שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: בעיה מוזרה עם פק ליפו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה מוזרה עם פק ליפו

    יש לי פק ליפו TP 1300 3S1P 13C כבר קרוב לשנה

    עד עתה תיפקד מצויין ונתן לי כ 8 דקות טיסה עם ה SUPER ZOOM

    הפק לא התנפח עד עתה, אך לאחרונה ביצועיו הדרדרו פתאומית

    הפק נטען בצורה מושלמת (כל תא מגיע ל 4.2V)

    אך כאשר אני מנסה להטיס איתו, כבר לאחר דקה המנוע נחלש (יש לי גם ביפר מהוביסיטי שמתריע

    על מתח נמוך)

    כאשר אני בא לטעון אותו מחדש, התאים מצביעים על 4V כל אחד (ללא עומס) כאשר במצב

    תקין לאחר הטסה של 8 דקות כל תא היה יורד ל- 3.75V (שוב ללא עומס)

    האם הפק סיים את חייו? מה ההסבר לתופעה הזו?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    119
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    הי,

    לא מחייב שהסוללה דפוקה.

    אני אומנם מתחיל בתחום אבל הייתי בודק:
    צריכת זרם מוגברת שמפילה את הסוללה מהר מדי,
    סיבות לכך:
    מנוע מתאמץ\גמור\עקום
    פרופ לא מתאים
    בקר שרוף

    דני

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    כמה מחזורים הפאק עבר?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    כמה מחזורים הפאק עבר?
    ובאילו זרמי פריקה?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    יש לי עוד פק יחסית חדש והוא מתפקד מצויין

    MDREAMER, הפק עבר להערכתי לפחות 200 טעינות

    יתכן והוא לקראת סוף חייו?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    תגיד 1000 פעמים תודה שהצלחת להוציא ממנו 200 מחזורים. עברת בהרבה את תוחלת החיים הממוצעת לליפו.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    תגיד 1000 פעמים תודה שהצלחת להוציא ממנו 200 מחזורים. עברת בהרבה את תוחלת החיים הממוצעת לליפו.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    דניאל,


    ליאור ומעין צודקים בהחלט!

    עבור פאקים של ת'נדר פאואר, אפשר להעריך ש-100 מחזורים יחשבו סבירים וכל מה שמעבר לזה ייחשב לבקשיש... 200 מחזורים זה המון, אפילו עבור מצבר מתוצרת זו.

    נושא מספר מחזורי הטעינה הוא היתרון השני הגדול של תאי LiFePO4, המתוכננים ל-2,000 מחזורי טעינה ופריקה. הראשון הוא האפשרות לטעינה תוך 10 דקות...

    פאקים זולים מתוצרת סין (Zippy, Loong, וכדומה) עלולים שלא להגיע גם ל-30 מחזורים...


    טעינה באמצעות מטען מאזן חכם, ללא ספק תאריך את חייו של כל פאק לי-פו.
    טעינת פאק למצב Storage לפני אחסנה, או תמיד לאחר שימוש\טעינה\הטסה; תגדיל לעשות, שכן הפאק לא יתפרק כימית, בין שבת לשבת וייחשב כחדש, אפילו לאחר 10 שנות איחסון.

    האם תוכל לומר מהו המתח של כל אחד מהתאים שבפאק, לאחר הטסה (יש את המכשיר הזול הזה - תצטרך בעזרת שפיץ-פלייר לכופף את הפינים שלו, כדי שיתאימו למרווח 2 מ"מ בין המגעים, בתקע הטעינה של ת'נדר פאואר)?

    קיימת אפשרות שהקיבולת נפלה רק בתא אחד...


    דר צאלון

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    תודה לכולם על התשובות

    אני עדיין בתודה ה 159 וממשיך לספור... ):

    תשובה לדר, יש לי בדיוק את הכרטיס הזה מהוביטי, ואני מודד כ 4V לכל תא לאחר הטסה קצרה
    זאת ללא עומס, כנראה שתחת עומס הוא מגיע למגבלה
    כיוון שיש לי ביפר על הטיסן שמתריע על מתח נמוך.

    לאחר הטסה עם פק חדש אני מודד 3.75V (שוב ללא עומס)

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    אפילו הפקים של EVO הנחשבים לאיכותיים, כותבים שבפריקה מקסימלית הפק יחזיק 40 או 50 מחזורים לכל היותר.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    המלצה קטנה. אני כותב על כל פאק את התאריך שבו התחלתי להשתמש בו ומסמן X עם כל טעינה (או הפלה של טיסן )
    ככה יש לי אינדיקציה בסיסית למה לצפות מהסוללה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    דניאל,


    פאקים זולים מתוצרת סין (Zippy, Loong, וכדומה) עלולים שלא להגיע גם ל-30 מחזורים...

    דר צאלון
    אני חייב לאזן מעט את המשפט הזה (בעיקר עבור חבר'ה מתחילים שהסוללות הזולות הן אפשרות חשובה בתקציב שלהם).
    עברתי לא מעט פאקים זולים. עם מטען נורמלי כולם עברו את ה- 60 - 80 סיבובים ובאיזשהו שלב הפסקתי לספור.
    לדעתי ההפרש במחיר מציב את הסוללות האלה במקום מאוד אטרקטיבי וגם מאפשר למטיס לצאת עם כמות סוללות גדולה יותר ובכך לטפל פחות בטעינות שטח.
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    אני חייב לאזן מעט את המשפט הזה (בעיקר עבור חבר'ה מתחילים שהסוללות הזולות הן אפשרות חשובה בתקציב שלהם).
    עברתי לא מעט פאקים זולים. עם מטען נורמלי כולם עברו את ה- 60 - 80 סיבובים ובאיזשהו שלב הפסקתי לספור.
    לדעתי ההפרש במחיר מציב את הסוללות האלה במקום מאוד אטרקטיבי וגם מאפשר למטיס לצאת עם כמות סוללות גדולה יותר ובכך לטפל פחות בטעינות שטח.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    המתח לכל תא בו הבקר עושה את ה-cut-off הוא קריטריון הניתן לשינוי.

    אבל, גם במקרה זה, הבקר לא מודד את המתח ללא עומס, אלא תחת עומס...

    בטיסה בכוח מלא, הבקר עלול לחתוך כבר לאחר 2 דקות. ואחרי שתנחת, תגלה שהמתח ללא עומס הוא עדיין 4.0V לתא...

    בתכנות הבקר שלי אני תמיד קובע את הגבול העליון (3.10V), כדי להמנע מפריקת יתר.


    אני מסכים ששימוש מעולה (אי-פריקת יתר, טעינה חכמה וכו...) יקבע את תוחלת חיי הפאק, יותר ממחיר הרכישה שלו, אבל בכל זאת, You get what you pay for.

    מעולם לא רכשתי לעצמי פאקים זולים ממש, אבל שמעתי עליהם רבות ולאו-דווקא במובן החיובי...


    דר צאלון
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	tp-extreme-5000-discharge-curve-graph.gif‏ 
Views:	59 
Size:	41.6 קילובייט 
ID:	8967  

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    אני חייב לאזן מעט את המשפט הזה (בעיקר עבור חבר'ה מתחילים שהסוללות הזולות הן אפשרות חשובה בתקציב שלהם).
    עברתי לא מעט פאקים זולים. עם מטען נורמלי כולם עברו את ה- 60 - 80 סיבובים ובאיזשהו שלב הפסקתי לספור.
    לדעתי ההפרש במחיר מציב את הסוללות האלה במקום מאוד אטרקטיבי וגם מאפשר למטיס לצאת עם כמות סוללות גדולה יותר ובכך לטפל פחות בטעינות שטח.
    נסה 76 אני סופר. אבדן של 7%-8% בינתיים מהפאקים.
    אני עובד עם 5 סוללות של 2250 3S שמשמשות את גרזן ה FPV, זאגי רגיל, זאגי לילה ו 2 פיילונים שמגידים ל 55A (הזאגים ל 25A) כל שיש התעללות רבתית.
    הסוללות הללו בהחלט נותנות תמורה לכסף.

    אבל,
    אם זה כלי גדול ויקר לא להתפשר על איכות. ל QA ונצילות(לא בסוללות) אין תחליף
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה מוזרה עם פק ליפו

    אני בדעה שאין טעם להשקיע בפק יקר מדי

    המחירים של החברות הידועות (TP וכו') פשוט מוגזמים

    ממילא מדובר כאן על מוצר מתכלה עם אורך חיים מוגבל

    מספיק שהפק נופל וחוטף נפילה, הוא כבר מועד לפורענות (היה לי מקרה כזה, והפק התנפח בטיסה הבאה)

    כמו כן, הטכנולוגיה של הליפו כנראה חולפת, ואני אישית מתכוון לחקור כעת יותר את ה LI-FE...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •