היי
קיבלתי מגרמניה לפני 3 חודשים -שתי סוללות אורגינאל של Hyprion
כבתצלומים
לאחר שימוש לא מטורף וטעינת בזרם עם מטען מסודר כולל בלאנסר של 1.5 אמפר
הסוללות הן 2200MA 3S
התחילו הסולות להתנפח מעט.
מישהו מכיר? יודע? מה עושים בקטע?
תודה
GUY
היי
קיבלתי מגרמניה לפני 3 חודשים -שתי סוללות אורגינאל של Hyprion
כבתצלומים
לאחר שימוש לא מטורף וטעינת בזרם עם מטען מסודר כולל בלאנסר של 1.5 אמפר
הסוללות הן 2200MA 3S
התחילו הסולות להתנפח מעט.
מישהו מכיר? יודע? מה עושים בקטע?
תודה
GUY
לפי איך שניראת הסוללה השמאלית אני הייתי משבית אותה.
היא ניראת מסוקנת מאוד ויכולה חלילה להתלקח באמצע הטסה.
והנזק לא היה שווה את ה20$ של סוללה חדשה
דמבו והצעצועים
MONSTER 1/8 Thunder Tiger MT4 g3 נמכר!! אבל יש עוד אחד של חבר גם למכירה עם 2 סוללות במצב מצויין!!
FUTABA 14SGH
Hitec Aurora 9 נמכר!
3DHS Extra 300 88" DLE-61CC
3DHS Extra 330 75" OS GT-33
DLE-55 שמחכה לשבת על טיסן
Aero Work Proxs260 DLE-20CC נמסר!
SkySun Yak 54 profiles DLE-20CC
MULTIPLEX ParkMaster נמכר!!
MULTIPLEX ParkMaster PRO
Club Trainer 1265mm נמסר!
MULTIPLEX FUNCAB NIGHT FLY
Rc-Factory yak-55 נמכר!
kaos OS-46AX התרסק
ARTF YAK 46 3D profiles OS-46AX הלך לאיבוד חח
Great Planes U Can Do OS-55AX נמכר!
VQ Models AT-6 Taxan 46-55 נמכר!
T-REX 500E PRO DFC נמכר!
HK450 כבר עשה את שלו
V911
לפרטים עמית
054-6333183
אם אתה שומר אותן טעונות כול הזמן זה יקרה בכול סוללה, אם אתה מאפסן אותן בסטורג' או פשוט פרוקות אחרי טיסה אז אכן הוא לא תקינות.
בכול מקרה, אלו כבר לא טובות..![]()
תודה לעונים
GUY
כמה C הם???
Spektrum DX7
hurricane 425
Zlin 50
Mustang P51
MCPX
35 C
בכל מקרה
אביא לי עוד שתי סוללות מגרמניה.
יש לי חבר על הקו כך שאזמין אליו לבית.
הוא לפחות 3 פעמים בחודש בארץ.
יש מאמר איך לשמור סוללות ליפו? או מדוע לא לאכסן לשבוע במצב טעון??
Guy
בכללי, סוללות ליטיום פולימר לא אמורות להישאר טעונות לזמן רב, כשסוללת ליפו טעונה היא עסוקה ב"לאכול את עצמה"
המצב שבו הן טעונות באנרגיה שוחק אותן והורס אותן, ולכן כדי לשמור על הסוללות לאורך זמן צריך להשאיר אותן טעונות כמה שפחות זמן. עכשיו איך עושים את זה?
תחשוב שאם אתה טוען את הסוללות ישר אחרי יום ההטסה- ככה שהם ישארו טעונות כל השבוע.
אז רוב הזמן הסוללות שלך נשארות במצב טעון, והן במצב פרוק רק אחרי ההטסה. ככה שברוב תקופת חייה של הסוללה היא נשארת טעונה, מה שמאוד פוגע בביצועים שלה לאחר חודשיים שלוש.
עכשיו הצורה הנכונה יותר היא אחרי ההטסה להשאיר את הסוללות פרוקות (ויש כאלה שאפילו מטעינים אותם למצב storage) וביום לפני ההטסה להטעין את כל הסוללות.
במצב הזה, הסוללות "יבלו" את רוב זמנן פרוקות וברמת אנרגיה נמוכה, מה שעוזר להן לשמור על הקיבולת ועל התפוקה שלהם בצורה הרבה יותר טובה.
אמנם בצורה זו אתה לא יכול להיות מוכן להטיס מתי שבא לך בכל השבוע, אבל את הבעיה הזו אפשר לפתור בעזרת סט אפ טעינה חזק וטעינת סוללות במקביל.
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
guyst (22-09-2014)
תודה על ההסבר המפורט
לילה טוב
גיא
גם צריכת מתח מתחת למתח המימנאלי גורם לסוללות להתנפח.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.