שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    שלום,

    איך ניתן לדעת כמה אמפר המנוע שלי ימשוך בהנחה שאני יודע את כל שאר הנתונים - KV, הספק מקסימלי בהתאם לסוללה, יחס תמסורת/סל"ד ציר מסוק, מתח....??

    תודה לעונים,
    יוגב
    T-REX 500 PRO DFC + beast x
    450L DOMINATOR

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2013
    הודעות
    243
    תודה!
    10
    הודה 40 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    היי,
    אם יש לך לוג בבקר אז משם הכי בטוח. יש כלים למדידת הספק גם בהובי קינג אבל אני חושב זה עד 100 אמפר, צריך לבדוק. עד כאן הדרכים למדידת פיקים, אם אתה רוצה לחשב את הצריכה הממוצעת זה זמן הטיסה וכמות האמפר שאתה מחזיר לסוללה.
    השאלה האמיתית היא למה אתה צריך את המידע הזה? לשדרוג בקר? סוללה? או משהו אחר?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    כמובן שבקר עם לוג, כגון הבקרים של castle creations מסדרת ICE או EDGE יכולים למדוד זרם, או LOGGER חיצוני כגון -LOGGER של eagletree
    אבל אם אתה רוצה הערכה כללית של כמה זרם המנוע שלך מסוגל למשוך- אתה צריך לדעת 2 דברים:
    מה ההספק המקסימאלי שהמנוע שלך יכול למשוך (קבוע, ו-פיק)
    מה המתח של הסוללה שבה אתה משתמש (פשוט מאוד- כמה תאים)
    ל-KV של המנוע או לסל"ד של הראש אין פה צד, הם רק ישנו את הזרם הממוצע אבל את הזרם המקסימאלי קובע ההספק הכולל שהמנוע מסוגל למשוך
    הספק=מתח X זרם כלומר ש => זרם = הספק חלקי מתח
    קח לדוגמא את המנוע שבטירקס 500 שלך, זהו מנוע שיכול למשוך 1600W קבוע, ו- 2300W בפיק
    מתח נומינאלי של תא ליטיום הוא 3.7V, והטירקס 500 עובד על 6 תאים, אז המתח הוא 22.2V
    1600W חלקי 22.2V שווה 72A, כלומר שהמנוע שלך יכול למשוך קבוע 72A
    שימוש באותו החישוב בפיק יתן זרם רגעי של 103A
    כלומר שהמנוע שלך מסוגל למשוך 72A בצורה קבועה, ו-103A בצורה רגעית.
    קח בחשבון שבמציאות הזרמים יהיו קצת יותר גבוהים, ושכדי לדעת באמת מה הזרמים המקסימאליים אליהם אתה מגיע בטיסה תצטרך רכיב מדידה כלשהו כפי שפירטתי למעלה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    השאלה הנכונה היא למה אתה זקוק למידע הזה ואיזו בעייה אתה רוצה לפתור?
    (אין לזה תשובות טובות יותר ממה שקיבלת בפוסט מעלי)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    אוקיי בגדול הבנתי, אני צריך את המידע הזה בגדול להעשרה ולהבנה טובה יותר של התאמת בקר למנוע, נשמע לי קצת מוזר שיחס העברה לא משחק כאן כמשתנה כי אני יודע לדוגמא שבטיסנים פרופ עם פסיעה מסויימת יגרום למנוע למשוך אמפר מסוים ופרופ עם פסיעה מתונה יותר יגרום למנוע למשוך פחות אמפר משמך עם הפרופ הראשון


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    T-REX 500 PRO DFC + beast x
    450L DOMINATOR

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2013
    הודעות
    243
    תודה!
    10
    הודה 40 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    נכון, אבל זה תלוי כבר במטיס, כעיקרון מנוע, בקר, סוללות בוחרים לפי מקסימום הספק, ועם ההתקדמות שלך בטיסה אתה מקטין את זמני הטיסה שלך, ולא מחליף בקר. כמובן שעם מהירות ראש נמוכה וטיסה שלווה אתה לא צורך הרבה ומאריך את זמן הטיסה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    אז מה שאני בעצם רוצה לדעת זה האם יש איזו נוסחא שאני יכול להציב בה את יחס העברה שלי ושאקבל כמה היחס הספיציפי יגרום למנוע למשוך (מתמשך).
    אני מבין שזה קצת מסובך רק רציתי לדעת האם קיימת נוסחא כזאת שאפשר להשתמש בה לשימוש פרטני לכל כלי ופיניון שאבחר


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    T-REX 500 PRO DFC + beast x
    450L DOMINATOR

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2013
    הודעות
    243
    תודה!
    10
    הודה 40 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    היי,
    לא שזה מסובך, זה לא נכון, גירים קובעים רק מהירות ראש ומשפיעים מעט על הצריכה. המשתנים שלך הם אחרים כגון משקל, להבים, והמהירות שאתה רוצה להניע את הכלי (הפיזיקאים קוראים לזה תאוצה), חיכוך. כלומר הכל קשור להכל, כמובן שאם תשנה את היחס בגירים (תשנה מהירות ראש) ותשנה את זווית הלהבים יהיה פחות עומס על המנוע ובכך הוא יצרוך פחות אבל כמה פחות זה כבר תלוי במשתנים האחרים וכמובן זה בא על חשבון הביצועים.
    אם בשני סטאפים שונים מבצעים אותם תרגילים באותה מהירות ובאותם תנאים הצריכה תהיה שווה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    הבנתי תודה!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    T-REX 500 PRO DFC + beast x
    450L DOMINATOR

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חישוב משיכת אמפר ע"י המנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yogev צפיה בהודעה
    אוקיי בגדול הבנתי, אני צריך את המידע הזה בגדול להעשרה ולהבנה טובה יותר של התאמת בקר למנוע, נשמע לי קצת מוזר שיחס העברה לא משחק כאן כמשתנה כי אני יודע לדוגמא שבטיסנים פרופ עם פסיעה מסויימת יגרום למנוע למשוך אמפר מסוים ופרופ עם פסיעה מתונה יותר יגרום למנוע למשוך פחות אמפר משמך עם הפרופ הראשון


    Sent from my iPhone using Tapatalk



    לא ממש הבנת כנראה
    התאמת בקר למנוע זה דבר מאד פשוט שאתה מסבך אותו בנסיון להשתמש בנוסחאות וחישובים חסרי ערך
    כשאתה מתאים בקר למנוע, אתה פשוט קורא את המיפרט של המנוע ובוחר בקר על פי מקסימום האמפר שהמנוע בנוי אליו ואפילו לוקח מקדם ביטחון קטן, כל שאר הדברים שאמרת אמנם משפיעים על צריכת הזרם אבל ממילא אסור לך לעבור את מיגבלות היצרן כך שלחישובים שלך אולי היה ערך לו המנוע היה מסוגל לאמפר אינסופי...
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-03-2012, 18:20:17
  2. [עזרה!] בקר פוניקס 40 אמפר,ברגע שאני מתחיל להרים מצערת,המנוע מקרטע קצת ורק א"כ מתחיל לרוץ
    על ידי nimo בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2012, 08:05:05
  3. [מוצר חדש] אפלקציית חישוב סל"ד ראש לאנדרויד
    על ידי guyro בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2012, 06:34:08
  4. [שאלה] חישוב תשלום מכס/מע"מ
    על ידי מתן ב בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-09-2011, 21:44:22
  5. הקשר בין אמפר למהירות סיבוב המנוע
    על ידי giladba בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-02-2010, 07:50:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •