שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: בעיה סטרטר עם ליפו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה סטרטר עם ליפו

    מדי פעם החברה "משאילים ( בלי שאני אראה)" בהטסה את הסטרטר שלי DYNATRON 24V
    על הסטרטר מותקנות 2 סוללות ליפו 2200 3 תאים 30C כך שמגיע 22.2 V

    הבעיה: אם המנוע מוצף המגעים בסטרטר " נדבקים" אחד לשני והסטרטר ממשיך לפעול בלי יכולת להפסיק אותו עד שמנתקים את הסוללות. השבוע גם שרפו לי סוללה אחת. ברצוני להרכיב פיוז כך שינתק לי את הסוללות כאשר יש זרם גבוהה מדי. 1:לא יודע כמה זרם הוא צורך ואיזה פיוז צריך. 2: איזה רכיב כזה אוטומטי אפשר לקנות אבל שלא יהיה בגודל מפלצתי.

    תודה
    משה גולדשטיין

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    אתב צריך לעשות דבר פשוט:
    1. לבדוק עם מד זרם כמה זרם הסטרטר צורך כאשר הוא מתניע את המנוע (נגיד 13A בערך)
    2. לשים פיוז שהוא טיפה ממה שהמנוע צורך במקסימום ( נגיד 15A בערך)
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    משה,

    לא יותר פשוט לנסות ולתקן את המגעים כדי שלא "ידבקו" אחד לשני ?
    התופעה הזו לא אמורה לקרות.
    אולי בכלל כדאי להרכיב מפסק חיצוני להפעלה שלא נדבק.
    אפשר גם להרכיב מפסק בין הסוללה לסטרטר לניתוק קל של הסוללה מהסטרטר.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    יותר קרוב ל 100A

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    מדי פעם החברה "משאילים ( בלי שאני אראה)" ב

    מבלי להתייחס לחלק המקצועי , נורא מפריע לי ההצהרה לעיל.

    מאיפה יש לאנשים את החוצפה לגעת בכלל בציוד שלא שלהם? אני הייתי מחליף מנחת.

    בעניין הפיוז, בכל פעם שיהיה לך STALL של מנוע הסטרטר הפיוז ישרף, לדעתי אתה צריך מפסק איכותי יותר או אולי להתקין קבל מעל מגעי המפסק כי מה שגורם להם להתקע זה הניצוץ בשלב החיבור ו/או הניתוק של המתח.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    התופעה של "הדבקות" המגעים קוראת גם בסטרטרים אחרים שהיו לי מהסיבה הזאת החלפתי ל DYNATRON שאמור להיות איכותי יותר ( הרבה יותר יקר זה כן ). אני מחפש פיוז אוטומטי אבל לא יודע איך למדוד כמה אמפר אני צריך , וגם שלא יהיה גדול מדי. גם אני חשבתי בכיוון של ה 100A

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    292
    מנחת הבית
    הכפר הירוק
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    איזה מנוע אתה מניע עם הסטרטר?
    Futaba 10CHG
    Raptor 90
    Raptor 50
    Sukhoi 29 140S Sebart
    EF Extra 300 91

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    לדעתי תחליף את המפסק לחדש מקורי
    ואל תפעיל את הסטרטר לזמן ממושך

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    היי משה,

    ראשית, תקשור את הסטרטר לארגז שלך .. (לא מצחיק .. )
    כמו שכבר אמרו - מה זה "לוקחים לך" ?

    לעניין האלקטרוניקה,
    יש פיוזים אוטומטיים קטנים (כמו אלה של הביית אבל הרבה יותר קטנים)
    הייתרון הוא שאחרי שיש עודף זרם והוא קופץ ההחזרה היא פשוט .. לחיצה על הכפתור שלו.

    (זה קישור למשהו דומה - עד שאמצע את המוצר עצמו:
    http://images.google.com/imgres?imgu...a%3DN%26um%3D1

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    משה
    אני מתניע עם סטרטר הוביקו של 150 שקל וסוללות 7.2X2 1500 מיליאמפר וזה מניע לי כמו נינג'ה.
    חבל על הכסף והמישקל של דיינטרון
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    התופעה של "הדבקות" המגעים קוראת גם בסטרטרים אחרים שהיו לי מהסיבה הזאת החלפתי ל DYNATRON שאמור להיות איכותי יותר ( הרבה יותר יקר זה כן ). אני מחפש פיוז אוטומטי אבל לא יודע איך למדוד כמה אמפר אני צריך , וגם שלא יהיה גדול מדי. גם אני חשבתי בכיוון של ה 100A
    הבעיה הנ"ל ידועה בסטרטר מסוג DYNATRON - ממליץ מאוד לפנות ל-SULLIVAN (דרך היבואן טיסן חיפה או ישירות) - ותקבל מפסק חדש (דגם משופר).

    כבר נתקלתי בבעיה הזו בעבר.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    הי משה,
    אני משתמש בסטרטר הזה עם סוללת 4 תאים 2650ma ללא שום בעיה כבר תקופה ארוכה. עוצמה מעולה מבלי ליצור עומס על הסטרטר או תופעות אחרות כגון הידבקות המגעים.
    ממליץ מאוד. סוללה דקה מאוד וזולה של זיפי עושה עבודה נהדרת.
    מצ"ב קישור:
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=8913
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    העסק של ה-6 תאים עם סטרטר חזק כזה קצת לא בריא למנוע במיוחד אם הוא מוצף...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    לשים פיוז שיקפוץ בזרם גבוה לא ימנע את הדבקת המגעים.

    לסאליבן יש פטנט פשוט אך בעייתי למפסק - שני פסי נחושת שמופרדים ע"י קוביות ספוג, לאחד הפסים יש כיפופים בקצוות שיוצרים מגע עם הפס השני בהפעלת לחץ על פס הגומי.
    תפרק את המפסק ע"י הוצעת הפסים משרוול הגומי, תנקה ותלטש את שטחי המגע,ותחליף את הספוגים שמפרידים לחדשים.
    הטיפול הזה יוסיף כוח לניתוק המגעים אבל גם ידרוש מאמץ גדול יותר להפעלת הסטארטר.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    בעניין הזרם של הסטרטר:

    http://runryder.com/helicopter/t498507p4/?p=4205793#RR

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    הבעיה היא לאו דווקא זרם רציף שהוא מה שמודדים עם מד זרם. לעיתים עלולים להיות פיקים של זרם מאוד גבוה שייצרו את הבעיה במגעים (ובעיות אחרות).
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אולי להתקין קבל מעל מגעי המפסק כי מה שגורם להם להתקע זה הניצוץ בשלב החיבור ו/או הניתוק של המתח.
    לא יעזור לדעתי - הריתוך של המגעים הוא בשלב החיבור. קבל לוקח רק את הניצוץ של הניתוק.

    מה שכן, עם קצת מוטיבציה אפשר לשים טרנזיסטור מיתוג אכזרי.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    אפשר לחבר משהו כזה
    http://www.thetoolboxshop.com/0-727-...lay-2267-p.asp

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    במפסקים שעובדים במתח גבוה פשוט מורחים גריז זה פותר את הבעיה
    אין ניצוצות ואין הידבקות

    המגע החשמלי ייווצר רק כשיהיה מגע פיזי בין חלקי הנחושת ולא לפני, כאשר הם קרובים ויש "פריצה" דרך האויר שמשמעותה ניצוץ שמחמם את המגעים עד כדי ריתוך

    גבי
    נערך לאחרונה על ידי gmagnezi; 30-04-2009 בשעה 18:26:57.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיה סטרטר עם ליפו

    ציטוט נכתב במקור על ידי gmagnezi צפיה בהודעה
    במפסקים שעובדים במתח גבוה פשוט מורחים גריז זה פותר את הבעיה
    אין ניצוצות ואין הידבקות

    המגע החשמלי ייווצר רק כשיהיה מגע פיזי בין חלקי הנחושת ולא לפני, כאשר הם קרובים ויש "פריצה" דרך האויר שמשמעותה ניצוץ שמחמם את המגעים עד כדי ריתוך
    גבי
    רק במתח גבוה - במתח גבוה הקרבה של המגעים יוצרת קשת חשמלית בין המגעים והגריז מונע את זה - במתחים נמוכים הריתוך נוצר בגלל התנגדות של נקודת הנגיעה שמתחממת - זה בעצם ריתוך נקודה (Spot Welding).

    ניקיון של המגעים יכול לפתור את הבעיה או כיפוף של הפחים כך שיהיה שטח נגיעה גדול יותר.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •