שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: שבר קטן אבל משמעותי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    Kiryat Tivon, Israel
    הודעות
    56
    תודה!
    5
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שבר קטן אבל משמעותי

    שלום למומחים,

    אחרי התרסקות, נתלשה לי האוזן של הבורג המסומן, שמקבע את הקרבורטור.
    עקב כך, הקרבורטור לא יושב טוב במקומו ושואב אויר מהשרוול בתוכו הוא יושב.

    האם יש דרך לתקן, להלחים, איזשהו פתרון לקבע את הקרבורטור. כרגע איני יכול להבריג את הבורג במקומו.......

    תודה מראש
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	160fx.jpg‏ 
Views:	114 
Size:	37.5 קילובייט 
ID:	110756  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    אני מכיר מישהו שתיקן מצב דומה עם פרופוקסי.
    פרופוקסי זה חומר דמוי פלסטלינה שכשלשים אותו הוא נעשה קשה מאוד.
    זה מצריך לנקות טוב את בשבר משמן ולוודא שחלקים פנימיים לא מתלכלכים.
    חשוב לוודא שאף פרור לא נכנס למנוע.
    בסוף ניתן לשייף לגימור חיצוני יפה יותר...

    זה מצריך מיומנות אך לא בשמיים.

    בהצלחה

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    94
    תודה!
    20
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    אתה יכול לקבע את הקרבורטור באופן קבוע לגוף בעזרת חומר הנקרא JB Weld.
    לא יודע אם יש לקנות בארץ, אבל יש ב ebay. המוצר הספציפי מק"ט 8265.
    לדעתי הפתרון הטוב יותר זה לנסות לעשות ריתוך אלומיניום קטן למילוי האוזן ולעבד קצת מה שצריך.
    אני לא מכיר בעל מקצוע בתחום ולא בטוח שהסגסוגת ממנה בנוי המנוע שלך ניתנת לריתוך כזה, אבל יש לי
    מנוע שקניתי משומש עם תיקון בדיוק כזה, וזה עובד פיקס.
    פתרון נוסף זה לקנות גוף crankcase, לפעמים זה לא כ"כ יקר.
    בהצלחה...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    אפשר לתקן עם פרופוקסי, תיקנתי בעבר וזה עובד, לרתח זו משימה מאוד לא פשוטה במקרה הזה, מניסיונות העבר אני הכי ממליץ לקנות קרבורטור חדש,
    נכון שזה לא זול, אבל זה ייתן לך שקט, שאר הפתרונות לא בטוח שיתפקדו 100% ולאורך זמן.
    http://www.studioadi6.com/

    טיסני קומפוזיט: צביעה ותיקון מקצועי בצבע רכב.
    0528-335275, אדי.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    94
    תודה!
    20
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    לפי מה שהוא מתאר, אני מבין שנשבר הגוף ולא הקרבורטור.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    צודק, לא הבנתי נכון.
    http://www.studioadi6.com/

    טיסני קומפוזיט: צביעה ותיקון מקצועי בצבע רכב.
    0528-335275, אדי.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    חבר מהשדה שבר את החיבור של הקרבורטור לגוף , במנוע 4טק, ולמי שמכיר , הקרבורטור הוא אחורי מתחבר לBACKPLATE של המנוע בעזרת בלוק מתכת קטן שדרכו ברגים עוברים ,הבלוק הזה נשבר.
    האם JB WELD יכול לשמש כבלוק כזה אם הוא מודבק לבקפלייט?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	osmg0898_550.jpg‏ 
Views:	56 
Size:	33.0 קילובייט 
ID:	110788  

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    94
    תודה!
    20
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    לי זה נראה בעייתי בגלל שטח המגע הקטן למכסה האחורי ובגללי היחיסים בין מימדי החלק.
    הייתי מנסה אחרת - לבנות תמיכה מפח בצורת Z מסובבת 90 מעלות, שבצד אחד נתפסת לגוף דרך שני הברגים העליונים של המכסה האחורי, ובצד השני נדבקת ב JB לדופן האחורית של הקרבורטור.
    אפילו חובק את שני הצווארים של הקרבורטור לפח עם חוט נירסטה דק בנוסף או במקום. פח של פרופיל עבה של גבס הוא מצויין.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    רעיון מעניין. את ה Z להבריג לBACKPLATE, קצה של הZ יחבק עם JB היכן שהברגים עברו פעם בקצה התחתון של הקרב כלומר הדופן האחורי,.
    תודה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    Kiryat Tivon, Israel
    הודעות
    56
    תודה!
    5
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שבר קטן אבל משמעותי

    תודה על התגובות והרעיונות.

    הזמנתי גוף מנוע משומש מאיביי. אין לי סבלנות לנסיונות החיבור

    שוב תודה

נושאים דומים

  1. האם יש הבדל משמעותי בין שני הטיסנים
    על ידי gal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-12-2009, 21:47:20
  2. שיגרוג משמעותי לבעלי לאמה ודומיה
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02-11-2009, 19:34:01
  3. חיזוק משמעותי לגוף הפאן ג'ט
    על ידי gal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2009, 05:56:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •