אני צריך המלצה לרכישת בולמים?
והמלצה לשמן לבולמים על כמה w אתם ממליצים?
ומהי הסוללה האופטימלית עבור טרקסס סלאש 4+4 vxl?
אני צריך המלצה לרכישת בולמים?
והמלצה לשמן לבולמים על כמה w אתם ממליצים?
ומהי הסוללה האופטימלית עבור טרקסס סלאש 4+4 vxl?
איזו תשובה אתה רוצה לקבל?
כזו עם 5-6 קישורים לבולמים שמתאימים לסלאש?
סלאש VXL וסלאש 4X4 זה לא אותו רכב
VXL זה המנוע שיושב על שתיהן
אבל VXL זה הסימון של הדגם 2X4
לאיזה רכב אתה מתכוון?
בולמים לסלאש 2X4 יכולים לעלות 60 דולר לזוג:
קידמי:http://prolineracing.com/performance...-shocks-front/
אחורי:http://prolineracing.com/performance...-shocks-front/
או זוג טיפה זול יותר ב 50 דולר:
קידמי:http://prolineracing.com/performance...-shocks-front/
אחורי:http://prolineracing.com/performance...e-shocks-rear/
אפשר לקנות גם זבל בזול:
http://www.integy.com/st_main.html?p...3#.U0uKyH_Tf38
שמן? שמן תלוי בבולמים שבחרת, בסוג השטח בו אתה מסיע ובעוד מיליון סוגים.
לא מצאתי באתר היצרן ציון לסמיכות השמן איתו מגיע הרכב.
האינטואיציה שלי אומרת 500 מקדימה ו 300-400 מאחורה.
הרעיון הוא לתת גמישות ויציבה טובה מאחורה ופחות מקדימה.
לגבי סוללה.
צריך לדעת מה התקציב שלך...
כמה תאים אתה רוצה?
רן ענבר
אחד השידרוגים הראשונים שממליצים בחול לבעלי סלאש הוא להחליף את הבולמים לבו למים של וורזה. הם מתאימים בול , רק לשים לב להזמין את הבולמים הקדמיים כי האחוריים ארוכים מידי.
רן אני מסיע בדרך כלל בעפר,דיונות,חול..והשאלה היא אילו בולמים אתה ממליץ?ועל איזה סוג שמן והסמיכות אתה ממליץ?
יש לי slash vxl 4+4
אתה מכניס אותי לדילמה.
אני מכיר לא מעט אנשים שהשקיעו ים כסף על רכבי טראקסס... כל הזמן שדרוגים.
זה לא באמת משדרג או משפר את הרכב...
לטעמי כדאי להישאר עם הבולמים הקיימים ולחסוך את הכסף לרכב שלא תצטרך לשדרג כל הזמן.
למה אתה רוצה להחליף את הבולמים?
בכל מקרה אני מעדיף לקנות פעם אחת מוצר אחד טוב ויקר ולא כמה פעמים כל מיני דראק.
הנה אותו מבחר ממקודם רק שמתאים בוודאות לסלאש 4X4:
יקר [טוב/לא טוב תחליט בעצמך]
קדמי:http://prolineracing.com/performance...-shocks-front/
אחורי:http://prolineracing.com/performance...c-shocks-rear/
עלות בינונית:
קדמי:http://prolineracing.com/performance...-shocks-front/
אחורי:http://prolineracing.com/performance...e-shocks-rear/
זול:http://www.integy.com/st_main.html?p...8#.U0wEylV_t8E
המוצרים מעורבבים
תחליט אם אתה משקיע וכמה ונראה איזה שמן בהמשך.
רן ענבר
רן...רכשתי סלאש משומשת..ובעיקרון הבולמים בסדר גמור..הקפיצים גמורים..קפיצים הוזמנו גם לקדימה וגם אחורה...
אני צריך רק המלצה לשמן?ועל כמה סמיכות אתה ממליץ לשטחים שהסברתי בהודעות הקודמות?
יש לי את הבולמים המקוריים?
ואני זקוק לחופה חדשה מהיכן הכי מומלץ במחיר הכי טוב לרכוש?
ואותו דבר המלצה לגבי צמיגי שטח?
שמן כבר כתבתי מקודם:
לא מצאתי באתר היצרן ציון לסמיכות השמן איתו מגיע הרכב.
האינטואיציה שלי אומרת 500 מקדימה ו 300-400 מאחורה.
הרעיון הוא לתת גמישות ויציבה טובה מאחורה ופחות מקדימה.
חופה?
תברר כמה עולה בארץ כי מחו"ל בטוח יהיה יותר יקר.
בקניה מחו"ל מחיר המשלוח של חבילה בגודל של חופה מאוד מייקר את מחיר הכולל של החופה.
רן ענבר
מהיכן ניתן לרכוש שמן לבולמים במחיר הכי טוב?
