כיצד עדיף להטיס איזי סטאר FPV להשאיר אותו הגה כיוון בלבד או להוסיף מאזנות ??
באיזה סטאפ אני יוכל לטוס הכי הרבה זמן מנוע סוללה ופרופ ????
אודה לעוזרים
כיצד עדיף להטיס איזי סטאר FPV להשאיר אותו הגה כיוון בלבד או להוסיף מאזנות ??
באיזה סטאפ אני יוכל לטוס הכי הרבה זמן מנוע סוללה ופרופ ????
אודה לעוזרים
רצוי להוסיף לו מאזנות ולעשות מיקס עם הגה כיון.
סטאפ כמו שיש בפורופ בטאפים המומלת של הסיני יתן לך 15 דקות . עם סוללה 2200
אם אתה מחפש יותר זמן הייתי הולך על כיוון אחר שאני גם עוה את זה בימים אלה הוא לקחת את הגוף של האיזי ולשים לו כנפיים של איזיגליידר, וככה תוכל להעלות את קיבולת הסוללה בלי לפגוע בביצועים שלו.
בעקרון לי כבר יש גליידר אז אני ירכיב את הגוף לכנפיים ויחזק עם בד פיבר...
אבל יש בטיסני חולון זוג ב200 שקלים.
מנסיון כנפיים של איזי גליידר לא יטסו טוב עם הזנב המקורי של האיזי סטאר יש צורך גם להחליף את יחדת הזנב לזנב של האיזי גליידר ואז הוא טס מצויין...
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
היי ניר מה קורה?
באמת איפה נעלמת בזמן האחרון לא רואים אותך..
אני אישית התרשמתי מאופי הטיסה שלך האיזי שלך עם ההסבה שביצעת.. באמת טס ממש טוב .
השאלה היא אחרת, למה כל כך חשוב להחליף את הזנב?
אני אישית בדקתי ושטח הזנב עצמו זהה לבדיוק לשל האיזיגליידר!
בנושף שטח המדף הגה גובה.
מה שכן שונה זה הגה הכיוון. מה שכן רוב השימוש הוא במאזנות., אם היה כאן שינוי בהגה גובה אולי הייתי חושב שזה יותר משפיע וקריטי אתה יכול לגרום לי לחשוב אחרת.?
*
אני בשלב ראשון הייתי משאיר את האיזי בתצורה המקורית ומשתפשף ב FPV כמו שצריך.
מה שכן חייב אבל חייב להגדיל את השטח של הגה הכיוון בלי זה הוא פשוט לא פונה.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
עשיתי טסט פלייט היום בבוקר בפארק דרום בת"א בתצורה המקורית
הגה גובה הגה כיוון מקורי
הטיסן טס ממש טוב אך באמת במהיריות נמוכות ההגה כיוון מגיב ממש בעדינות
הרבה זמן לא נתקלתי בטיסן שדואה ככה ממש נהנתי עם סוללת 1000 ומשקולת טיסה של כחצי שעה בערך
השתמשתי במנוע רק לטיפוס והטיסן לא רצה לרדת
אני אכין הגה כיוון חדש מבלזה ונראה אז
בינתיים אני אשאיר אותו ללא מאזנות
יש בעיה אחת כשאני פותח מנוע הטיסן מושך קצת ימינה ולמעלה
לאיזה כיוון אני צריך לשנות את המנוע כדי שהטיסן יטוס ישר בפתיחת מצערת ???
כשאני גולש ללא מנוע הטיסן גולש ישר
קודם כל תבדוק שהפרופלר מאוזן.
באיזי המנוע יושב בתוך תא לא? אם יש לך יכולת להזיז אותו אתה צריך להטות את הפרופ טיפה שמאלה ביחס לציר (לתקן את וקטור הדחף ימינה). ולגבי המשיכה למעלה צריך טיפה להטות את הפרופ מטה (הטיית ציר הדחיף למעלה) כל זה בהנחה שציר הכח של המנוע הוא מאחורי ומתחת למרכז הכובד. (תבדוק)
אם אין לך יכולת להזיז את המנוע אתה צריך מיקס לתקן את זה.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
העבודה שאבה שאותי...
מקווה שבקרוב אחזור לשיגרה.
בכל מקרה, המשפיע הוא בעיקר הוא הגה כיוון. אני החלפתי הכל כיחידה אחת כדי שיהיה לי יותר קל להתאים הכל לטיסן. ההשפעה של מייצב הכיוון הוא ביציבות הכלי, עם ההגה כיוון המקורי הטיסן מרגיש כמו "ספינה" לא יציבה מורגש מאוד במישור הסיבסוב (אגב, זאת הסיבה שאיציק וויתר על הכנפיים)
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
כן אני יודע מה זה סוג העבודה הזאת אין שעות...
למזלי יש לי אינטרנט במשרד אז זה מפצה על זה.
ולעניין.. למה אני אומר לך את זה כי יש לי כבר גליידר ואני רוצה לשמור את הגוף כמו שהוא שלם כי הוא טס יפה.. , אני יראה מה אני הולך לעשות בעניין הזה.
תודה.
מפתיע אותי קצת נתוני הטיסה שאתה מתאר
יש לי כמה כלים:
דאון 3 מטר
איזי סטאר
וחיקוי של איזי גליידר
דבר איתי