ההגדרה שלך לשרות טוב (או ניסיון טוב לדבריך) היא מאוד ליברלית.
הלוואי על כל בעל עסק לקוחות כאלו..
וברצינות, איך אתה יכול להגדיר שרות כזה כניסיון טוב?
לאחר שפתחו "בחקירה" הם אפילו לא יצרו איתך קשר להודיע לך איך מה היא "העלתה".
בפועל אתה היית צריך לחזור אליהם אחרי 40 יום! (אני מניח שתשובה הם יכלו למסור כבר תוך יום-יומיים) ורק אז הם ציינו שאין להם מושג והם מחזירים לך את הכסף.
אה, בעצם לא, הם מחזירים רק נקודות.. ומה אם לא בא לך להמתין שוב מספר חודשים לחבילה ואתה רוצה להעביר את עסקיך לחנות אחרת?
זה נשמע לי כמו שיטת מצליח שבה הסיני תמיד זוכה כאשר האפשרויות הן:
א. שכחת מהחבילה - הסיני הרוויח.
ב. לא שכחת ופנית אליהם, הם מציינים שהם מתחילים לחקור ולא חוזרים אליך ושוב יש סיכוי ששכחת מהחבילה - הסיני הרוויח.
ג. נזכרת אחרי חודשיים שהם עדיין לא חזרו אליך, אתה פונה אליהם והסיני מודה ומזכה אותך בנקודות - הסיני מרוויח פעמיים, פעם אחת על כך שבינתיים הכסף נמצא בחשבון שלו (מגדיל לו את תזרים המזומנים) ופעם שנייה כי הוא קובל אותך לעסק שלו.
בקיצור, הבית תמיד זוכה.
אלא אם כן אתה מערב את paypal ואז הם משיבים את הכסף.
אך זה הסיכון של שיטת מצליח וכנראה שהוא משתלם.
מי אמר ששיטת מצליח הומצאה בישראל?
