אני מחפש מכונית בסגנון של summit ובכללי מכונית טובה
אני מחפש מכונית בסגנון של summit ובכללי מכונית טובה
SUMMIT היא מכונית יחודית בשוק היא משלבת תכונות של מונסטר וזחלן..
אם אתה רוצה מכונית בסגנון שלה אז פשוט קח אותה כי אם אני זוכר נכון.. אין מכונית כמותה בשוק
תפרט יותר כמו תקציב וסגנון שנוכל לעזור לך יותר
למיטב ידיעתי אין ממש עוד רכבים באותו הסגנון.
אני מגדיר את הרכב כרכב עבירות, ככזה אמורה להיות לו יכולת שטח מעולה ומהירות מבירה, בדיוק כמו רכבי עבירות 1:1.
על דרישות אלו הוא עונה בכבוד, יש לו מהירות מקסימלית סבירה קצת פחות מ-40 קמ״ש) ויש לו יכולת שטח מעולה (שליטה על נעילת דיפ׳ אחורי/קדמי/שניהם, הילוך כוח ומהלך מתלים מרשים מאוד).
אם זה מה שאתה מחפש אני ממליץ בחום על הרכב.
אני לא מכיר עוד רכב מסוג זה (ובניגוד למה שרשמו לך בפורום השני, טווין האמר הוא לא אותה חיה).
אם אפשר לשאול שאלה, למה אתה מחפש עוד רכבים ״כמו הסאמיט״, האם הסאמיט לא מספיק?
אין לי תקציב ואני פשוט רוצה מכונית טובה יש לי kyosho zx-5 משופרת בצורה לא נורמאלית שסוגרת בערך את המאה עשרים אז אני לא מחפש כוח אני מחפש מכונית יחסית גבוהה עם גוף טוב ומשם אני כבר ישפר אותה
יש המלצות?
גבוהה עם גוף טוב זאת הגדרה אמורפית שלא תורמת לנו יותר מידי.
מה אתה רוצה לעשות עם הרכב?
מה הציפיות שלך מהרכב (עבירות, מהירות, קפיצות, הכל)?
והכי חשוב, מה התקציב שחשבת עליו?
מה זה אומר רכב עבירות?
אני רוצה שהרכב יוכל לעלות על אבנים לנסוע מהר יחסית ושיהיה גבוהה
אין לי תקציב לא אכפת לי מהכסף
סער.
אתה מוכן לקנות רכב ב 5000₪?
זה מה שתעלה לך טראגי סבירה
סאמיט הוא רכב ייחודי אך באותה נשימה אומר שקשה להוציא ממנו עוד הרבה על ידי שיפורים.
ובכלל... אני ממליץ לך לקנות רכב טוב ויקר ולא להשקיע בו שקל על פני רכב פשוט ולשפר אותו באלפי שקלים.
מה התקציב שלך?
איפה בדיוק אתה רוצה שהרכב ייסע?
רן ענבר
אני רוצה שהרכב יסע בשטח של יער בחלוקי נחל ואבנים קצת יותר גדולות ולפעמים בכביש
אין לי תקציב תתעלם מהמחיר אני מוכן להשקיע גם עשרים אלף תנו לי רכב טוב
סער.
אני מאוד קרוב להפסיק לענות לך.
אם לא תתיחס לשאלות שלי ברצינות אני לא אתיחס לשאלות שלך ברצינות
אני לא מתכוון להשקיע בהסברים ובקישורים אם אחר כך תגיד לי "יקר"
רן ענבר
אני לא אני באמת לא מתייחס לכסף אני רוצה פשוט מכונית שתיסע ביער עם קצת סלעים ושתיהיה מהירה יחסית
הבנתי
בהצלחה
רן ענבר
קודם כל לרשום משפט כמו: "לא אכפת לי מהכסף" או "לא מתייחס לכסף" זה מביע זלזול, זלזול כלפי הכסף עצמו וזלזול בעיקר כלפי עצמך.
אני ממליץ לך לא לבחור יותר בדרך ההתנסחות הזו.
לגבי הרכב, אני ממש לא מסכים עם רן.
טראגי זה טראג וסאמיט זה משהו אחר לגמרי.
רכב עבירות זה רכב שיש לו יכולות שטח גבוהות מאוד, הוא יכול לעלות מדרגות ולעבור הצלבות ומכשולים שרכב רגיל (כן, גם מונסטר או טראגי) לא יוכלו לעבור.
אם כסף לא מהווה מכשול אז ניתן לשפר את הסאמיט ללא סוף.
למשל אם תחסר לך מהירות אז בסכום לא גדול ניתן להחליף לה מנוע לברשלס ואת בית הדיפרנציאל לאלומיניום ואז היא תהיה מהירה, מאוד מהירה (מה זה נותן אני לא יודע).
מעבר לזה אין ממש מה לשפר בה, פשוט אין צורך.
הרכב זוחל מעולה ועובר כמעט כל דבר בשטח ללא שיפורים מיוחדים אך ניתן להתקין גלגלי ביד-לוק כבדים בכדי לשפר עוד קצת את היכולות.
פה ושם אם יש רמפות נחמדות היא קופצת לא רע בכלל ומאוד קלה לשליטה באוויר.
הבולמים שלה מצוינים ובאופן כללי הרכב עמיד מאוד.
גם לי כסף לא מהווה מכשול ובאמת שאני לא יודע מה לשפר בה כי פשוט לא נתקלתי בצורך (אולי בעתיד אני אשדרג אותה לברשלס אך בעיקר בגלל שעמום, בינתיים אני לא שם).
אגב אם כסף לא בעיה אז אפשר להשתגע ולעשות כזה דבר:
כמה מגניב!!!
שלום שוב אני עדיין מחפש מכונית מהירה יחסית וגבוהה התקציב שלי הוא סביבות 5000 קצת יותר קצת פחות
קנה סאמיט ותקנה לה גם מנוע ובקר של קאסטל ממבה 150 אמפר ותחליף את הציריות לציריות של MIP ותביא לה שני סרוואים חזקים של 20 קילו כל אחד של סאווקס והנה לך רכב מפלצת.
חיים גיל תעשה תרגיל
חוץ מזה לי לא מפריע אם יש לך או אין לך מצידי תקנה גם ב100000 .לא מבין למה לאחרים כן מפריע.הסמיט תתן לך את מה שאתה רוצה כמובן שתצטרך להחליף את המנוע והבקר בשלב ראשון.
חיים גיל תעשה תרגיל
חיים, מי אמר שמפריע לו כמה כסף יש או אין לבחור?
לגבי הסאמיט,
הציריות של MIP שוות לתחת ומאוד מומלץ לא לרכוש אותן.
באופן כללי מומלץ להישאר עם הציריות המקוריות שסה״כ לא רעות כל כך כל זמן שהסליפר מכוון כראוי.
אם משדרגים לברשלס אז צריך לטפל דבר ראשון בדיפרנציאלים.
חברת LEM מייצרת דיפרנציאלים מאלומיניום (diff cups) מעולים אך לא כל כך זולים (100 דולר לזוג כולל גג״שים מחוסמים).
מומלץ גם לשדרג את הסליפר (עוד עשרים ומשהו דולר) למרות שלא חובה.
עוד שידרוג נפוץ הוא החלפת השאפטים המרכזיים למתכת.
לגבי סרוו, אם כבר מחליפים אז זה לסרוו יחיד חזק ולא לשניים (אין טעם, זה מיקר את העסק וגם מסכן את הסוויים אם הם יוצאים מכיוון ונלחמים זה בזה).
לגבי המנוע/בקר עצמו, מומלץ להשאר עם מערכת סנסור אלא אם כן מעוניינים לשמור על העמידות במים.
יש כמה מערכות סנסור טובות כגון RX8 (שאמורה להיות גם נגד מים).
בסופו של דבר ניתן להפוך את הסאמיט למהירה, אך לא לזה היא מיועדת.
אם הופכים אותה למהירה צריך גם להחליף צמיגים לקשיחים יותר ואז מאבדים חלק מיכולות השטח שלה.
בנוסף, הסאמיט הוא רכב מאוד גבוה, עם מהלך מתלים ענק, בולמים רכים וללא מוט מייצר.
זה מעולה בשטח לעבירות אך לא כל כך טוב ליציבות במהירות גבוהה.
כמובן שניתן להמניך אותה, לקצר את מהלך המתלים ולהקשיח את הבולמים, אך שוב פוגמים ביכולות השטח שלה.
בסופו של דבר עדיין לא ברור מה הבחור מחפש (אולי גם הוא עצמו עדיין לא יודע).
אם זה רכב מהיר להסיע בשטח עם קצת אבנים אז הוא לא צריך השביל זה סאמיט.
יכול להיות שמונסטר רגיל יספק אותו הרבה יותר.
ואם תקציב הוא לא בעיה אז אולי ה savage flux תהייה הבחירה המתאימה ביותר.