שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: עזרה בקשר למנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    הודעות
    38
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה בקשר למנוע

    שלום חברים
    יש ברשותי מנוע os ax 46
    הוא נמצא אצלי כשנתיים, לאחר שקניתי אותו יד שנייה במצב חדש, במהלכן הוא עבד פיקס.
    בשבועיים האחרונים הוא התחיל לגמגם ומגיע לקאטים באויר.
    על הקרקע בהנעה ראשונה נראה שהכל עובד בסדר גמור ואחרי טיסה ראשונה וקאט המנוע לא מניע וגם אם כן נכבה אחרי כמה שניות
    נראה כאילו לאחר הקאט כמעט ואין פולסים כשמסובבים את הפרופלור
    כבר החלפתי פלאג וכיוון סיכת הדלק לא עזר
    האם יש משהו לעשות לתיקון המצב?
    דרך אגב הטיסן הוא 3d ומורכב כליו פרופ 3d סטנדרטי
    תודה מראש לעונים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    538
    תודה!
    20
    הודה 38 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    שלום דרור מהיכן אתה?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    כשאתה כותב 'פולסים', אני מניח שאתה מתכוון שאין התנגדות של קומפרסיה בעת סיבוב הפרופלור.
    אם אכן זה המצב, כנראה שהבלאי בין הבוכנה והשרוול גדול מידי. הפתרון הוא החלפת בוכנה ושרוול לחדשים.
    אלא אם כן לא הבנתי נכון את הדבר.
    בטיסות 3D המנוע מתחמם הרבה יותר מאשר בטיסות רגילות. ריחוף למשך זמן ממושך עשוי בהחלט לגרום לחימום יתר של המנוע ולבלאי המדובר.

  4. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    Drorramati (04-10-2013)

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    הודעות
    38
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    אכן כמעט ואין התנגדות של קומפרסיה
    לאחר מנוחה מרובה ההתנגדות חוזרת אבל לאחר ההנעה היא נעלמת
    האם בכל זאת יש קשר לבוחנה ולשרוול ואם כן איפה ניתן להשיג אותם והאם ניתן להרכיב אותם לבד?
    אני מנתניה

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    חלפים למנועי OS ניתן להשיג אצל טיסן חיפה.
    משאלותיך אני מסיק שאינך בקי ברזי מנועי הטיסנים. גם אם אתה סבור שתוכל לבצע את המלאכה בעצמך, אני מציע לך לחבור לטיסנאי מנוסה באיזורך, יפרק איתך את המנוע, ירכיב את החלקים החדשים (אולי צריך גם להחליף מיסבים) ויסביר לך במהלך העבודה מה הוא עושה ולמה. אין תחליף ללימוד יסודי של התהליך.

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    Drorramati (04-10-2013)

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    הודעות
    38
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    תודה רבה!
    אעשה זאת
    אני רק שואל שוב
    ההתנגדות חוזרת לאחר מנוחה רבה של המנוע ואחרי הנעה נעלמת כמעט לגמרי
    יש משהו אחר שאולי מפריע או שאלו רק הבוחנה והשרוול ומה גורם להתנגדות לחזור פתאום?

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    בזמן פעולת המנוע המתכות מתחממות ומתפשטות. זה כולל את הבוכנה, השרוול, גוף המנוע וכל שאר רכיבי המנוע. כשהמנוע חם המרווח בין הבוכנה והשרוול גדל לשיעור כזה שרוב הקומפרסיה (תערובת האויר/דלק) שאמורה להיות בחלל תא השריפה נדחפת לבית גל הארכובה. לא זו בלבד שהיא חסרה בחלל תא השריפה, בחדירתה לחלל בית גל הארכובה היא משבשת לחלוטין את פעולת המנוע. זו הסיבה לקאט.
    כשהמנוע מתקרר והמתכות חוזרות למצבן הבסיסי, המרווח שב וקטן, הקומפרסיה נבנית מחדש במידה מסויימת, אבל עדיין הרבה מתחת לנורמלי.
    אין תקנה למנוע במצבו זה, אלא החלפת שרוול ובוכנה.

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    94
    תודה!
    20
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    זה טבעי שהקומפרסיה חלשה כשהמנוע חם אך אינו עובד - יש תהליך התקררות והבוכנה מתקררת יותר מהר מהשרוול, ולכן הקוטר שלה מצטמצם יותר מהר.
    כשהמנוע בעבודה הטמפ' זהה וההתאמה יותר טובה. לכן הקריטריון הוא קומפרסיה כשהמנוע קר ואם, כפי שנאמר, היא נמוכה מאד, זאת בעיה.
    אתה יכול לנסות למצוא דלק בעל תכולת שמן קיק גבוהה (או תחליף קיק כמו benol, לקנות ולהוסיף לדלק שלך) וגם עם תערובת עשירה יותר, כך שיהיה יותר שמן בתוך המנוע, שמן הקיק אינו נשרף כמו הסינטטי.
    אם זה משפר את המצב זה עוד סימו לבעית שחיקה, אבל אתה אולי יכול להמשיך להטיס ככה.
    בכל מקרה הייתי פותח את ראש המנוע ובודק עם זכוכית מגדלת את השרוול, זו פעולה פשוטה. יכול להיות שקרה אחד מ-2 דברים - או קילוף של ציפוי הניקל (קורה לפעמים במנועי ABN), או חריצה כתוצאה מלכלוך קשה שעבר עם הדלק בין הבוכנה לשרוול. אלה דברים קלים לאבחנה. גם בחלק הפנימי של ראש המנוע רואים לפעמים סימני פגיעה / מכות במקרים כאלה. כשאתה סוגר חזרה, סגור תמיד ברגים נגדיים ובצע את הסגירה במס' צעדים. בהצלחה בפתרון הבעיה...

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    בענין שמן קיק, אני נוהג באופן קבוע להשתמש בדלק 10% ניטרו ואני תמיד מוסיף לו 3% שמן קיק. הדבר מוכיח את עצמו והמנועים בטיסנים שלי מאריכים ימים הרבה מעל לממוצע. לצערי אני חושש שהמנוע המדובר עבר את נקודת האל-חזור מבחינה זו.
    חריצים וקילופים בהחלט גורמים לאיבוד קומפרסיה, בלי תלות בטמפרטורה, בין אם קר או חם.
    בין אם זו הסיבה, או האחרת, אין להימנע מהחלפת הצמד בוכנה ושרוול.

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    הייתי שוקל קנייה של מנוע כזה מיד שנייה. החלקים הנ"ל מאוד יקרים ואולי לא כדאי להשקיע.

  13. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    332
    מנחת הבית
    ראשון לציון
    תודה!
    18
    הודה 22 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בקשר למנוע

    A+
    אילן

נושאים דומים

  1. [עזרה!] צריך עזרה בקשר להרצה למנוע
    על ידי GoZzlaN בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-03-2012, 22:01:45
  2. [עזרה!] צריך עזרה עם קונקטורים לבקר שהולכים למנוע
    על ידי ronmen בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-10-2011, 22:09:20
  3. עזרה בסוורם למנוע
    על ידי lior_shenhar בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-03-2011, 12:53:53
  4. עזרה עם חלק למנוע OS 50SX-H
    על ידי ziki בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 23-09-2009, 14:10:34
  5. עזרה בהתאמת פניון וציר למנוע סקורפיון...
    על ידי דורונצ'יק בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 02-09-2009, 06:29:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •