שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: בעיה בהיגוי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה בהיגוי

    היי, יש לי את ה mt4
    הסעתי מספר פעמים ובשלב כלשהו ההיגוי נהיה ממש חלש.. בדקתי וכלום לא שבור בפנים. מישהו מכיר את הבעיה?
    כמו כן ניסיתי לפתוח בורג שלא הסכים להשתחרר, הסתובב על ריק.. נשחק לו הראש לחלוטין.. רעיון למה לא השתחרר? איך אני מוציא אותו כשהראש שחוק?
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    149
    תודה!
    0
    הודה 10 פעמים ב 8 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    בעיה מוכרת-חובה להחליף סרוו היגוי ללפחות 17ק"ג ובמקביל לחזק מעט את הסרוו "סייבר"
    בורג חרוש-אני קודח לו את הראש ואחרי פירוק החלק מבריג השארית עם פלייר פטנט-שפיץ

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לyefroy על הודעתו:

    שימי (07-02-2015)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    הכוונה להחליף את הסרוו לחזק יותר?
    יש המלצה למשהו ספציפי?

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    לפני שאני קודח ראש של בורג אני מנסה לעשות בו חריץ עם דרמל
    בחריץ, נכנס מברג שטוח.
    הבורג לא נפתח מספר סיבות אפשריות:
    1. הדבקה עם עודף לוקטייט
    2. מברג לא איכותי.
    3. המברג לא נכנס ישר/עד הסוף ולכן שטח האחיזה שלו היה קטן.

    מאז שקניתי את ערכת כלי העבודה שלי לא נשחק לי שום בורג

    לגבי סרוו:
    א. אני מכיר יותר מגולש אחד שהיבואן החליף לו סרוו /מכר לו סרוו בעלות סמלית כאשר התפגר לו סרוו בזמן קצר כל כך.
    ברור לי שבשביל שרות ששוויו 200 ש"ח לא שווה לשלם 1000 ש"ח יותר ולקנות בארץ [במיוחד לא כשאתה מסיע ותיק]
    ב. בשביל להמליץ לך על סרוו צריך לדעת כמה אתה מוכן לשלם
    באשכול הבא נדונו כמה וכמה סרוואים:http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%F1%F8%E5%E5

    רן ענבר

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    שימי (07-02-2015)

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    אני גליתי כלי מצויין וזול להוצאת ברגים עם ראש טחון:
    http://www.ebay.com/itm/4-Screw-Extr...item27f2ac3480

    זה עובד מצויין וגם אם נהרס אחרי כמה פעמים (לא קרה לי, אבל בכל זאת זה עולה 20 שקל) זה לגמרי שווה את המחיר.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לebay007 על הודעתו:

    שימי (07-02-2015)

  9. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    אוקיי, תודה
    זה בטוח הסרוו?

  10. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    די בטוח...
    כדי לוודא: תנסה לחבר סרוו אחר למקלט ולראות שהוא זז כמו שצריך.

    רן ענבר

  11. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    163
    תודה!
    41
    הודה 25 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    יכול להיות שרק השתנה ה EPA בשלט?

  12. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    הוא מזיז את ההיגוי כשאין הרבה לחץ על המכונית אבל לא 100%, כשניתקתי אותו מהחלק של ההיגוי הוא עובד רגיל.. השאלה אם לא יכול להיות שהחלק של ההיגוי במכונית עצמה לחוץ מידי או משהו כזה

  13. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    אז נסעתי ליבואן לבדוק... מסתבר שיש קפיץ שמחבר בין ההיגוי לסרוו והוא היה לחוץ מידי... קצת כיוון והכל בסדר תודה לכולם

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    אני שמח שהכול בסדר.
    הבעיה שתארת לא מסתדרת לי עם הפיתרון שתארת.
    אני מקווה שאני טועה אבל חושש דהבעיה תחזור.

    רן ענבר

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    שימי (08-02-2015)

  16. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    אולי מחוסר ידע של שמות החלקים איני מצליח להסביר את עצמי נכון... בכל מקרה אעדכן..

  17. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    163
    תודה!
    41
    הודה 25 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    לדעתי שימי מדבר על הסרוו סייבר.
    קשה לי להבין איך זה פתר....
    הסרוו אולי זז יותר אבל לא ברור לי לגבי הגלגלים.

  18. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    גם לדעתי מדובר בסרוו סיבר
    הקפיץ של הסרוו סיבר פועל כמערכת סגורה ואינו מפעיל לחץ כלפי חלק אחר שמונע או מקשה את פעולתו
    ניתו לקרוא על חלקי מערכת ההיגוי בקישור הבא: הדרך מהסרוו לגלגלים- המדריך להגנת הסרוו [תגובה 2 סעיף 4]
    ולכן לא ברור לי איך חיזוק או שיחרור הקפיץ פותר את הבעיה.

    רן ענבר

  19. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בהיגוי

    אז אני יסביר מכיוון שגם לי היתה תופעה כזו.
    הטבעת חיזוק שלוחצת על הקפיץ מישתחררת עם הזמן ונתפסת בין התבריג ושאסי ותוקעת את ההיגויי.
    זאת תקלה ידועה וקרת לכולם ומי שמוכר את המכוניות האלה יודע את זה ואמור לפתור את הבעיה כשהוא מוכר את המכונית. מותחים את הטבעת עד החצי ושופכים טיפת לוק טייט בדרגת קושי נמוכה ושם הכול ניגמר.
    לגבי בורג שניחרש :ישנם כמה סיבות אבל אני אתייחס לאחת מרכזית,הברגים בMT היו מישתחררים אז באה החברה והחלה להשים לוק טייט על הברגים שהתופעה תיפסק. מברג לא תקין או לא איכותי יגמרו את הבורג.
    לכן אני מחמם את הבורג במשך 5 דקות עם מלחם ופותח אותו כמו מגרינה בלי שום בעיה וגם שהכלי לא במצב הכי טוב.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  20. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    שימי (09-03-2015)

נושאים דומים

  1. [שאלה] בעיה ב-da 50 cc
    על ידי yagel בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-02-2013, 13:55:36
  2. בעיה בהטענת סוללות(בעיה בהתאמה)
    על ידי momi24 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-09-2011, 23:37:34
  3. [זהירות!] בעיה ב DX8
    על ידי נאור בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2010, 09:27:41
  4. [עזרה!] בעיה קטנה
    על ידי DORSHAY בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-08-2010, 10:01:43
  5. בעיה במקלט
    על ידי knfevg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-06-2009, 12:16:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •