האם שמן מכונת תספורת מתאים לשימון הציר הראשי ומערכת הזנב ?
תודה
אורי
האם שמן מכונת תספורת מתאים לשימון הציר הראשי ומערכת הזנב ?
תודה
אורי
לא יודע, אבל נהוג להשתמש ב-triflow או בשמן מכונות כזה שקונים בהום סנטר עם פקק אדום.
מדוע צריך לשמן את הציר הראשי ואת מערכת הזנב?
אף פעם לא שימנתי את המכלולים של המסוק.
תודה מראש,
דורון ריבניק.
מצאתי פה בבית גם שמן של ארדרוקס - שמן הגנה 3961
כתוב עליו דוחה אטיבות, מונע חלודה, חודר ומשמן.
האם זה יותר מתאים ?
תודה
אורי
תשתמש ב- WD40 מצויין לשימון
אני השתמשתי בעבר בספריי סיליקון.
לאחרונה לא השתמשתי ולכן אחזור על השאלה מלמעלה - האם בכלל צריך לשמן?
צריך לשמן, הצורך קיים בעיקר במסוקים חשמליים בהם אין "עשן" או שאריות שמן שיוצאות מהמנוע ומשמנות את החלקים הנעים.
אני משתמש לצירי מתכת ב WD40, עושה את העבודה מצוין.
תודה רבה
בוצע עם WD40.
אורי
אורי,
אני מצטרף להמלצה שהיתה כאן לספרי סיליקון דווקא.
הייתרון הראשון לעומת WD40: הוא הרבה פחות "דביק" - ז"א, הוא לא אוסף אליו אבק וחול.
הייתרון השני (יש עליו מחלוקת בפורומים בחו"ל אבל .. למה לקחת היומור ? ): הוא יותר בריא לפלסטיקים וגומיות מאשר ה- WD
בהצלחה :-)
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
טעות נפוצה שאני רואה גם בפורום אופניים בתפוז
WD 40 הינו ראשי תיבות של WATER DISPLACEMENT
40 התווסף בגלל שהכימאי שביצע את הניסויים הגיע לתרכובת בניסוי ה 40
להזכירכם, החומר משמש בעיקר בתור ממיס חלודה
מכיוון שיש בו ממיס, השימון לא מחזיק לאורך זמן
מצטרף להמלצה על שמן על בסיס סיליקון - ניתן להשיג לדוגמא בחנויות אופניים...
שמן מכונת התספורת נצמד מצויין אבל דביק - לספריי הסיליקון יש תכונה אנטי- סטטית שדוחה אבק ולכלוך ולדעתי האישית זה הכי טוב.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
חברים מצטרף להמלצה שלא להישתמש בשמן WD 40 הוא מתיבש ולא שומר על תכונות השמן והופך לבוץ,לעומת זאת שמן מכונות תפירה הוא מעולה !!הוא דליל יחסית ושומר היטב על תכונותיו לאחר הפעלת המערכת השאריות מתעופפות להן מהסיבוב אתם יודעים צנטרפוג......
גם שמן של מכונת תספורת מעולה.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
יש סוג של שמן שנקרא שמן שרשרת הוא משמש לאופנועים וטרקטורונים השמן בצבע לבן והיתרון הענק שלו שהוא לא תופס אבק ולכלוך והשימון שלו מחזיק לאורך זמן לדעתי הוא הכי מתאים
WD אינו שמן רגיל, זו תערובת של כימיקלים שחלקם תוקף גומי, חלקם מתייבש ויוצר שכבת הגנה,וחלקם מאכל חלודה
לדעתי אין בו כל צורך, ויותר מזה, הוא יכול לגרום נזק לטווח ארוך
אישית אני לא משמן כלום,ההוריקאן שלי טס כבר יותר משנה וחצי וללא טיפת שמן,ועדיין כמו חדש
לעומת זאת אני משתמש בבקבוק לחץ אויר כדי לעבור על המיכלולים הנעים ולהסיר מהם שאריות אבק אחרי כל טיסה
אם כבר, עדיף שמן סיליקון
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני השתמשתי בספריי סיליקון ודווקא כן צבר אבק.
לא ראיתי כמה רבק ולכלוך שמנים אחרים צוברים אבל זו הסיבה שלא רצתי להשתמש בזה עכשיו.
נו... אולי ניתן לו עוד הזדמנות![]()
יש שתי אופציות למה שאתה מתאר:
האחת - לקחת ספריי שהוא לא Lubricate אלה ספרי סיליקון אחר.
אני אישית התחלתי עם הספרי של "יעקבי" שנמכר בהום סנטר. עשה את העבודה מצויין.
(אח"כ קניתי משהו באריזה כתומה של חברת Cyclo והתברר שהוא יותר דביק ולא היה בחירה טובה.)
השניה - התחלת עם לכלוך נוסף על החלקים (גריז, שאריות שמן .. משהו כזה)
אני מקפיד בתחילת כל יום הטסה להעביר ריסוס על כל המיכלולים הזזים במסוק ולדעתי המסוק עובד בצורה חלקה יותר והחלקים מאריכים חיים.
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
תוספת קטנה - גדולה:
אני מפנה אתכם לפוסט (אחד מיני רבים) מ- Helifreak
http://www.helifreak.com/showthread....40+lube&page=4
שימו לב להערה #33
אני חושב שלומר שהכותב הוא האורים והתומים שלי (וניראה לי שגם של רבים אחרים מאיתנו) לא יהיה מוגזם: מר - Finless Bob
בשורה התחתונה - האיש משתמש בסיליקון (ד"א, לא זכרתי , אבל הוא לא ממליץ על ספריי.. אלא סיליקון ממש)
.. תשמעו לו .. :-) יש לו כמה דקות של תחזוקת מסוקים ..
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
שמן שרשרת הוא מצוין לשימון המסוק
בתודה
yamin15
לא משמן צירים ומעולם לא שימנתי ולא ניתקלתי בבעיה כלשהי
אני משתמש בשמן סיליקון של דיפים של מכוניות על שלט.
חברה OFNA סמיכות 3000wtg , עולה בארץ 30 ש"ח בחו"ל $4
עושה את עבודה מעולה.
גרג