ראיתי פה פעם אשכול אבל אני לא מצליח למצוא.
אני יודע שאצל סוללות ליטיום המתח יורד ל3.7 ורוב הזמן נמצא שם עד התרוקנות הסוללה.
האם זה קורה ככה גם בניקל. התא יורד ל1.2 די מהר ונשאר שם באופן קבוע יחסית?
ראיתי פה פעם אשכול אבל אני לא מצליח למצוא.
אני יודע שאצל סוללות ליטיום המתח יורד ל3.7 ורוב הזמן נמצא שם עד התרוקנות הסוללה.
האם זה קורה ככה גם בניקל. התא יורד ל1.2 די מהר ונשאר שם באופן קבוע יחסית?
Using Tapatalk
נראה לי שאתה מתכוון למאמר הבא:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?2035
רן ענבר
רן אני קראתי ולא מצאתי תשובה לשאלה שלי.
האם סוללת ניקל מתנהגת כמו סוללת ליטיום. מבחינת נפילת מתח למתח הסטנדרטי 1.2 ואז שהיה יציבה ולאחר מכן ירידה נוספת?
Using Tapatalk
לדעתי מקור הטעות שלך הוא ההבדל בין מתח הטעינה למתח האמיתי של הסוללה.
אני מציע שבמקום לחפש מסביב תסביר מה אתה צריך ולמה ונראה איך אפשר לעזור.
רן ענבר
סוללה של המקלט היא 4 תאי ניקל.
לאחר טעינה היא 5.6 ומהר מאוד יותר ל4.8-4.9.
האם זה אמור להשאר ככה עד סוף הסוללה כמעט ואז לרדת ל1.1. ?
Using Tapatalk
תא ניקל מטאל נטען ב 1.5 וולט לתא אך בפועל זה לא המתח שלו.
זו הסיבה שאתה רואה ירידה מהירה ל 4.8-4.9 שזה מתח התאים האמיתי.
מכאן גרף הירידה של מתח הסוללה הוא יותר תלול ואחיד משל ליפו.
המתח בסוללת ניקל מטאל יורד בצורה רציפה ואיטית ולא בבת אחת כמו בליפו.
רן ענבר
Omer_Chovel (11-08-2014)
לפי הגרף הזה נירא שהוא די קבוע ומתנהג כמו ליתיום.
הוא יורד למתח עבודה נשאר שם רוב הזמן ואז נופל
נערך לאחרונה על ידי Omer_Chovel; 11-08-2014 בשעה 17:16:03.
Using Tapatalk
כדי להשוות את הגרף לליפו צריך להוסיף גרף של סוללת ליפו
רן ענבר
אוקי.
תודה רבה
Using Tapatalk