שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: מחדשות התעשייה האוירית

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מחדשות התעשייה האוירית

    מזל"ט עברי לאמריקאים...
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4519416,00.html

    השאלה שלי היא איזה סוללות מאפשרות לכלי חשמלי עם עזרים נוספים במשקל של 3 ק"ג לשהות באוויר 3 שעות רצוף על מנוע?
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    אל תאמין לכל מה שמפרסמים..

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-ro צפיה בהודעה
    אל תאמין לכל מה שמפרסמים..

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2


    ּמסכים לגמרי
    בטכנולוגיות הקיימות היום אילו הייתה אפשרות להחזיק מנוע כזה פועל זמן כזה ובמשקל כזה, זה היה חידוש גדול פי מליונים מהמזל"ט הנ"ל ומהפכה עולמית בתחום האנרגיה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    הסוללה היחידה בעולם שיכולה לתת ביצועים כאלו היא turnigy nano tech.
    http://www.studioadi6.com/

    טיסני קומפוזיט: צביעה ותיקון מקצועי בצבע רכב.
    0528-335275, אדי.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    http://www.studioadi6.com/

    טיסני קומפוזיט: צביעה ותיקון מקצועי בצבע רכב.
    0528-335275, אדי.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    טרמיקות.... טרמיקות..... בשביל זה יש לו פרופ' מתקפל וכנף של gentle lady

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לgillb על הודעתו:

    Liav (14-05-2014)

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    ^ הוצאת לי את המילים מהמקלדת

    הבעיה היא שבלילה אין טרמיקות (אולי רק בל"ג בעומר)
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לLiav על הודעתו:

    gillb (14-05-2014)

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    ציטוט נכתב במקור על ידי IttaiP צפיה בהודעה
    מזל"ט עברי לאמריקאים...
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4519416,00.html

    השאלה שלי היא איזה סוללות מאפשרות לכלי חשמלי עם עזרים נוספים במשקל של 3 ק"ג לשהות באוויר 3 שעות רצוף על מנוע?
    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-ro צפיה בהודעה
    אל תאמין לכל מה שמפרסמים..

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
    צודקים לחלוטין.. 6 ק"ג על 3 שעות. זה כמעט גבולי מבחינת ייתכנות אבל אפשרי.

    מצד שני איתן צודק, אל תאמינו לכל דבר, יש חברה אחרת שעם כלי של 7 ק"ג מצהירה 3 שעות:
    http://i-hls.com/he/2013/10/new-uavs...ry-corps-unit/

    אחח שיווק שיווק שיווק
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    http://diydrones.com/profiles/blog/s...age=1#comments

    היא מדבר כאן על 3-4 שעות עם ציוד סיני מצוי וטיסן שהוא צייר במוסך בבית.

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    אפשר לטוס גם מעל 3 שעות.
    אני אישית השתתפתי בטיסות מעל 3 שעות ואפילו מעל 4 שעות עם סוללות שכל אחד יכול לרכוש (מוצרים תעשייתיים זמינים לכול נפש)
    דורש מעט מומחיות ושינוי מסוים בנקודת העבודה וכיוון המחשבה אבל יותר מפיסיקלי.
    מטוסים "קיצוניים" יכולים לעשות גם יותר.
    לעומת זאת, בודדים המטוסים שעושים זאת במתאר מבצעי כמו שאין מכוניות ששומרות על צריכות דלק של בין עירוני בתוך העיר.

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לroydor על הודעתו:

    MDreamer (14-05-2014)

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    בדיוק, ויגאל, יש הבדל בין טיסן שבונים במוסך לבין מערכת שצריכה לעבוד 100% מהזמן(בשאיפה) שהתחייבו אליו ולעמוד בכל התקינה הצבאית והאזרחית ושתהיה שרידה ע"י מפעיל לא טיסנאי. יש לזה השפעות על כל חלקי המטוס, בעיקר על המשקל

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  15. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    נו, זה תמיד חוזר שחבר'ה מודיעים על מוצר מדהים אבל את הלינק שומרים בבטן

    אז איפה הן הסוללות המדהימות האלו שכל אחד יכול לקנות?
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  16. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    שום מוצר מדהים, מדובר בסוללות שקיימות כבר מספר שנים, סוללות ליפו בנאליות בעלות קצב פריקה נמוך (וקצב טעינה נמוך). חפש באמיסל ותמצא מספר אופציות רב.

