שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: PIPER CUB J-3

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    76
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Unhappy PIPER CUB J-3

    איזה מנוע דרוש לטיסן מוטת כנפיים 220

    תודה לעוזרים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    לדעתי:
    60-90 2 פעימות.
    70-91 4 פעימות .

    של איזו חברה?
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    34
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    אם אתה רוצה רעש מנוע דומה ל SCALE
    שים מנוע בנזין 20 סמ"ק.
    אם אתה מאזור המרכז או גליל תחתון אפשר לעזור לך
    בייעוץ והדרכה.
    נחיתות מוצלחות.............

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    76
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    אני בונה סקייל נגריה
    מי מוכר בנזין 20 סמ"ק.
    אני מטיס בדרך כלל עם O.S
    ,USV TKH

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    436
    תודה!
    4
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    אני בונה סיג 1/5 עם מוטה של 215 ס"מ ומנוע saito82 הוא over power קיצוני עד למחשבה למכור ולעבור ל 72 .
    רוב הפייפרים בגדלים האלה דורשים מנוע 46-50 (הגוף שלו בנוי מקורות ועם העילוי המטורף של הכנפיים הגדולות , לא צריך מנוע גדול).

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    אלי, נכון מה שגיא כתב, לי יש אותו הפייפר עם SAITO 80 והוא גדול עליו החלפתי לפרופ פסיעה קטנה יותר כדי שבסרק הטיסן לא יסיע.
    אני מציע לך להרכיב מנוע 4 פעימות - בגלל הרעש וגודל של 72. אם אתה הולך על 2 פעימות לא יותר מ -50.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    332
    תודה!
    17
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    אלי!
    קאב של 2.20 מ' יטוס בצורה מעולה עם 46 2 פעימות או 70 4 פעימות
    שלא תחשוב אפילו על בנזין 20 סמק !!!
    יש לי קאב 1.75 מ' עם 46 והוא לגמרי חזק עליו!
    אל תשכח, קאב זה לא טריינר!, ההמראות הטיסה והנחיתות צריכות להיות איטיות
    ותואמות לדבר האמיתי, אני הייתי הולך על ה70 , יותר יקר, אבל מתאים בול!
    והסאונד... כמו חלום!
    בהצלחה!
    יואב.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    76
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    על האריזה ממומלץ 2 פעימות 60-90 אני בדרך כלל מרכיב מנוע OVER PAWER אך הפעם אני חשבתי על מנוע 90 OS

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    בדרך כלל צודקים מה שממליצים, הפעם פיספסו בגדול. קח את העצות שקבלת הם מנסיון אמיתי ומעשי בשטח אם אותו הטיסן שאתה בונה, ועם אנשים ותיקים ומנוסים, לא תצטער. מנוע 50 2 פעימות, ומנוע 72 4 פעימות יהיו over power לטיסן הזה כמו שאתה רוצה, לא יותר.
    נערך לאחרונה על ידי גבי א; 20-04-2009 בשעה 21:47:29.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    76
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    תודה לכולם אני ממש מופתע מהפערים בין המומלץ ע" הייצרן ל"שטח".
    עדיין לא קניתי מנוע. מעניין להיות נוכח בהטסה של טיסן זהה מנוע 50
    תודה לכולם.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    אתה צריך להחליט מה אתה רוצה מהטיסן וזה יאפשר לך לבחור את המנוע הנכון.
    בנית פייפר שאמור להיות טיסן מתכונתי ולטוס כמו שפייפר טס. אם אתה חושב שהטיסן צריך לרחף אנכית "על המנוע", או "לקרוע" את השמים במהירות - דברים שהוא לא אמור לעשות - שים לו מנוע ענק ותהנה.
    אבל אם אתה רוצה פייפר, שים לב שכמעט כולם מדווחים שהם טסים בסופו של דבר בחצי מצערת, בגלל תכונות הטיסה של הטיסן הזה ובקושי נוחתים גם כשמנוע בסרק. בקיצור , תבחר מנוע אחרי שתחליט מה אתה רוצה מהטיסן.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    76
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    תודה ניראה לי שאני קונה OS75 אני אוהב מעט OVER PAWER
    (ההמלצות הועילו לי מאוד לגבש החלטה שהתחילה במנוע 120 עד שהבנתי שזה מיותר לחלוטין )

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PIPER CUB J-3

    באופן מוחלט-אל תיקח מנוע אחר מ-70 ארבע פעימות. כל מנוע אחר יחטיא את המטרה והאופי של הטיסן הזה.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •