ראשית, הקדמה קלה

ברצוני להודות תודה ע נ ק י ת לעודד, הלא הוא WIND56, אדם נטול אינטרסים, על שהמליץ לי

לא להשקיע יותר בצעצוע שנקרא BELT CP ולרכוש קיט של COPTER X

לפני כשנה רכשתי BELT CP ARF ומאז רק סבלתי

התסכול הלך וגבר, היות וברשותי 25 שנות ניסיון בהטסת טיסנים, ולכן ציפיתי להשתלבות יחסית

מהירה בעולם המסוקים

כבר עם פתיחת הקופסה של ה COPTER X הבנתי שלא מדובר בצעצוע, איכות החלקים פשוט

מדהימה, אפס חופשים בראש ובזנב, ותכנון הגוף כולל עגינה מסיבית לציר הראשי, לציר של רצועת הזנב, ול TAIL BOOM

עם הקיט הגיע גם סט של נועל ברגים, גריז, דבק 3 שניות RETAINER

דד"ץ, סקוץ, ברגים ספייר, ועוד ועוד

כל זאת לא נכלל כמובן בקיט שקיבלתי של ה BELT CP...

הטיסה הראשונה עברה כמו חלום רטוב

המסוק יציב בצורה מדהימה - ב- BELT CP הייתי צריך לשים את ה GAIN של ה 401 על 85%,

וכאן על 65% בלבד!

המסוק מגיב היטב לתנועות סטיק, אך עם זאת שומר על יציבות מדהימה

להמחשת ההבדל בתפיסת המושג "מסוק" אצל 2 היצרנים (ESKY מול COPTER X)

אביא דוגמא קטנה, חסרת חשיבות לכאורה, אך ממחישה היטב את ההבדל:

החופה ב BELT מאוד שבירה, במיוחד באזור הדפינה למסוק. צורת הדפינה מצחיקה - מוט

קרבון שעובר דרך 2 קדחים בחופה. ב COPTER X ישנם פינים מיוחדים מ CNC בגוף המסוק

שנכנסים לתוך הגומיות בחופה ומקבעים חד משמעית את החופה. החופה עשויה פלסטיק רך

והיא נראית הרבה יותר עמידה בפגיעות.

עקרונית צילמתי את כל החלקים המשמעותיים הן ב BELT והן ב COPTER X וכאשר יהיה לי זמן

אכתוב מאמר טכני שמשווה בין התכנונים השונים, אשתדל להיות ניטרלי ככל האפשר...