שלום פתחתי אשכול בשביל חבר,
יש לו REVO 3.3 ניטרו. הסרבו גז ברקס שלו לוחץ יותר על הרברס מאשר על הגז זאת אומרת שהוא במצב גז הסרבו בקושי מושך וכשהוא מעביר לרוורס הסרבו מושך כאילו זה אמור להיות גז.
שלום פתחתי אשכול בשביל חבר,
יש לו REVO 3.3 ניטרו. הסרבו גז ברקס שלו לוחץ יותר על הרברס מאשר על הגז זאת אומרת שהוא במצב גז הסרבו בקושי מושך וכשהוא מעביר לרוורס הסרבו מושך כאילו זה אמור להיות גז.
למיטב ידיעתי, מערכות הרוורס של רכבי הניטרו נחשבות למסורבלות ויוצרות לא מעט בעיות [בדיוק כמו שתארת] ולכן לא מעט מסיעים קונים ארכה לביטול רוורס
בכל מקרה: סרוו הגז/ברקס/רוורס ממוקם מתחת לפילטר האוויר
יש לך את החוברת של הרכב?
זה עוזר בהתמצאות בחלקים ובהסבר על סמך שפה משותפת...
שים לב שיש כמה וכמה דגמים של ריבו...עם או בלי רוורס עם 3 סרוואים או עם יותר...
תוכל להוריד את החוברת של הרכב בקישור הבא:
https://traxxas.com/products/models/...vo33?t=manuals
לדעתי, הפתרון לבעיה שאתה מתאר. מתוארת בעמוד 36 של מדריך זה
על הברקס יש אום פרפר אשר מכוון את עוצמת המעצור/רוורס.
אפשרות אחרת היא לשחק עם הקיזוז של סרוו זה
מעבר לכך, האם הייתה איזו תאונה או משהוא חריג בנסיעות האחרונות?
תוכל לומר מה התת דגם המדוייק של הרכב?
רן ענבר
נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 24-10-2015 בשעה 14:17:49.
הבנתי.
ניסית להפוך את כיוון הסרוו?
זו פעולה שמתבצעת דרך השלט
בקובץ הבא יש הוראות הפעלה לשלט שלך כפי שתורגמו על ידי לעיברית: תרגום שלט 2.4 של טר”.pdf
חייב לציין כי לא עולה לי בראש אפשרות שהמערכת בשלט התהפכה ככה סתם...
רן ענבר
ניסיתי להפוך...
זה הופך בחזרה
איזה דגם שלט בדיוק יש לך?
תבדוק אם יש לך איפה שהוא בשלט מפסקונים קטנים של היפוך סרוו?!
רן ענבר