שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: פרופ 3d למנוע 91

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פרופ 3d למנוע 91

    אהלן,
    רציתי לדעת מהו הפרופ האידיאלי ל3d למנוע מסוג os fs 91s II ארבע פעימות?
    הטיסן הינו edge 540 .40.
    לפי הוראות היצרן הפרופים המומלצים למנוע הינם
    9*13, 10-12*12, 11-12*11.
    השאלה היא מי מהמידות היא הטובה ביותר.
    כרגע מטיס עם 10*12 פאטרן.
    תודה רועי.
    נערך לאחרונה על ידי GreT; 09-02-2014 בשעה 18:46:07.
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    ??
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    אם זה הסיגול, זה לא מטוס ל3D
    אולי תקבל טיסה איטית יותר עם מעט יותר שליטה ב 16X4W
    או 15X6
    וצריך טכומטר לוודא שהכל בתחום

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    זה הסיגול, ולמה הוא לא 3d? מה ההבדל בינו לבין טיסן 3d?
    בכל אופן מה לגבי פרופ 9*13?
    יהיה הבדל בין בינו לבין ה10*12?
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    באופן עקרוני לטיסן 3D דרוש פרופלור בקוטר גדול ופסיעה קטנה.
    על מנת לשמור על מאמץ שווה של המנוע, בפרופלורים שונים, אתה יכול להשתמש בפרופים הבאים: 13X9; 14X6. גם 15X4 יכול, הוא יעמיס את המנוע באותה המידה, אבל אני חושש שהטיסן יטוס לאט מידי ואולי גם הקוטר גדול מידי והוא עלול לפגוע בקרקע כשהטיסן מתיישר למצב אופקי בהמראה.
    בתמצית, הכל תלוי בסגנון ההטסה בו אתה מעונין.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    ציטוט נכתב במקור על ידי GreT צפיה בהודעה
    זה הסיגול, ולמה הוא לא 3d? מה ההבדל בינו לבין טיסן 3d?
    בכל אופן מה לגבי פרופ 9*13?
    יהיה הבדל בין בינו לבין ה10*12?
    אסביר קצר וכללי.
    ה "3D" הוא יותר צורת הטסה , ושמצריכה משלים , מטוס שיכול לתת מענה לכל התימרונים הללו ששייכים למשפחת ה 3D
    למשל הריחוף.הקלישאה הכי גדולה.. ויותר מזה , היכולת לשלוט על המטוס במצב הזה, אם זה בתנועה יזומה , או שליטה על הרול שלו
    בדרך כלל נבחין בשני קיצוניות של דגמי מטוסים המסוגלים לכך, האחת היא המטוסים הגדולים יותר ה50CC והשניה הקרשים למינהם והם קטנים ונפחי מנוע קטנים בהתאמה כמו 81 או 90 ארבע טק
    שקל לבצע בהם תרגילים כאלה. המשותף בינהם משטחי היגוי נדיבים , דחף מנוע כזה שלאומת המישקל של המטוס תוכל להתרומם כמו רקטה ממהירות אפס (אולי הגזמתי)
    וכמובן פרופ מספיק גדול לתת דיסקת אוויר מספיק גדולה להזרים למשטחי ההיגוי אוויר גם שמהירות המטוס היא הזדקרות ומטה

    הסיגול הוא אף אחד מהם, הוא כבד מאוד , משטחי היגוי יחסית קטנים לכנף, אמנם נראה סקיילי משהו, אבל זה בעצם גורע ממנו יכולות 3D מסיבות מורכבות אלה ונוספות.(לא ניכנס למספרי ריינולדס)
    פרופ נכון יתן לו אווירבטיות טובה, ומטיס 3D יוכל לתת קצת ניחוח כזה של תמרונים כאלה. זה לא המטוס לזה. במהירות הזדקרות הוא יפול כמו יונה מתה.

    א.
    נערך לאחרונה על ידי edgarfov; 19-02-2014 בשעה 18:16:50.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    אוסיף סרטון מעניין שלדעתי מדגים באופן מדהים איך הוא יכול להידבק לקרקע בהזדקרות של הרף עין,

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    הבנתי. תודה רבה לך על ההסבר המפורט. אם ככה, אז עדיף אולי בכלל להשאר עם הפרופים 10*12?
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פרופ 3d למנוע 91

    נסה את הפרופים שכתבתי פלוס תכומטר , ככה תלמד את הבדלים,
    אחרת הכל תאוריות.

    ואם תרצה 3D קח טיסן פרופיל או אפילו חשמלטור קלקר ולעבודה!

    א.

נושאים דומים

  1. [שאלה] פרופ למנוע 65AX
    על ידי saarordan בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 14-08-2012, 18:34:31
  2. [עזרה!] פרופ למנוע 180
    על ידי דוד פלד בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2011, 21:31:33
  3. [שאלה] פרופ' למנוע asp 52
    על ידי yosi678 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-04-2010, 11:07:27
  4. השרון מחפש מתאם פרופ למנוע עם ציר 3.2 (2835) EASYSTAR וגם פרופ מתאים
    על ידי hatul בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-03-2010, 08:06:37
  5. [שאלה] האם פרופ 10-6 מתאים למנוע 46?
    על ידי tisanir בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 07-05-2009, 14:26:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •