שלומות,
האם יש פלופלורים המיועדים רק לרחפנים וכאלה המשמשים רק בטיסנים?
אם כן מה ההבדלים? (מתוך הנחה שיש להם אותם נתונים גודל/צעד)
שלומות,
האם יש פלופלורים המיועדים רק לרחפנים וכאלה המשמשים רק בטיסנים?
אם כן מה ההבדלים? (מתוך הנחה שיש להם אותם נתונים גודל/צעד)
מישהו ?
הבהרה: השאלה עלתה, היות ובאחד הפוסטים, הובא ע"י מישהו רשימת קניות לרחפן, ואחד הדברים מן הסתם היה פרופים.
אחת התגובות היתה, ש "אלו לא פרופים לרחפן".
תודה
הכי בקצרה, כן יש הבדל. הפרופילים שונים ויש עוד הבדלים.
נראה לי שאם תבקש המלצה יותר ספציפית תקבל כאן תגובות יותר מפורטות.
ז״א תכתוב מה הסטאפ שאתה מתכנן ואיזה שימוש אתה מתכנן לעשות ברחפן (סתם טיסה, fpv....) ואני משוכנע שתקבל המלצות טובות.
Sent from my iPad using Tapatalk
ל APC יש פרופים מיוחדים לרחפנים המסומנים ב MR - MULTI ROTOR הצורה שלהם מעט שונה מפרופים E ומSLOW FLY , הוא שההאב המרכזי הרבה יותר מסיבי וחזק.
תודה, השאלה שלי יותר כללית לא לרחפן או צורך ספציפי, אני משתמש בפרופים SLOW FLY ומרוצה, אבל כמו שנאמר כאן, ישנם לדוגמא פרופים מסוג E, שאני חושב שאינם מתאימים לרחפנים. אני מבין שישנם פרופים המתאימים יותר לטיסנים, היות ןהמאפיינים של הכלי הוא שכל הזמן יש זרימת אוויר על הפרופ כתוצאה מתנועת הכלי, היות והטיסן כל הזמן מתקדם ואילו ברחפן, זרימת האויר היא רק תוצאה של עבודת המנוע. אבל זה לא מסביר למה זה משנה.
אני מניח שפרופים לרחפנים, כפי שיגאל אמר, צריכים להיות יותר מסיביים, מאחר וכל העומס נמצא עליהם ולא על כנף בטיסן לדוגמא.
דוגמא לפרופים שכנראה אינם מתאימים במיוחד לרחפנים.
http://www.ebay.com/itm/9-Long-3mm-H...item485ee05501
זה לא נכון להגיד שהפרופים האלה לא מתאימים לרחפנים וזה לא נכון להגיד שפרופים מסוג E לא מתאימים לרחפנים.
הפרופים של גראופנר (שכבר מהווים סוג של סטנדרד) הם מהפרופים היותר נפוצים לרחפנים, והם מסוג E:
ברחפנים, בגלל אופי העבודה של הפרופ והעומס עליו, כדאי שה hub יהיה חזק יותר מאשר בפרופ רגיל, כמו שיגאל אמר.
אבל זה לא אומר שאי אפשר להשתמש בפרופים direct drive בדיוק כמו של טיסנים.
!Fly FPV - Don't be a LOSer
duvid (07-09-2014)