים בחסר בהרבה דברים.לכן מעבר למדריך רצוי גם לשאול את חברי השטח לגבי סתם שאלות.תמיד טוב לישמוע עוד רעיונות מכמה אנשים אפילו אם הם מדברים שטויות.הדרך הטובה ביותר לשבירת הלחץ היא קודם כל לדעת להנחית טוב עם מנוע ובשלב הבא (כמובן עם מישהו מנוסה שילווה אותך לאורך כל הטיסה)המדריך נותן לך תגובה של נחיתת חירום ובשלב הזה אתה מוריד את המיצערת של המנוע ולא נוגע בא עד לנחית רק במיקרה של כימעט ריסוק ליפתוח מנוע ולתרגל שוב.וזה כמובן בכמה סיטואציות של מצבים כמו נמוך,גבוה,בנסיקה ,באמצע תרגיל,או בכל מצב אחר.ורק לאחר שאתה כבר מוכן נפשית ויודע לתרגל אתה מוזמן לכבות מנוע בגובה ולנסות להגיע לנחיתה.וכך להמשיך גם בכמה סיטואציות.אני הייתי ממליץ על טיסן חשמלי לצורך האימון מקלקלר כמובן .שכן התיקון שלו דיי מהיר וברוב הפעמים מתבצע בשטח .זאת הדרך היחידה שבו אתה תישמור על קור רוח בזמן אמת על טיסן שאתה אוהב.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה עושים באויר כשיש קאט מנוע?

    1. אימונים אימונים ועוד אימונים עד שרמת השליטה שלך בכלי תהיה לא פחות ממושלמת במיוחד כשמדובר במוסטנג
    2. להתחיל להתאמן בדימוי קאט מנוע ( להוריד לסרק ולנסות להנחית ) בכל מיני נקודות ומצבים באויר
    3. רק אם אתה ממש מתעקש, כשרמת השליטה שלך ללא דופי, וכשאין אנשים מסביב, פשוט תעשה קאט יזום באויר ( לא ממליץ בכלל מפני שאין טעם לכבות מנוע שעובד טוב סתם ככה... )

    אני מנחית בקאט, אמנם רק בפיינל לנחיתה אבל יש המון שמשתעשעים באויר ועושים קאט בכל מיני מצבים ונוחתים חלק.
    הכל תלוי בנסיון , רמת השליטה , והמון ביטחון.
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

נושאים דומים

  1. [שאלה] איך עושים קאט מנוע באוררה 9?
    על ידי BarTorgeman. בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-02-2012, 18:21:28
  2. עזרה-כיבוי מנוע באויר
    על ידי Tzefa בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 24-09-2011, 00:52:56
  3. [עזרה!] מנוע של טורניגי ללא סימון חוטים? מה עושים?
    על ידי giliav בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 22-11-2010, 11:06:21
  4. [שאלה] TREX 500 - מנוע מתחמם... מה עושים?
    על ידי tkolber בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-08-2010, 21:34:54
  5. כשכש ברקסי!!!
    על ידי Shahars בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 17-02-2010, 08:49:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •