
נכתב במקור על ידי
umbo
התמונה שהבאת היא דוגמה טובה. הברגים ארוכים מידי, נכנסים לתוך המנוע עצמו ונוגעים בסלילים של המנוע (לכן הוא לא מסתובב). צריך כמובן לקצר אותם כך שיעברו רק במעט מאוד (כמובן במצב מהודק) את ההברגה של המנוע ולא יגעו בשום אופן בסלילי המנוע. המגע הקל ביותר יקרע את הסלילים מיד עם הפעלת המנוע ...והמנוע לפח !
אם הם ארוכים מידי, אין שום בעיה לנסר את הברגים לאורך המתאים.
מודדים את עובי תושבת המנוע (אצלך זו מהפלסטיק) ואת עובי\עומק ההברגה במנוע עצמו וזהו אורך הבורג שצריך. כל מה שיוצא מהצד הפנימי של המנוע - מיותר ! (אפשר גם להוסיף את עובי הדיסקיות שמתחת לראש הבורג, אם אתה משתמש בהן)