שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: השוואת מנועים חשמלים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל השוואת מנועים חשמלים

    שלום חברים,
    אני צריך עזרה בהשואאת המנועים הבאים
    http://www.hobbyhot.com/LEOPARD-2040...ess-Motor.html
    לבין זה,
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...m_5050kv_.html

    בגדול הם הולכים לשבת על מיני. עם הבקר של הטראק סטאר.
    השאלה האם יש הבדלים קריטיים בניהם או לא?
    ומה זה אומר 2 או 4 POLE?
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    הי מתן.
    שים לב לכמה נתונים:
    א. מידות ציר המנוע: 2 מ"מ/2.3מ"מ זה משנה לפיניון
    ב. מידות מארז המנוע [באחד המנועים 21.5X37 מ"מ ובשני 20X40 מ"מ]
    ג. הסיפור של "פול":
    פול זה מספר הקטבים של הסלילים
    ככל שיש יותר פול כך המנוע מדוייק יותר בתגובות שלו
    מנוע 4 פול זה כאילו סנסור לעניים
    ד. הבדלים במחיר

    לטעמי אין הבדל מהותי בינהם למעט מה שציינתי.
    המידות במיוחד של ציר המנוע זה דבר חשוב מאוד

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    סבבה תודה רבה,
    עכשיו שאלה אחרת אם למישהו יש ניסיון בזה או מכיר,
    רכב עם מערכת בראשלס כפולה? יתרונות חסרונות?
    לא מצאתי יותר מידי מידע בפורומים בחול, אבל מצאתי בחלק מידע ששתי מערכות נותנות הרבה יותר כח,
    ובחלק מידע ששני מנועים חלשים ממנוע אחד כי צריכים לגרור אחד את השני, מה שגורם לחום גבוהה וביצועים נמוכים משל סט בראשלס אחד

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    אתה מדבר על שני מנועי בראשלס?
    למיטב ידיעתי שני מנועי בראשלס מצריכים שני בקרים כי לכל אחד תיזמון מגנטי טיפה שונה...
    אני לא מכיר רכב חשמלי שתוכל לשים בו שני מנועים קטנים [+שני בקרים] ולא תוכל לשים מנוע אחד גדול ורציני...
    מה גם שההפרשים בגודל הם לא ממש אחד לאחד... ז"א שמנוע ברשלס אחד גדול יתפוס פחות מקום משני מנועי בראשלס

    לטעמי חבל על האנרגיה שלך

    רן ענבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    כמובן שיהיו שני בקרים.
    העניין בהבדל משני מנועי 280-380 למנוע 540 של 540 אני אצתרך לדעתי תושבת שונה, מה שיגרום לקומבינות שאני לא רוצה ברכב הזה.
    מדובר ברכת שמההתחלה מיועד לעבוד עם שני מנועי 380(בראשהד) כמו שהאימאקס עובדת, הטויין פורס, אם אני לא טועה גם הסאמיט וגרסאת הבראשהד רבו..
    רק שכאן מדובר בעוד בקר(שזה גם כככה בקרים קטנים, לא חושב שתיהיה בעיה מציאת מקום, גם בעמידה לא מוצא בעיה..) ובעובדה שזה מנועי בראשלס ולא בראשהד..

    ככה שמבחינת התאמות לא צריכות להיות בעיות מלבד מקום לבקר, כי תושבת מיועדת כבר לשני מנועים ולא צריך לפלס מקום לעוד מנוע.

    בכל מקרה...ניראה לי שאני אזמין סט נוסף של הלאופרד והבקר טראקסטר(סט אחד כבר יש לי)
    נעשה ניסוי וניראה אם שווה להוריד סט אחד ולהשיאר בארון ולהסיע עם שניים העלות של זה גם ככה מינורית יחסית..

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    חשוב מאוד ששני הסטים יהיו זהים לחלוטין.
    במידת האפשר שאפילו יהיו מאותה סידרת ייצור.

    איזה רכב זה?
    קח בחשבון שבדרך כלל בהסבת רכב עם שני מנועי בראשד למנוע בראשלס בד"כ משתמשים רק במנוע בראשלס אחד.
    שני מנועים יהפכו את הרכב לבילתי ניתן לשליטה...

