שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    16
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4
    האם מתאים למנוע OS61FX ?

    תודה
    איתי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    צפון
    הודעות
    252
    תודה!
    6
    הודה 22 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    W = wide

    Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לavnerl על הודעתו:

    MDreamer (06-02-2014)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    16
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    האם סלד נמוך יותר?
    האם מתאים יותר ל 3d?

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    בגדול צריך מטוס שיהיה בעל יכולות 3D
    ואז נשאלת שאלת תאימות המנוע לדרישות 3D או מאפייני 3D שהטייס אוהב
    למשל יש כאלה שאוהבים לתלות את המטוס על הפרופ הרבה , לטוס לאט כל הזמן בגבול הזדקרות
    במצב כזה פרופ בעל דיסקה גדולה שמזרימה אוויר למשטחי ההיגוי נלקח בחשבון. זה ל א פשוט הפרופ הכי גדול למנוע...
    מנוע ארבע פעימות הרבה יותר טוב למשימות כאלה.

    א.

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לedgarfov על הודעתו:

    itai_r (07-02-2014)

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    התפקיד של ה-W היא הרחבת הפרופ כדי להוריד את הסל״ד הגדול שנוצר במנוע כתוצאה בפסיעה מאוד נמוכה.
    וכדי לתת אפשרות להחשת מנוע יחסית ליניארית ובטוחה כדי שהמנוע לא יחנק מעומס.
    הבעיה העיקרית במנועי ניטרו 2 פעימות היא שעקומת המומנט ועקומת הכ״ס לא משיקות ואז בסלדים הנמוכים אתה מקבל טורק מאוד גבוה אבל כוח נמוך ובסלדים הגבוהים יותר אתה מקבל כוח גבוה אבל טורק נמוך.
    הפרופ הזה בא איפה שהוא לאזן את זה כי בריחופים ובטיסת 3D אתה צריך את הטורק הגבוה.
    הפרופ הזה תוכנן בעיקרון למנועי 2 פעימות.
    הטסתי בעבר הרחוק טיסני קרש או נפח עם מנועי 2 פעימות או 4 ומהניסיון האישי שלי עם מנועי 2 פעימות היה יותר קל לבצע תרגילים בגלל שהטורק מאוזן יחסית לגודל הטיסן (הטיסנים הללו קטנים ומושפעים בקלות). מנועי 4 פעימות בגלל הטורק הגדול היו נוטים לסבסב אותו כל פעם מה שגורם לך להתיישב חזק על הגה כיוון ומאזנות.

    הפרופ הזה מתאים מאוד למנוע שלך.
    נערך לאחרונה על ידי TazmanianDevil; 08-02-2014 בשעה 05:49:21.

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לTazmanianDevil על הודעתו:

    itai_r (08-02-2014)

  9. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    16
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    תודה רבה על ההסבר המפורט.

  10. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    שאלת המטוס ומישקלו יותר קריטית, יתכן והפרופ נותן דיסקה גדולה ומזרים אווויר למשטחי ההיגוי לצורך טיסה במהרויות הזדקרות
    אבל לא יותר מזה! (טיסה איטית על סף היזדקרות כל הזמן אבל יש היגוי להציל מריסוק...לא כיף גדול) , ואילו דיסקה באזור יעילות מקסימום כלומר פסיעה גדולה יותר פרופ קטן יותר יתן מהירות מספיק טובה
    לטיסה יציבה.
    בקצרה , הפרופ 13 4W טוב ל 3D בשיקלול כל הפרמטרים , וללא ספק מנוע 4טק יותר מיועד ל 3D מהסיבה שהוא מסובב פרופ גדולים ביעילות כמעט בכל תחום המצערת המון טורק מאיידל נופל קצת באמצע מעצרת וחוזר לכל העצמה במצערת מלאה
    2טק מפתח כוח מקסימילי רק במקסימום סלד. טורק מאוד נמוך באיידל עד אמצע- וגם החשות איטיות בהרבה.

    דוגמא מזעזעת אישית , עם שני טק "בטעות" עצרתי עם האצבעות את הפרופ (OS55) דימומים וכואב אבל יצא בסדר...
    4טק חטף BACKFLIP בהנעה שבר צ'קן סטיק די מסיבי , אם האצבע שלי הייתה שם הייתי מוצא אותה במקום אחר. המון טורק... (4טק 0.8 שווה ארך בכוח)

    שמחות


    א.
    נערך לאחרונה על ידי edgarfov; 09-02-2014 בשעה 08:30:12.

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לedgarfov על הודעתו:

    itai_r (09-02-2014)

  12. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    16
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מה ההבדל בין פרופ 13x4W ל - 13x4

    תודה רבה על ההסבר אני יילך על 13x4w

נושאים דומים

  1. [מדריך] איך לבנות מאזן פרופ פשוט? ואיך לאזן פרופ? - סרטון הדרכה.
    על ידי adibenbasat בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 12-03-2013, 19:15:48
  2. תל אביב והסביבה למכירה פרופ 13X4 APC
    על ידי SuperTiger בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-07-2010, 13:39:14
  3. תל אביב והסביבה למכירה פרופ 13X4 APC לחשמלי
    על ידי SuperTiger בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-06-2010, 19:56:52
  4. השרון מחפש מתאם פרופ למנוע עם ציר 3.2 (2835) EASYSTAR וגם פרופ מתאים
    על ידי hatul בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-03-2010, 08:06:37
  5. פרופים 13X4
    על ידי ניסן וצחי בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-05-2009, 20:17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •