למרות שבפועל הסוללה טעונה במלואה, (11.1V)....
מדובר בXG6 של JR.. יש למישהו מושג איך אני מעדכן אותו שזה לא המצב?
תודה מראש...
למרות שבפועל הסוללה טעונה במלואה, (11.1V)....
מדובר בXG6 של JR.. יש למישהו מושג איך אני מעדכן אותו שזה לא המצב?
תודה מראש...
אני מניח שהמתח הנמדד במקלט שלך הוא אחרי ווסת של 5 וולט![]()
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
גדול...
עכשיו אני מבין....
יש משהו לעשות בקשר לזה? הווסט הוא אכן 5V....
יש דרך לעקוף את זה?
(הבקר: https://www.hobbyking.com/hobbyking/...ontroller.html)
זאת לא טעות כלל, והשלט שלך מזהה נכון
המקלט שלך מקבל 5V דרך הBEC וכך צריך להיות
יש אופציה להתקין BEC עם בחירת הוולט למקלט בין 5 ל 6 וולט, השאלה היא האם הסרוואים שלך תומכים בזה אחרת הם ישרפו
מה שנכנס למקלט זה מה שמפעיל את הסרוואי. המקלט עצמו עומד בערך עד 9 וולט
בשביל לקבל חיווי של מצב הסוללה עליך להתקין בטיסן את הסנסור שנועד למטרה הזאת ולחבר אותו ליציאת הטלמטריה במקלט, ואז תראה בדף הטלמטריה שלך את מצב הסוללה (זה לא בחיווי מתח המקלט-זה בנפרד ממנו)
אתה צריך משהו בסגנון הזה-יש מכל מיני יצרנים כולל היצרן המקורי:
https://www.hobbyking.com/hobbyking/...nsmitters.html
ועכשיו לשאלה: למה אתה צריך או רוצה במקלט שלך מעל 5V?
אגבף כשיש לך סרוואים HV אתה יכול לחבר למקלט בנפרד סוללת 2 תאים ישירות ולנתק את כבל המתח מבקר המהירות אל המקלט (החוט האדום)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110