תגובה: תופעה מוזרה במסוק HK-500
אם מהמחברים שלך יוצא פיח שחור אז משהו שם מאוד לא בסדר
3.5 ממ' אמור בהחלט להספיק ואם משהו שם לא בסדר זה אמור להגביל את הזרם למנוע- לא להגדיל אותו, אבל אם יש לך פיח יש מצב שהחיבור בין כל מחבר לא טוב, ולכן נוצרים ניצוצות. האם הם נפרדים ממש בקלות? אם כן אז זה לא טוב ומומלץ להחליפם. בכללי במצב כזה הייתי מחליף את הקונקטורים
גם בבקר וגם במנוע, במיוחד אם אתה לא הלחמת אותם בעצמך כי הסינים לא טובים בלהלחים.
מנועי בראשלס עובדים הכי יעיל בסביבות ה-90%, ככה שהורדת אחוזים לא תעזור לך.
סיבות שלדעתי יכולות לגרום לזה- הבקר מתחמם/לא עומד בעומס. או שהסוללות שלך חלשות והמתח שלהן נופל בזמן טיסה ככה שאתה מקבל low voltage cutoff
בקר 70A אמור להספיק לך. האם הוא יורד רותח מטיסה? אם כן- איזה פניון אתה משתמש? 13/14/15? יכול להיות שאתה ב-OVER GEAR, מנוע עם 1800KV זה יחסית הרבה ולכן צריך פיניון נמוך.
שאתה מסובב את הלהבים עם כיוון השעון (כלומר ככה שאתה תופס את הראש של המסוק ונותן לו סיבוב הוא מסתובב חלק). האם הוא משלים מס' סיבובים? אם לא אז משהו לא זז חלק במערכת ההנעה שלך (יכול להיות גלגל שיניים/רצועה מתוחה מידי- יש עוד כל מיני גורמים)
אופציה שנייה-הסוללות שלך לא עומדות בעומס- איזה סוללות? כמה C? יורדות רותחות מטיסה? יש לך דרך למדוד להן התנגדות פנימית? אם הסוללה שלך לא חזקה מספיק אז המתח יכול ליפול תחת עומס, ולגרום לבקר לבצע קאט-אוף.
בדיקות- תבצע ריחוף בגובה מטר- מטר וחצי- בגובה כזה גם אם נכבה לך המנוע אין שום בעייה לנחות באוטורוטאציה. אפילו אם תחנוק אותו על המקום כל עוד המסוק לא יתהפך בנחיתה לא יקרה כלום. להצמיד את המסוק לרצפה עם פיטצ' שלילי זה רעיון רע, זה הפעלת עומס שהמסוק לא בנוי לעמוד בו
ואם משהו יכשל (לדוגמה מגלש שישבר תחת העומס) המסוק שלך יהיה בחתיכות לפני שתבין מה בכלל קרה
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz