שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: עדיפות למנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עדיפות למנוע

    מה עדיף מבין השניים לטסין סקייל P40:
    SAITO 72 - מחיר בשוק 1300שח
    או
    OS 81 - מאחר וזהו הדגם שמחליף את ה 70 הישן - מחיר בשוק 1500שח

    שואל מאחר ויש נטיה, להבנתי, שOS אמינים יותר ושSAITO עשו בעיות בעבר, במקביל אני מקבל תגובות שSAITO מנועים מעולים

    אשמח לדעות בנושא...

    תודה
    אסף

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עדיפות למנוע

    אסף,


    היתרון הגדול של מנועי Saito היה פעם המשקל.
    אילו השווית בין OS.70SF לבין Saito .72FA, היית מגלה שה-OS, ללא המשתיק, שוקל 570 גרם ואילו Saito שוקל רק 454 גרם, ללא המשתיק.

    ההבדל ממש דרמטי!

    אבל לאחרונה הוציאו OS את מנוע ה- OS.81-Alpha, שראוי להשוואה דווקא ל- Saito .82FA ולא ל- 72...

    ה- OS.81-Alpha שוקל 556 גרם, כולל המשתיק; לעומת ה- Saito .82FA השוקל 499 גרם, גם כן כולל המשתיק.

    עדיין קיים הבדל, אבל כעת הוא 57 גרם ולא 126 גרם.

    ה-OS מנוע 'חסון' יותר.
    לא ידוע לי על הפרש הכוח ביניהם, אך ה-OS יעבוד טוב יותר עם דלק עני בניטרו. ה-Saito לעומתו 'יזרח' עם 30%, אשר ב-OS אינו מומלץ כלל לשימוש.

    ה-Saito זול בחו"ל ב-$40 מה-OS.

    ב-OS יש לטלטל תותב תחתון מארד, וב-Saito אין כלל תותבים והטלטל עשוי מאלומיניום עתיר-צורן ועולה פחות.

    ב- Saito המיסבים לא מאריכים ימים, עם הדלק המומלץ CruelPower; ומרימי-השסתום עלולים להשחק קודם זמנם.
    ב-OS היו גלי-זיזים שהתקלף מהם הניקל...

    שניהם אינם חפים מבעיות...



    אולי תמצא איזה Enya .91-4T במקום? לא תראה שום בעיה...

    לצורך העניין, אני הבעלים הגא של Saito .72FA; ללא שום בעיה בינתיים.


    דר צאלון



    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עדיפות למנוע

    להרחיב על התשובה המאירה של דר, לא כתבת לאיזה טיסן-גודל, עומס כנף ומשקל המנוע מיועד. תחמת את שני סוגי המנועים הללו בלבד. אולי אף אחד מהם לא יתאים לטיסן הספציפי ולא משנה עד כמה טובים הם?

    אגב דר, " CruelPower " זה כתוב כך בכוונה???
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 29-03-2009 בשעה 20:34:25.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עדיפות למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה

    אגב דר, " CruelPower " זה כתוב כך בכוונה???
    בוודאי, אבי.


    בפורום האח בו אני חבר, השם הזה כבר השתרש ממש...

    המוני טיסנאים המשתמשים בזבל הזה, גילו שהוא מחליד למנועיהם את המיסבים ומספק הגנה פחותה בפני שחיקה...

    למרות ש-Saito ממליצים להשתמש בדלק המכיל שמן סינתטי בלבד, בכדי למנוע הווצרות משקעי-שריפה עבים על 'גבעולי' השסתומים; כנראה שהם לא בנו על כך שאיכותו תהיה ירודה כל כך...

    כך שההמלצה הלא רשמית של חברי הפורום למנועי Saito ואפילו למנועי YS, היא להוסיף 2-3% שמן קיק כבישה ראשונה, כלומר degummed, לכל דלק סינתטי ממקור אמריקאי ובפרט לגבי CruelPower.


    השמנים הסינתטיים Motul Micro, כל שמני Fuchs ויוצא הדופן האמריקאי המעולה של Cooper Fuels, מספקים הגנה טובה בהרבה בפני קורוזיה ובפני שחיקה, אך גם הם לא מתקרבים להגנה בפני חום שמספק שמן קיק...


    דר צאלון
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 30-03-2009 בשעה 14:40:47.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עדיפות למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    להרחיב על התשובה המאירה של דר, לא כתבת לאיזה טיסן-גודל, עומס כנף ומשקל המנוע מיועד. תחמת את שני סוגי המנועים הללו בלבד. אולי אף אחד מהם לא יתאים לטיסן הספציפי ולא משנה עד כמה טובים הם?

    אגב דר, " CruelPower " זה כתוב כך בכוונה???
    יש משהו בדברייך
    להלן לינק למטוס המיועד...
    http://www.cmpairplane.com/warbird/W...50%20Size.html

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עדיפות למנוע

    אסף,
    יופי של טיסן. לדעתי אופיו, גודלו, עומס הכנף והשילוב עם מנוע 4 פעימות יצריך ממך לבחור במנוע מקסימום 70.אתה תהיה ב-Over power. מנוע גדול מזה ותהיה כבר בצרות ממש.

    דר-תודה על ההסבר. טוב כתמיד.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עדיפות למנוע

    הי אבי, תודה על העצה
    האכן קניתי לא מכבר מנוע SAITO72, והוא יתאים בדיוק לפי מה שאתה אומר...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •