מגניב - אז בעצם הפלופלור הנגדי כמעט מבוטל לגמרי והשניים הנותרים נותנים פול בגז.
עושה בחילה לרחפן אבל בהחלט מונע פציעה חמורה![]()
מדליק!
מי אמר שצריך 8 פרופים בשביל יתירות?![]()
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
זו לא יתירות.. זה ניהול תקלותנחמד
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
תיאורתית גם המטיס יכול להכניס את הרחפן למצב הזה.
50\50 להמר לאיזה צד לדחוף את ה RUD.
או זמן תגובה פסיכי![]()
הפרופלור הנגדי מבוטל כדי לא ליצור תנועה בציר גלגול.
מכיוון שעכשיו הכלי מסתבסב מחשב הטיסה יכול להפעיל את המנועים כדי לשמור את הכלי אופקי אבל מסבסב.
קצת דומה ל COURSE LOCK או HOME LOCK בנאזה.
נגיד והנגדי לא היה מבוטל והיה פועל לסירוגין בפולסים קצרים הסיבסוב היה פחות חמור לא ?
בקרוב אני אזכה במיליון דולר.
כנראה שזה עובד על דברים רעים.