מחיר טוב= מחו"ל
זמין ונוח= בארץ
תקרא את הדיון בקישור הבא:
:http://www.efly.co.il/forums/showthr...E9%EE%E5%F9%E9
רן ענבר
רן, האחוריים של הוורזה לא מתאימים לסלאש. אבל הקדמיים מתאימים בול. לקדימה ולאחורה, גם ככה קונים אותם בזוגות.
אני לא אתווכח עם הניסיון שלך אבל זה לא כל כך מסתדר לי...
אם היצרן יצר מהלך מתלה שונה בין קדימה לאחורה של הרכב...דבר שמתבטא באורך שונה של בולמים וקפיצים
אז איך זה מסתדר עם זה שאתה שם בולמים זהים בכל 4 הגלגלים?!
עוד דבר.
רכב באגי 1/8 שוקל כמעט פי 1.5 יותר משורט קורס 1/10.
הקפיצים והבולמים שלו פשוט קשיחים מידי לרכב קל יחסית כמו סלאש.
רן ענבר
מניסיון, אם שמים שמן מספיק דליל הסטאפ מצויין.
כמה זה דליל אצלך?
רן ענבר
רן המון תודות על עזרתך ועל עזרת חברי הפורום..
אז ככה:קניתי 2 שמנים של hpi לקדמי ולאחורי..
בקדמי אני אשים 500
באחורי אני אשים 400
רכשתי רביעיית קפיצים חדשים..
עכשיו מה דעתך?
ואשמח להמלצה לצמיגי שטח וצמיגי כפות לרכב?
א. איזה בולמים/קפיצים/שמנים קנית?
קישור יכול לעזור
ב. אני הייתי נגד בולמים של hpi.
לדעתי הם גדולים וקשיחים מידי לרכב כמו סלאש.
ג. שמנים של 400-500 הם מספיקים לבולמים של רכב 1/10 אבל לדעתי יהיו סמיכים מידי לבולמים של 1/8.
ד. שים לב שיש 2-3 סוגי מידות של שמנים וזה גם עלולה להיות בעיה.
ה. צמיגים ברכב 4x4 הולכים ברביעיות.
יש לך תקציב ל שתי רביעיות של 60 דולר כ"א לפני משלוח?
רן ענבר
ואיזה בולמים?
זה החלק הכי חשוב.
איך אתה יודע שהקפיצים של סלאש בקוטר X יתאימו לבולמים של HPI בקוטר Y?
תקרא שוב את התגובה שלי למעלה ותענה על כל השאלות שעליהן לא ענית.
רן ענבר
רן אחי אתה לא מצליח להבין אותי..בבולמים שיש לי הם בולמים שהגיעו סטוק עם הרכב..
הקפיצים על הפנים ..נחלשו ..לכן רכשתי אותם קפיצים חדשים...
ושמן דל חברת hpi למלא את הבולמים..אני מקווה שהבנתה ותציע לי גם לגבי הצמיגים שדיברנו
עכשיו הבנתי.
פעם אחרונה שדיברנו רצית בולמים ולכן הנחתי שפספסת את הבולמים בקישור.
צמיגים
צמיגי כפות סלינג שוט:http://www.amain.com/product_info.ph...k-2-Slash-Rear
צמיגי שטח באד לאנדס:http://www.amain.com/product_info.ph...k-2-Slash-Rear
עוד צמיגי שטח גלאדיאטור:http://www.amain.com/product_info.ph...k-2-Slash-Rear
שים לב שלרכב 4X4 אתה צריך רביעיה.
ניסיון להסיע עם זוג מסוים מקדימה וזוג אחר מאחורה לא יסתיים טוב.
רן ענבר
מצטער שאני כותב רק עכשיו, אבל לדעתי השמנים סמיכים מידי. אני לא יודע מה המדד של HPI, ואין לי אל מה לייחס אותו.
אני משתמש בשמנים של AE. הם זולים, מסודרים ומגיעים במגוון מאוד גדול של סמיכויות.
לדעתי שמן 35WT לקדימה ו30WT לאחורה יתן לך תחושה "קפיצית" לבולמים שתתנהג בסדר בכל מקום.
אני לא יודע באמת להגיד לך כי כל רכב הוא שונה וכל בולמים הם שונים. אבל במידה והסקייל של HPI זהה לשל AE אז 50 ו40 זה מאוד סמיך וכמעט באף רכב שטח לא שמים 50. במיוחד לא ב1/10.
ד"א,
קפיצים לעולם (טוב לא לעולם, אבל קרוב) לא מתעייפים, (אלא אם טראקסס מיצרים אותם ממהדקי נייר) אז אם משהו מרגיש לך פתאום שונה בבולמים יכול להיות שעיקמת מוט בולם שמונע תזוזה חלקה וגורם לבולם "להתקע" והקפיץ לא מצליח להתגבר על זה. אני מציע לך לבדוק.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
מתן.
גם אני לא מכיר את השמנים של hpi
אם היו מתיעצים איתי לפני קניה של השמן עצמו גם אני הייתי נותן המלצה לצוצרת מוכרת יותר.
אני את השורט קורס שלי מסיע עם 300 מאחורה ו 400 מקדימה.
ברכב נוסע סבבה.
רן ענבר