    רן ענבר

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    ציטוט נכתב במקור על ידי רן ענבר צפיה בהודעה
    קח בחשבון שבדרך כלל בהסבת רכב עם שני מנועי בראשד למנוע בראשלס בד"כ משתמשים רק במנוע בראשלס אחד.
    שני מנועים יהפכו את הרכב לבילתי ניתן לשליטה...

    רן ענבר
    זה בדיוק הרעיון
    מקווה שנוכל להעלות סיקור קצר בקרוב על הרכב ושאר הדברים הנחמדים שיקיפו אותו..
    מעכשיו הכל תלוי בכמה סינים וכמה אמריקאים שישלחו את הדברים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    נשמח לראות כל סקירה/תמונות
    שיהיה בהצלחה.

    רן ענבר

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2013
    הודעות
    13
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    דבר אחד לא לקחת בחשבון והוא מעבר לכל שינוי וקומבינה שתעשה ומעבר לשליטה שלך בכוח העצום הזה, והוא העמידות של הרכב,
    אני לא חושב שהמכונית שלך (עם כל הכבוד) תעמוד בעומס של שני מנועי בראשלס.
    לפי דעתי מהר מאוד אתה תטחן כל מיני גלגלי שיניים, ציריות וכו'.
    זו רק דעתי, אם מישהו חולק עליי אני אשמח לשמוע נימוקים ולדעת שאני טועה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    אלעד.
    עקרונית אני מסכים איתך
    אבל לכל כלל יש יוצא מהכלל
    תסתכל על המיני LST [שאני מעריך שזה הרכב שמתן בונה עליו]:http://www.losi.com/Products/Feature...rodID=LOSB0215
    זה רכב שבנוי מצויין.
    יש לו ים חלקי חילוף,שיפורים וחיזוקים בשוק
    ואם יש פלטפורמה טובה לפרוייקטים מטורפים מסוג זה, זה הרכב הזה

    לכל אחד מאיתנו בא לפעמים "להמציא" או לעשות משהוא שהוא יחודי
    לא תמיד יש לזה צידוק כלכלי, ביצועי או הגיוני אבל עדיין זה נעשה בשביל הנשמה.
    דוגמאות? הטווין המר FPV שלי, האי ג'אטו של אשר וגם הפרוייקט הנ"ל...

    רן ענבר

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    זה בדיוק הרעיון שאני מדבר עליו,
    הרכב יהיה מחחוזק מהטופ של הטופ.
    אם יטחן משו...כנראה שהגזמתי.

    בכל מקרה הרעיון של הדאבל בראשלס הוא בעיקר גימיקי. סביר להניח שאחרי כמה הסעות קצרות זה פשוט יהיה מוגזם מידי ואני אוציא את אחת המערכות.
    זה היתרון במערכת בראשלס שעולה 40-50$...

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    אני מציע לך לעשות חישוב קר של עלות מול תועלת...
    ייתכן מאוד שתגלה שעם השיפורים החיזוקים והמערכת הנוספת תגלה שבמחיר הזה אתה יכול לקנות רכב רציני יותר.

    רן ענבר

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: השוואת מנועים חשמלים

    לצערי אין כרגע מסלול להסיע בו רכבים רציניים יותר..יש לי סלידה קלה מרשפון..
    מבחינת רכבים רציניים שאני מחזיק יש את הRC8BE ולשטח LST מוסבת בראשלס..
    חוץ מזה, שלמזלי העלות של כל הפרויקט מספיקה למערכת בראשלס 1.8 מוכרת ואיזה סוללה מהסיני..

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה למכירה מנועים חשמלים
    על ידי videoman4 בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24-04-2013, 16:35:17
  2. תל אביב והסביבה למכירה 2 מנועים חשמלים
    על ידי videoman4 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-11-2011, 15:56:43
  3. [שאלה] השוואת מנועים בסדר גודל של OS160
    על ידי arbeeel בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 10-09-2010, 19:46:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •