שלום
יש לי את הסאמיט וכמו שאתם יודעים יש לה נעילת דיפרנציאל פתוח\קידמי\כולם
ואני לא מבין למה עשו את הקידמי כי לא משתמשים בזה אז אני רוצה לעשות במקום שינעל רק הקידמי שינעל במקום רק האחורי
אני יודע שאפשר לעשות את זה רק לא יודע איך
תודה לעוזרים
שלום
יש לי את הסאמיט וכמו שאתם יודעים יש לה נעילת דיפרנציאל פתוח\קידמי\כולם
ואני לא מבין למה עשו את הקידמי כי לא משתמשים בזה אז אני רוצה לעשות במקום שינעל רק הקידמי שינעל במקום רק האחורי
אני יודע שאפשר לעשות את זה רק לא יודע איך
תודה לעוזרים
הי.
בדרך כלל משתמשים בנעילה גם בדיפרנציאל האחורי וגם בקדמי. כך שבשטח קשה אתה לא מגיע למצב של איבוד כוח לטובת גלגל אחורי שבאוויר.
כך שאני לא מבין את הצורך בלנתק נעילה אחת.
בכל מקרה. הדרך הפשוט ביותר היא לנתק את הסרוו שאחראי על אותה נעילה. תוכל לאתר אותו ע"י בתוך קופסאת המקלט.
בנוסף חובה לקבע את אותו הסרוו בעזרת אזיקון או משהו דומה. ע"מ למנוע החלפה לא רצויה בזמן נסיעה.
זה לא השאלה שלי השאלה שלי היא איך לעשות שבמקום שינעל רק הקידמי שינעל רק האחורי
אתה יכול לנסות ולהחליף בין חיבורי הסרווים של הנעילות שנמצאים במקלט.
וכך תקבל או בלי נעילה בכלל או כולם או רק אחורי.
תפתח את תא המקלט ותאתר את חיבורי הסרווים המתאימים.
אני לא זוכר בעל פה מה הם.
אבל הם צריכים להיות בערוצים 4 ו 5 במקלט.
יש סיבה טובה שניתן לנעול רק את הקדמי ללא האחורי.
בנעילה של הקדמי בלבד אתה עדיין שומר על קוטר סיבוב מקורי.
כאשר נועלים גם את האחורי (או רק את האחורי) קוטר הסיבוב גדל באופן משמעותי והרכב מתמרן לא משהו בשטח.
אישית אני נוסע רוב הזמן עם הקדמי נעול והאחורי פתוח, ורק כאשר אחד הגלגלים האחוריים מאבד אחיזה אני נועל את האחורי.
זה מאוד יעיל בשטח.
למה לך לנעול רק את האחורי, אתה רוצה לעשות דריפטים??
באמת שזה מיותר.
Saar Kaplanski (02-11-2014)
אבל רגע מה אני עושה
מחליף בין ערוץ 4 ו-5?
נערך לאחרונה על ידי Saar Kaplanski; 02-11-2014 בשעה 11:02:55.
אכן. מחליף בינהם.
Saar Kaplanski (02-11-2014)
תעשה את ההחלפה אחד אחד...
תיהיה מודע לכך שעלולות להיות בעיות בהחלפה הזו.
לפני ההחלפה תנשה להסתכל רגע על הסרוואים כשהם זזים ולראות:
א. אם הם נעים לאותו כיוון
ב. אם טווח התנועה שלהם דומה (למשלא אם אחד נע 30 מעלו והשני נע 60 מעלות עלולה להיות בעיה)
אי מתן תשומת לב לנקןדות אלו עלול לשרוף סרוו.
ייתכן לתצתרך להיכנס תכנות של הסרוואים דרך השלט...
רן ענבר
שוב, לאיזו מטרה אתה רוצה לנעול רק את האחורי?
נעילת הדיפ׳ האחורי מביאה לבעיית היגוי דיי מורגשת.
זה נסבל כאשר חייבים לנעול באמצע עליה או משהו בסגנון (ואז כבר נועלים את כל הגלגלים), אך כאשר לא חייבים אני משאיר אותו פתוח ונועל רק את הקדמיים (ברוב המקרים הגלגלים הקדמיים מאבדים אחיזה).
הנושא הזה עלה לא פעם בפורום של טרקסס ותמיד מגיעים לאותה המסכנה: אין טעם באחורי בלבד נעול.
זה היה יכול להיות טוב לדריפטים (בסאמיט?!?!) אך הבעיה זה שיש לך הנעה גם לגלגלים הקדמיים מה שהורס את הסיכויי..
אני רוצה לנעול רק את האחורי כי אז אפשר לעשות בבוץ Doughnut
וראיתי את בן דוד שלי עושה את זה ושאלתי אותו איך הוא עשה את זה והוא לא זכר כי יש לו את המכונית הרבה זמן