שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: הבדל בין פרופלורים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2013
    הודעות
    22
    תודה!
    5
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הבדל בין פרופלורים

    שלומות,


    האם יש פלופלורים המיועדים רק לרחפנים וכאלה המשמשים רק בטיסנים?
    אם כן מה ההבדלים? (מתוך הנחה שיש להם אותם נתונים גודל/צעד)

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2013
    הודעות
    22
    תודה!
    5
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הבדל בין פרופלורים

    מישהו ?

    הבהרה: השאלה עלתה, היות ובאחד הפוסטים, הובא ע"י מישהו רשימת קניות לרחפן, ואחד הדברים מן הסתם היה פרופים.
    אחת התגובות היתה, ש "אלו לא פרופים לרחפן".

    תודה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    22
    תודה!
    7
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הבדל בין פרופלורים

    הכי בקצרה, כן יש הבדל. הפרופילים שונים ויש עוד הבדלים.
    נראה לי שאם תבקש המלצה יותר ספציפית תקבל כאן תגובות יותר מפורטות.
    ז״א תכתוב מה הסטאפ שאתה מתכנן ואיזה שימוש אתה מתכנן לעשות ברחפן (סתם טיסה, fpv....) ואני משוכנע שתקבל המלצות טובות.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הבדל בין פרופלורים

    ל APC יש פרופים מיוחדים לרחפנים המסומנים ב MR - MULTI ROTOR הצורה שלהם מעט שונה מפרופים E ומSLOW FLY , הוא שההאב המרכזי הרבה יותר מסיבי וחזק.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2013
    הודעות
    22
    תודה!
    5
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הבדל בין פרופלורים

    תודה, השאלה שלי יותר כללית לא לרחפן או צורך ספציפי, אני משתמש בפרופים SLOW FLY ומרוצה, אבל כמו שנאמר כאן, ישנם לדוגמא פרופים מסוג E, שאני חושב שאינם מתאימים לרחפנים. אני מבין שישנם פרופים המתאימים יותר לטיסנים, היות ןהמאפיינים של הכלי הוא שכל הזמן יש זרימת אוויר על הפרופ כתוצאה מתנועת הכלי, היות והטיסן כל הזמן מתקדם ואילו ברחפן, זרימת האויר היא רק תוצאה של עבודת המנוע. אבל זה לא מסביר למה זה משנה.

    אני מניח שפרופים לרחפנים, כפי שיגאל אמר, צריכים להיות יותר מסיביים, מאחר וכל העומס נמצא עליהם ולא על כנף בטיסן לדוגמא.


    דוגמא לפרופים שכנראה אינם מתאימים במיוחד לרחפנים.

    http://www.ebay.com/itm/9-Long-3mm-H...item485ee05501

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הבדל בין פרופלורים

    ציטוט נכתב במקור על ידי duvid צפיה בהודעה
    דוגמא לפרופים שכנראה אינם מתאימים במיוחד לרחפנים.

    http://www.ebay.com/itm/9-Long-3mm-H...item485ee05501
    זה לא נכון להגיד שהפרופים האלה לא מתאימים לרחפנים וזה לא נכון להגיד שפרופים מסוג E לא מתאימים לרחפנים.
    הפרופים של גראופנר (שכבר מהווים סוג של סטנדרד) הם מהפרופים היותר נפוצים לרחפנים, והם מסוג E:



    ברחפנים, בגלל אופי העבודה של הפרופ והעומס עליו, כדאי שה hub יהיה חזק יותר מאשר בפרופ רגיל, כמו שיגאל אמר.
    אבל זה לא אומר שאי אפשר להשתמש בפרופים direct drive בדיוק כמו של טיסנים.
    !Fly FPV - Don't be a LOSer

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvivT על הודעתו:

    duvid (07-09-2014)

נושאים דומים

  1. פרופלורים לרחפנים
    על ידי lool tv בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-10-2012, 09:42:36
  2. [שאלה] פרופלורים
    על ידי nadavgolan בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-06-2012, 13:22:52
  3. תל אביב והסביבה פרופלורים
    על ידי גבי א בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-04-2010, 13:19:29
  4. פרופלורים
    על ידי מושיק בפורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-10-2009, 22:26:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •