שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2014
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    היי

    מתכנן על מערכת חשמל חדשה ואיכותית.
    ברשותי באגי של MUGEN MBX7ECO, המערכת חשמל הבאה הולכת להיות מורכבת מ:
    בקר של אורין 220A + מנוע 2100KV או טאקין בקר 220A + מנוע 2250KV?
    לאוריון יש גירסה אחת של מנוע והיא מתאימה לבאגי או מנסטר\טראגי, אצל טאקין הסיפור קצת שונה ויש 2 גירסאות אחת לבאגי ואחת למנסטר\טראגי איזו גירסה עדיפה\נכונה שתשלב מסלול עם קצת "באשינג"...

    תודה,

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    הי ראובן.
    1. אני אתחיל מהסוף: למה לפתוח אשכול כ"קרב ענקים" ולהגביל את שאלת הדיון לשתי חברות בלבד?!
    כתוב תקציב, מטרה ושאל שאלה פתוחה.
    היות וכבר העלת שתי חברות אני מניח שיש לך סדר גודל של 1300 ש"ח לקניית מנוע+בקר
    אני טועה?
    אם אין לך את הסכום הנ"ל, בבקשה הגדר תקציב.

    2. לגבי מערכת להסעה במסלול:
    אני מסיע עם מערכת ללא סנסור.
    מערכות בעלות סנסור הן בעלות רגישות ושליטה טובה יותר על המהירות והתגובה אך גם רגישות יותר לתקלות.
    למה בחרת 2 מערכות סנסורד?
    ממבה מאנסטר תעשה עבודה דומה ב 30 דולר פחות [לפני הנחות]

    3. לגבי אפשרויות מנועים.
    אין לי מושג על איזה שתיסדרות אתה מדבר אבל זה תרשים המתאר את המלצת היצרן
    [זו טבלה של טאקין רק לצורך הדגמת הנושא]
    Click image for larger version. 

Name:	התאמת מנוע לבאג&#1.png 
Views:	326 
Size:	417.1 קילובייט 
ID:	115966

    אני מניח שאתה מתכוון להסיע עם 4 תאים. אני טועה?
    אם אני טועה בבקשה ציין עם כמה תאים אתה מתכוון להססיע.
    אני הייתי הולך על ההמלצה המרכזית שבין 1900 ל 2050 KV

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2014
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    היי רן

    אענה לפי הסדר:

    1. התקציב הוא בסדר גודל של המערכות שציינתי, ואני מודע היטב למחיריהם...
    יש הרבה חברות בשוק ואת הסינון הראשוני עשיתי! (שתיהן מהחברות הגדולות והמובילות בשוק)
    מטרה..., גם כן כתבתי - מסלול וקצת "באשינג". (כן, כן, הלוך חזור ברחבה של נוקיה...)

    2. בחרתי דווקא במערכות סנסורד, בגלל אותם יתרונות שציינת...

    3. מצ"ב לינק לאתר החברה ובו ניתן לראות שיש סידרה לבאגי 4030 וסדרה לטראגי 4038: (שים לב שאורך המנועים שונה הטראגי ארוך יותר ב 8 מ"מ)
    http://www.teamtekin.com/t8.html

    אתה מניח נכון שאני מתכוון להסיע עם 4 תאים (כמות התאים וKV המנוע זה עוד פוסט בפני עצמו...)

    מלבד הבדלי הKV בין המנועים שנובע ממקום\סוג ההסעה והוא מובן לי!, רק דבר אחד עוד לא כלכך ברור לי, ואני מקווה שמישהו יוכל להבהיר לי את ה"קטע" הוא אורך המנוע של הטראגי, טראגי רכב גדול יותר, כבד יותר ועם גלגלים גדולים יותר, אז הגיוני שהמנוע עם "מומנט" גדול יותר!, השאלה הגדולה היא אם זה יהווה יתרון בבאגי, מבחינת המנוע שיהיה לו "קל יותר"..., או שעדיף לקחת בכל זאת את המנוע של הבאגי?

    אחלה לילה
    נערך לאחרונה על ידי reuven; 19-11-2014 בשעה 20:57:02.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    השאלה אם יש מקום לעוד סנטימטר מנוע במוגן..
    אם יש לא מוצא סיבה לא ללכת עליו, פשוט להשתמש בפניון מעט גדול יותר.
    בכל מקרה מבין השניים היתי הולך על הטקין, מניסיון עם מערכות שלהם הם יותר אמינים לרוב.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2014
    הודעות
    5
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    היי ראובן
    אני מסיע mugem mbx6 eco עם מערכת טקין rx8 ומנוע 2050kv
    לא חסר כח ומהירות, מנסיון של מספר שנים המערכת מומלצת ואמינה.

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לkorola7 על הודעתו:

    רן ענבר (20-11-2014)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    1. נסיעה הלוך וחזור ברחבה של נוקיה זה לא באשינג...זה ביזבוז של רכב מצויין.
    סופרלנד זה באשינג.
    2. למטרות שציינת גם מערכת סנסורד יכולה לעשות את העבודה במחיר נמוך יותר
    מערכות הסנסור פגיעות מאוד בעיקר בריתמה של החיישן.
    לחות,מכות או סתם מגע רופף ישביתו את המערכת ויעצרו את הרכב...
    סנסור זה לא רק יתרונות.
    3. חברה טובה עושה מנוע א' שמיועד לבאגי ומנוע ב' שמיוצר לטראגי.
    רוצה מהירות?
    קח מנוע עם KV מהיר.
    רוצה כוח?
    קח מנוע איטי יותר אך חזק...
    רוצה שילוב של כוח ומהירות?
    קח מנוע בעל KV באמצע...ושחק עם הגודל של הפיניון.

    לא ברור לי למה לאנוס מנוע שמיועד לטראגי ולשים אותו על באגי?!
    זה שקול לאמיר "החברה הזו לא מבינה כלום... אני מבין יותר טוב"...והאמירה הזו היא טעות.
    ומצד שני שים לב לתרשים למעלה.
    חלק מהקווים של הבאגי כן מגיעים לכיוון המנועים של הטראגי.
    אם אתה רוצה כל כך מנוע טראגי קח 2000KV טראגי
    או 2050 באגי.

    רן ענבר

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2014
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    ציטוט נכתב במקור על ידי korola7 צפיה בהודעה
    היי ראובן
    אני מסיע mugem mbx6 eco עם מערכת טקין rx8 ומנוע 2050kv
    לא חסר כח ומהירות, מנסיון של מספר שנים המערכת מומלצת ואמינה.
    אתה מסיע במסלול או באשינג או משניהם?

    לגבי מידות - יש במוגאן מספיק מקום.

    רן, לא לאנוס, לדעתי ההפך, אולי בגלל שהמנוע גדול יותר, יהיה לרכב קל יותר!, שוב לדעתי עדיף תמיד יותר מאשר שיהיה חסר...
    בכל אופן שלחתי מייל לחברה, נחכה לתגובתם...
    נערך לאחרונה על ידי reuven; 20-11-2014 בשעה 09:05:40.

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    ראובן הייתי הולך על המנוע הארוך יותר בלי לחשוב פעמיים.כמו שכבר ציינו אתה צריך רק לוודא שהוא ניכנס למקום שהוא אמור לשבת בו.
    רוב רובם של הבאגים עובדים על 4 תאים אז הייתי מניח שכדאי לך לקחת מנוע קצת יותר מ 2000KV .הייתי הולך על משהו כמו 2300 עד 2600KV .אם אין לך מנוע כזה אז קח את ה 2000 KV ושחק עם הפיניון והספור.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    בעיה עם מנועים מהירים היא שנם מתחממים בקיץ החם שלנו.
    כדאי לרדת קצת במהירות המנוע ולהפסיד קצת במהירות הסופית בכדי לשמור על המערכת כולה.

    לגבי מנוע באגי (קצר) למנוע טראגי (ארוך) אני הייתי הולך דווקא על מנוע קצר.
    למה להתחכם?!
    ישב יצרן ותיכנן מנוע מסויים לבאגי... יש לך באגי, קח את המנוע שנועד לו.
    גם ככה מעטים המקומות בהם ניתן לנצל את מלוא היכולת של המנוע.
    בטח ובטח לא במסלול תחרותי... אולי בנסיעה הלוך חזור על אספלט בנוקיה...

    רן ענבר
    נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 21-11-2014 בשעה 15:51:53.

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    אני לא מסכים איתך חיים. אם כתוב שלבאגי צריך את המנוע לבאגי אז זה מה שצריך.

    אני מסיע עם טאקין 2050 ומאוד מרוצה. יותר מזה ממש לא צריך וסתם הכל יהיה חם יותר.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    כתוב הרבה דברים ויש הרבה המלצות אבל בשביל זה נועדו שיפורים.בדיוק כמו שמשפרים מכוניות כביש וגיפים ועוד כל מיני דברים.המלצות היצרן לא תמיד מספיקות למה שאנחנו צריכים.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    בגדול אני מסכים איתך, אבל במקרה הזה לשים מנוע של טראגי זאת טעות.
    למנוע של הבאגי יש המון המון כוח ולא צריך לא לעלות בKV ולא בגודל.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    מנוע ארוך יותר = יותר מומנט.
    אם לתרגם את זה למה שמעניין אותנו, אז מנוע ארוך/גדול יותר יתחמם פחות באותם התנאים.
    אז למה יש לבאגי מנוע קצר/קטן יותר?
    כי באגי זה רכב קל עם גלגלים קטנים שאין צורך במומנט גדול להניע אותו.
    אם אין צורך אז רוב המתחרים היו מעדיפים לחסוך במשקל מאשר לקבל יותר מומנט שאין בו שימוש.
    לכן היצרנים מיצרים מנועים כאלו ומייעדים אותם לבאגי.
    ההחלטה באיזה מנוע להשתמש היא שלך נטו, בכל מקרה לא תטעה.
    אם חשוב לך תהנהגות הרכב ואתה מתחרה ברמה גבוהה, לך על הקצר.
    אם אתה יותר בקטע של מהירות סופית ובאשינג (לא שאני מבין איזה באשינג אפשר לעשות עם באגי) אז לך על הארוך.

