אהלן חברים
יש לי פעמון חדש של טירקס 600 והוא הגיע עם ליינר בנפרד...
איך מדביקים אותו? על מה להקפיד?
כמו כן אשמח אם יש לכם פתרון יצירתי איך לפתוח את הפיניון מפעמון ישן על מנת להחליפו לפעמון החדש....
תודה לעונים
אהלן חברים
יש לי פעמון חדש של טירקס 600 והוא הגיע עם ליינר בנפרד...
איך מדביקים אותו? על מה להקפיד?
כמו כן אשמח אם יש לכם פתרון יצירתי איך לפתוח את הפיניון מפעמון ישן על מנת להחליפו לפעמון החדש....
תודה לעונים
נקה את הפעמון היטב, חספס אותו קצת בעזרת "חריצים" עם סכין יפני והדבק את הליינר עם אפוקסי 30 דקות ומעלה.
לפני ההדבקה קח את הקלאץ' וסובב עליו 2 סיבובים מדויקים של איזולירבנד. בזמן הייבוש הכנס את הקלאץ' לתוך הפעמון עם הליינר החדש והרי לך רווח מושלם ועגול.
סה"כ הליך קל ופשוט.
לגבי פיניון - תפוס אותו עם פלייר פטנט (הוא מאוד קשיח הוא לא יתעקם) ותפוס את הפעמון ביד וסובב - תמיד עובד. היה ולא הצלחת - אתה תמיד יכול לחמם אותו בשביל לרכך את הדבקת הלוקטייט.
בהצלחה.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
מסכים עם ליאור זהבי לגבי הדבקת הרפידה,
לגבי הפיניון, דווקא לא הייתי ממליץ להשתמש בפלייר פטנט - אם לא בכלי יעודי הייתי דווקא מעדיף פלייר רגיל למטרה זו, מצאתי שהאיזור העגול המשונן בפליירים הרגילים מתאים בצורה מפתיעה לשיני הפיניון - ננעל עליו מעולה ואינו פוצע אותו.
בפלייר פטנט עקב הנעילה המיכאנית שלו, ועם מעט חוסר רגש, ניתן לפצוע את שיני הפיניון....
אני לא התכוונתי לג'בקה, אלא למה שמכונה לעיתים "פלייר תוכי". אצלי הוא מכונה "פלייר פטנט".
הוא אכן מתאים מצוין לשיני הפיניון. לעיתים פלייר רגיל קטן מדי.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
תודה רבה על התשובות ליאורים![]()