    מדובר במוצרים שהיו זמינים ובשימוש חברות מלטים עוד לפני 7-8 שנים.

    ה"סוד הגדול" הוא שלסוללות בעלות פריקה נמוכה יש צפיפות אנרגיה גבוהה משמעותית מסוללות לפריקה גבוהה. סדר גודל של 220 וואט שעה לקג לעומת 160 לכל היותר לסוללות של 40c. החיסרון הוא צורך בסטאפ שיודע לתת הספק בזרמים נמוכים (מתחים גבוהים).

    חוכמות נוספות הן אופטימיזציה של מערכות ההספק, בקרה הדוקה ויחס סוללה למשקל כולל גבוה במיוחד (חיסכון משקלי בכל מה שאפשר וסוללה ממש גדולה). מעבר לכך, המלטים המדוברים טסים בעומסי כנף גבוהים משמעותית ממה שרב הטיסנאים רגילים (הרבה מאד סוללה).
    נערך לאחרונה על ידי roydor; 14-05-2014 בשעה 20:26:59.

  17. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    בנוסף האפשרות להחליף מארזי אנרגיה בתדירות יותר גבוהה מטיסנאים מכיוון שהמחיר פחות בעייתי לעומת ביצוע המשימה ועמידה ויעדים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  18. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    המלטים המדוברים טסים בעומסי כנף גבוהים משמעותית ממה שרב הטיסנאים רגילים (הרבה מאד סוללה).
    המשפט הזה לא עושה לי שכל... משהו לא מסתדר לי...
    אם אני הייתי בונה מל"ט לשהיה ארוכה הייתי בונה אותו עם עומס כנף הכי נמוך שיכול להיות... הרי עומס כנף גבוה --> יחס שקיעה גבוה ---> צורך במהירות גבוה ----> צריכה אנרגיה רבה
    לעומת עומס כנף נמוך---> יחס שקיעה נמוך --> יכול לשמור על גובה במהירות נמוכה ---> צריכת אנרגיה נמוכה..

    ופה לא מדובר על מל"ט שצריך לגמוע מרחקים, אלא מל"ט טקטי שמועלה לאויר ע"י היחידה בשטח והוא צריך לשהות זמן רב בטווח קרוב לנקודות ההמראה.

    הדרך להשיג זאת זה רק ע"י עומס כנף נמוך... לא הגיוני לי שבעומס כנף גבוה תצליח להשיג זמן שהיה ארוך...

    אשמח אם תוכל לפרט.

  19. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    מל"ט בעל עומס כנף נמוך יהיה רגיש לתנאי מזג אוויר ופחות יציב, לכן הוא חייב להיות בעל עומס כנף גבוה.
    לגבי השהיה - כמו שאמר רועי, עבודה במתחים מאד גבוהים עם זרמים מאד נמוכים מעלה את זמן השהיה

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  20. המשתמשים הבאים אמרו תודה לeitan-ro על הודעתו:

    אננס (15-05-2014)

  21. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מחדשות התעשייה האוירית

    אננס,
    פה אתה טועה, כאשר אתה מכפיל את עומס הכנף פי ארבע (!) המהירות עולה רק פי שתיים.
    מכיוון שההספק פרופורציונאלי למהירות, ההספק רק מוכפל גם הוא ועל כן יש לך כלי הדורש פי שתיים הספק אבל עם הרבה יותר מפי שתיים אנרגיה ועל כן השהייה גדלה משמעותית.
    בנוסף, כלי טקטי צריך להגיע ליעד ולהתמודד עם רוח, בין עם הטווח שלו מוגבל למספר קמ בודדים או משמעותי יותר.

  22. המשתמשים הבאים אמרו תודה לroydor על הודעתו:

    אננס (15-05-2014)

נושאים דומים

  1. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-04-2014, 16:27:12
  2. [מדליק] מחפש טיסנאים להטסת לילה באירוע "חדשנות 2012" של התעשייה האוירית
    על ידי MDreamer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-12-2012, 23:02:39
  3. מחנה חדשנות של התעשייה האוירית, רוצים להגיע?
    על ידי MDreamer בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-10-2012, 23:42:47
  4. [חדשות] התעתוע של תעשיה האוירית
    על ידי MDreamer בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2011, 15:52:25
  5. [מוצר חדש] פיתוח חדש של התעשייה האווירית
    על ידי guyro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-10-2010, 20:56:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •