מזל"ט עברי לאמריקאים...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4519416,00.html
השאלה שלי היא איזה סוללות מאפשרות לכלי חשמלי עם עזרים נוספים במשקל של 3 ק"ג לשהות באוויר 3 שעות רצוף על מנוע?
מזל"ט עברי לאמריקאים...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4519416,00.html
השאלה שלי היא איזה סוללות מאפשרות לכלי חשמלי עם עזרים נוספים במשקל של 3 ק"ג לשהות באוויר 3 שעות רצוף על מנוע?
__________________________________________
איתיP
מועדון ארסוף
אל תאמין לכל מה שמפרסמים..
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הסוללה היחידה בעולם שיכולה לתת ביצועים כאלו היא turnigy nano tech.
טרמיקות.... טרמיקות..... בשביל זה יש לו פרופ' מתקפל וכנף של gentle lady![]()
Liav (14-05-2014)
^ הוצאת לי את המילים מהמקלדת
הבעיה היא שבלילה אין טרמיקות(אולי רק בל"ג בעומר)
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
gillb (14-05-2014)
צודקים לחלוטין.. 6 ק"ג על 3 שעות. זה כמעט גבולי מבחינת ייתכנות אבל אפשרי.
מצד שני איתן צודק, אל תאמינו לכל דבר, יש חברה אחרת שעם כלי של 7 ק"ג מצהירה 3 שעות:
http://i-hls.com/he/2013/10/new-uavs...ry-corps-unit/
אחח שיווק שיווק שיווק
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
http://diydrones.com/profiles/blog/s...age=1#comments
היא מדבר כאן על 3-4 שעות עם ציוד סיני מצוי וטיסן שהוא צייר במוסך בבית.
אפשר לטוס גם מעל 3 שעות.
אני אישית השתתפתי בטיסות מעל 3 שעות ואפילו מעל 4 שעות עם סוללות שכל אחד יכול לרכוש (מוצרים תעשייתיים זמינים לכול נפש)
דורש מעט מומחיות ושינוי מסוים בנקודת העבודה וכיוון המחשבה אבל יותר מפיסיקלי.
מטוסים "קיצוניים" יכולים לעשות גם יותר.
לעומת זאת, בודדים המטוסים שעושים זאת במתאר מבצעי כמו שאין מכוניות ששומרות על צריכות דלק של בין עירוני בתוך העיר.
MDreamer (14-05-2014)
בדיוק, ויגאל, יש הבדל בין טיסן שבונים במוסך לבין מערכת שצריכה לעבוד 100% מהזמן(בשאיפה) שהתחייבו אליו ולעמוד בכל התקינה הצבאית והאזרחית ושתהיה שרידה ע"י מפעיל לא טיסנאי. יש לזה השפעות על כל חלקי המטוס, בעיקר על המשקל
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
נו, זה תמיד חוזר שחבר'ה מודיעים על מוצר מדהים אבל את הלינק שומרים בבטן
אז איפה הן הסוללות המדהימות האלו שכל אחד יכול לקנות?
__________________________________________
איתיP
מועדון ארסוף
שום מוצר מדהים, מדובר בסוללות שקיימות כבר מספר שנים, סוללות ליפו בנאליות בעלות קצב פריקה נמוך (וקצב טעינה נמוך). חפש באמיסל ותמצא מספר אופציות רב.
מדובר במוצרים שהיו זמינים ובשימוש חברות מלטים עוד לפני 7-8 שנים.
ה"סוד הגדול" הוא שלסוללות בעלות פריקה נמוכה יש צפיפות אנרגיה גבוהה משמעותית מסוללות לפריקה גבוהה. סדר גודל של 220 וואט שעה לקג לעומת 160 לכל היותר לסוללות של 40c. החיסרון הוא צורך בסטאפ שיודע לתת הספק בזרמים נמוכים (מתחים גבוהים).
חוכמות נוספות הן אופטימיזציה של מערכות ההספק, בקרה הדוקה ויחס סוללה למשקל כולל גבוה במיוחד (חיסכון משקלי בכל מה שאפשר וסוללה ממש גדולה). מעבר לכך, המלטים המדוברים טסים בעומסי כנף גבוהים משמעותית ממה שרב הטיסנאים רגילים (הרבה מאד סוללה).
נערך לאחרונה על ידי roydor; 14-05-2014 בשעה 20:26:59.
בנוסף האפשרות להחליף מארזי אנרגיה בתדירות יותר גבוהה מטיסנאים מכיוון שהמחיר פחות בעייתי לעומת ביצוע המשימה ועמידה ויעדים
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
המשפט הזה לא עושה לי שכל... משהו לא מסתדר לי...
אם אני הייתי בונה מל"ט לשהיה ארוכה הייתי בונה אותו עם עומס כנף הכי נמוך שיכול להיות... הרי עומס כנף גבוה --> יחס שקיעה גבוה ---> צורך במהירות גבוה ----> צריכה אנרגיה רבה
לעומת עומס כנף נמוך---> יחס שקיעה נמוך --> יכול לשמור על גובה במהירות נמוכה ---> צריכת אנרגיה נמוכה..
ופה לא מדובר על מל"ט שצריך לגמוע מרחקים, אלא מל"ט טקטי שמועלה לאויר ע"י היחידה בשטח והוא צריך לשהות זמן רב בטווח קרוב לנקודות ההמראה.
הדרך להשיג זאת זה רק ע"י עומס כנף נמוך... לא הגיוני לי שבעומס כנף גבוה תצליח להשיג זמן שהיה ארוך...
אשמח אם תוכל לפרט.
מל"ט בעל עומס כנף נמוך יהיה רגיש לתנאי מזג אוויר ופחות יציב, לכן הוא חייב להיות בעל עומס כנף גבוה.
לגבי השהיה - כמו שאמר רועי, עבודה במתחים מאד גבוהים עם זרמים מאד נמוכים מעלה את זמן השהיה
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
אננס (15-05-2014)
אננס,
פה אתה טועה, כאשר אתה מכפיל את עומס הכנף פי ארבע (!) המהירות עולה רק פי שתיים.
מכיוון שההספק פרופורציונאלי למהירות, ההספק רק מוכפל גם הוא ועל כן יש לך כלי הדורש פי שתיים הספק אבל עם הרבה יותר מפי שתיים אנרגיה ועל כן השהייה גדלה משמעותית.
בנוסף, כלי טקטי צריך להגיע ליעד ולהתמודד עם רוח, בין עם הטווח שלו מוגבל למספר קמ בודדים או משמעותי יותר.
אננס (15-05-2014)