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2014
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    אלון, זו בדיוק הכוונה שלי!, וניסחת את זה מעולה!
    השאלה כמה ״ביצועים״, אני מפסיד במסלול בבחירת המנוע הארוך?
    באשינג, אפשר לעשות בסופרלנד..., רק שאתה תשלם מחיר של סוללות שמשמינות בתום ההסעה...
    לגבי מנועים באורכים שונים לבאגי וטראגי, יש גם לTenshock מבחר לא קטן, ולקסטל, שלהם יש דגם אחד מכל סוג, אצל אוריון דגם אחד...

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    ראובן.
    מערכות סנסורד יותר רגישות לעירבוב בין מנוע לבקר.
    במילים אחרות: אם אתה קונה בקר סנסור כדאי מאוד שיהיה לך מנוע של אותה חברה.

    פעם חשבתי שזה "זניח" וניתן לערבב עד שראיתי שלפעמים שילוב של מנוע מתוצרת א עם בקר מתוצרת ב פשוט לא עובד כמו שצריך.

    רן ענבר

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    המישקל של מנוע ארוך וקצר הוא זניח מאוד וביחס תמורה שהוא נותן ביחס ל30 גרם יותר הוא עצום.
    אני מסכים עם רן לגבי התאמת מנוע ובקר לא תואמים.כדאי לשאול ולחקור עוד לפני הקנייה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    ציטוט נכתב במקור על ידי reuven צפיה בהודעה
    אלון, זו בדיוק הכוונה שלי!, וניסחת את זה מעולה!
    השאלה כמה ״ביצועים״, אני מפסיד במסלול בבחירת המנוע הארוך?
    באשינג, אפשר לעשות בסופרלנד..., רק שאתה תשלם מחיר של סוללות שמשמינות בתום ההסעה...
    לגבי מנועים באורכים שונים לבאגי וטראגי, יש גם לTenshock מבחר לא קטן, ולקסטל, שלהם יש דגם אחד מכל סוג, אצל אוריון דגם אחד...
    סוללות משמינות כתוצאה מבאשינג?
    סוללות לא אמורות להשמין משום סיבה.
    רק פריקת יתר, טעינת יתר, או חוסר התאמה למערכת.
    לא משהו שקשור לבאשינג..
    סוללות מתנפחות לרוב מהתקמצנות המסיע והמחשבה ש5000 20C סיני יספיק לי...

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    בנוסף... העומס על הרכב והמכלולים שלו בבאשינג נמוך בהרבה מנסיעה רגילה במסלול.
    הסעה במסלול בנויה מהאצות ועצירות קיצוניות וכן קפיצות ונחיתות בגבהים ועומסים משתנים.
    אמנם את רוב מרכיבי המסלול יש גם בבאשינג אבל בעוצמה נמוכה.

    בקיצור. אם איזו שהוא סוג הסעה משמש מדד לעומס ושחיקה של הרכב מכלוליו ועומס על הסוללות זה מסלול ולר באשינג.

    רן ענבר

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2014
    הודעות
    22
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanmax צפיה בהודעה
    סוללות משמינות כתוצאה מבאשינג?
    סוללות לא אמורות להשמין משום סיבה.
    רק פריקת יתר, טעינת יתר, או חוסר התאמה למערכת.
    לא משהו שקשור לבאשינג..
    סוללות מתנפחות לרוב מהתקמצנות המסיע והמחשבה ש5000 20C סיני יספיק לי...
    יש לי סוללות של gens ace ב80$ לסוללה...
    אתמול הסעתי בדיונה עם 4 צמיגי כפות..., היו מקרים שכנראה מהבורות הרכב עשה ווילי, ובקפיצות באקפליפ, המדחום בשלט (MT4) הראה 60 מעלות והסוללה נגמרה, וכשפתחתי את הרכב הסוללה הייתה נפוחה. (שמתי קרח והנפיחות ירדה..., לא באמת, כן!)
    יחס גיר - ספור 44 ופיניון 16 סוללה 5000Mah 40C, פריקה באזור v3.65 - 3.55v לתא.

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קרב הענקים: TEKIN Vs ORION

    יחס ההעברה שלך גבוה מאוד
    אתה מסיע בחול עם צמיגי כפות, בטח שהסוללות יתנפחו...

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] הזמנה מרוכזת של דאון DLG מקום שלישי בעולם לשנת 2013 מסוג ORION F3K
    על ידי Marknopfler בפורום פורום אלפא
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 26-11-2013, 07:14:44
  2. תל אביב והסביבה מנוע בראשלס Tekin Redline 448 במצב מעולה
    על ידי alon3232 בפורום מכוניות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-10-2013, 06:38:21
  3. [מדליק] דאון DLG בשם ORION
    על ידי Gil בפורום פורום אלפא
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-08-2012, 20:22:50
  4. [שרשור בניה] דאון DLG בשם ORION
    על ידי Gil בפורום פורום אלפא
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-09-2011, 20:36:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •