שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: תחרות DBF -טכניון

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    81
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תחרות DBF -טכניון

    כמובן שתמונות כל כך שנוייות במחלוקת לא ניתן לעלות ללא הסבר, אני אנסה לקצר כי על זה אפשר להסביר עד מחר.

    DBF-design build fly

    זוהי תחרות בינלאומית שבה פקולוטות שונות לאוירונוטיקה נידרשות לתכנן לבנות ולהטיס כלי טיס המתאים להגדרות הספציפיות לאותה שנה.

    עיקרי הדברים: המטוס מונע חשמלית רק ע"י nicd או nimh. הזרם לא יעלה על 40 אמפר באף חוט בכלי הטייס.

    מרחק ההמראה פחות מ 100 fit. יש כמובן למזער משקל המטוס וסוללות על מנת למקסם את הציון .

    הפעם המטוס וכל ציוד התפעול שלו צריך להכנס ל2 ארגזים לכל היותר של 2/2/4 fit וכל המערכת נשקלת יחד ( כלומר מטוס+שלט+כלי הרכבה+טילים+מיכל) למזלנו המטיס לא נכלל...

    לכלי הטייס 3 משימות:
    1) טיסה מהירה על מסלול מסויים - סיום 2 הקפות במינימום זמן

    2)סיום 2 הקפות של אותו מסלול על מיכל מים של 4 ליטר(מלא במים) , כאשר מיכל מלא שוקל יותר מהמטוס עצמו.

    3) המראה עם 4 טילים בכנפיים וביצוע 4 נחיתות כאשר בכל נחיתה יש להפיל טיל אקראי בריבוע של 3 על 3 fit.בקיצור משימה בעייתית לאור העובדה שכל טיל שוקל 680 גרם וכל זוג טילים צריכים להיות מרוחקים כ1.5 מטר אחד מהשני כלומר בוודאות יש טיסה אסימטרית ובמקרה הכי גרוע שני טילים בכנף אחת ואפס טילים בכנף הנגדית.

    בכל אופן יש עוד המון חוקים, את מי שזה מעניין : http://www.aiaadbf.org/2009_files/2009_rules.htm

    התמונות פה הן של הכלי של הפקולטה לאוירונוטיקה בטכניון המחר אנחנו טסים לתחרות ב Tucson AZ .

    גיא מרום , עמית גבע ושגיא וולניינסקי. מימין לשמאל.
    תמונת כל חברי הקבוצה עם מטוס הניסוי אשר לא יזכה לטחון אויר בארה"ב.

    אומנם אולי הוא ניראה כמו טיסן מוזר אך לא כך הוא הדבר הושקעו בכלי הזה מאות שעות עבודה יש בתוכו כל מיני מנגנוניי שחרור טילים ועוד שטויות. כן אני יודע שהגוף ניראה לא הכי זורם ואוירודינמי ,זה מה יש צריך להשאיר מקום לסוללות , הכל באשמת מרכז הכובד.
    אז בהצלחה לכולנו.

    שגיא.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_5990.JPG‏ 
Views:	139 
Size:	243.3 קילובייט 
ID:	8132   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5988.JPG‏ 
Views:	119 
Size:	344.8 קילובייט 
ID:	8133   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5993.JPG‏ 
Views:	94 
Size:	325.8 קילובייט 
ID:	8134   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5994.JPG‏ 
Views:	92 
Size:	319.9 קילובייט 
ID:	8135   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5995.JPG‏ 
Views:	99 
Size:	291.4 קילובייט 
ID:	8136  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_5996.JPG‏ 
Views:	91 
Size:	364.7 קילובייט 
ID:	8137   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5998.JPG‏ 
Views:	102 
Size:	252.7 קילובייט 
ID:	8138   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5997.JPG‏ 
Views:	89 
Size:	354.2 קילובייט 
ID:	8139   Click image for larger version. 

Name:	IMG_5999.JPG‏ 
Views:	108 
Size:	230.8 קילובייט 
ID:	8140  
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחרות DBF -טכניון

    דבר ראשון נראה מרשים.
    איך ההיגוי על העלרוד? נראה לי עצבני משהו.. הבום ממש קצר.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחרות DBF -טכניון

    נראה לי שבגלגול הבא אני הולך לפקולטה הנכונה...
    בהצלחה.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    81
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחרות DBF -טכניון

    הבום קצר בגלל מגבלות מימדים שיש למטוס, זה הכי ארוך שהיה אפשר לעשות כדי לאזן מרכז כובד עם המנוע והסוללות.

    דגם הניסוי טס מצויין.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחרות DBF -טכניון

    איך המטוס הזה יודע כמה עילוי הוא צריך לעשות ?
    גיא.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחרות DBF -טכניון

    יפה מאוד. שימרו על המסורת המוצלחת.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תחרות DBF -טכניון

    מעניין.
    נראה שזוית הגלגל הקדמי גבוהה מדי שמאלה והטיסן ימשוך בריצה על הקרקע לכיוון שדה התירס במקום לרוץ על פס אמצע המסלול...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •