שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 41

נושא: מטענים - iCharger Vs Turnigy

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מטענים - iCharger Vs Turnigy

    שלום
    אני מחפש מטענים לקניה ברשת למסוק
    אני רוצה מטען שיוכל להטעין 2 סוללות ביחד בזמן יחסית לא ארוך מידי
    אני גם רוצה הסבר קטן על הסוללות דור 3 והאם אני יוכל לנצל אותם באחד מהמטענים האלו

    אני צריך השוואה בין המטען הזה לשני כדי לדעת מה יותר שווה לי לקנות ומה היתרונות של כל אחד
    מצטער על החפירה ואם זה לא בפורום המתאים
    iCharger 106B-plus 250W 6s Balance/Charger
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...alance/Charger

    Turnigy Accucel-8 150W 7A Balancer/Charger
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...lancer/Charger

    תודה על העזרה
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ICHARGER נחשב למטען מהשורה הראשונה ומקביל לחלוטין לכל השמות המפוצצים (קוראני ולא סיני, ועם תמיכה מסיבית בפורומים). TURNIGY טוב מאד אבל לא באותה רמה.

    לגבי טעינה מהירה (דור שלישי או A123) - זה תלוי אילו סוללות אתה מתכנן להטעין.

    לטעינה במהירות מקסימלית יש חסם משני פרמטרים, הנמוך מהשניים יגביל אותך. זרם מקסימלי והספק מקסימלי.

    בשביל להטעין לדוגמא סוללת 6S 2500 ב 5C צריך זרם הטענה של 2.5*5 = 12.5A.
    ההספק שאתה צריך להטענה ב 5C הוא 6*4.2*12.5 = 315W - שניהם לא יעמדו בזה אבל ICHARGER יכול יותר. כלומר הוא יוכל להטעין מקסימום.

    אתה יכול לראות שאם תשתמש בסוללות 6S אז תנצל את מלוא היכולת של ה ICHARGER - גם זרם וגם הספק.

    לסוללת 3S מקבילה תזדקק לאותו זרם אבל חצי הספק. גם פה ל ICHARGER עדיין יש יתרון בגלל הזרם המקסימלי. ההספק של שניהם יספיק.

    אבל אם תרצה 3S 1100 אז תזדקק לזרם של 5.5A והספק של 70W ואז שניהם יספקו אותך לחלוטין. אבל אפשר לראות שטווח הסוללות הסביר כאשר רוצים טעינה מהירה זועק לספק עם הספק גבוה וזרם מקסימלי כמה שיותר גבוה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    אני כנראה יקנה סוללות של 3S 2400 +-
    אני לא כזה מבין בזה ...
    איך אני מחשב כמה זמן יקח לי להטעין סוללה ?
    ואם יש הצעות לסוללות שיתאימו בול

    בעיקרון ה ICHARGER יותר טוב ... האם הוא שווה את התוספת כסף שלו ?
    נערך לאחרונה על ידי guylederer; 06-05-2009 בשעה 22:25:24.
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    תנסה לבחון גם מטען אורגינאלי של היפריון שמותאם לטעינת סוללות היפריון דור 3
    ותומך בטעינת 5C באופן אוטומטי
    כבר למדתי שמטען הוא מסוג הדברים שקובעים את אורך החיים של הסוללות וההשקעה בו היא אחת לכמה שנים
    לכן כדאי להשקיע במשהו איכותי ואמין
    http://aircraft-world.com/shopdispla...nd+ACCESSORIES

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    איך אני יודע איזה מטען כן תומך בטעינת דור שלישי ו 5C ?!?!
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    איך אני יודע איזה מטען כן תומך בטעינת דור שלישי ו 5C ?!?!
    למיטב ידיעתי דור 3 לא דורשות פרופיל טעינה שונה מהרגילות ולכן תיאורטית כל מטען שמסוגל לספק זרם טעינה של 5C אמור להיות טוב מספיק

    ההמלצה שלי בהודעה הקודמת היתה לבחור מטען איכותי שיאריך את חיי הסוללות אבל זה כמובן לא חובה

    גבי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    איך אני יודע איזה מטען מספק זרם טעינה של 5C ?!?!
    ואיך אני יודע כמה זמן לחשב שיקח הטענת הסוללה במלואה ?
    אני מבין את ההמלצה שלך וזה מאד חשוב ביגלל זה אני מנסה ללמוד כמה שיותר ולהשקיע כמה שאני מסוגל אני פשוט צריך להבין את הכל
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    בדפי הנתונים של כל מטען כתוב מה הזרם מקסימלי שבו הוא תומך, מהו מקסימום התאים שניתן לטעון וכן מהו ההספק המקסימלי שמותר לעבוד בו.
    ניקח לדוגמא סוללת 2000 מיליאמפר שעה בעלת 3 תאי ליפו מדור 3
    זרם הטעינה המקסימלי המותר לסוללה הוא 10 אמפר והמתח המקסימלי בטעינה 12.6 וולט
    כתבתי 10 אמפר שהם הכפולה של 5 בקיבולת 2000 מיליאמפר (C)
    כלומר על מנת להגיע לזמן טעינה קצר ככל שניתן (כעשר דקות) תיצטרך מטען שתומך בטעינה של 3 תאים, בזרם 10 אמפר והספק של לפחות 126 וואט (12.6v x 10A=126W)

    כמובן שאין בעיה לטעון בזרמי טעינה נמוכים יותר וזמן הטעינה יתארך בהתאמה

    מקווה שברור, אתה מוזמן להמשיך לשאול

    גבי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    תודה על העזרה
    עדיין לא הבנתי כל כך איך אתה מחשב את ה 5C ...
    אם תראה לי כמה תרגילים אני אבין שוב תודה על העזרה :]
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    תודה על העזרה
    עדיין לא הבנתי כל כך איך אתה מחשב את ה 5C ...
    אם תראה לי כמה תרגילים אני אבין שוב תודה על העזרה :]
    חבל להטריד את כל הפורום
    תתקשר
    054-2270130

    גבי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    תודה על העזרה
    עדיין לא הבנתי כל כך איך אתה מחשב את ה 5C ...
    אם תראה לי כמה תרגילים אני אבין שוב תודה על העזרה :]
    הוא הסביר לך למעלה כבר.

    תחשוב שלצרכי טכניקה במקום C תרשום את הנפח של הסוללה ותחלק ב 1000. כלומר 5C זה
    5*2400/1000 וזה יוצא 12A

    לחשב הספק תכפיל את זה במתח הסוללה בטעינה. 3S זה 3*4.2 = 12.6 כלומר 12*12.6 = 151.2W

    כלומר בשביל טעינה במהירות המקסימלית תצטרך מטען שמסוגל לספק 12A וגם 151.2W

    אם הוא לא יעמוד באחד הפרמטרים אז לא תגיע למהירות המקסימלית שניתן.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ראה :
    טעינה ב-5C תטען את הסוללה ב-12 דקות-(60/5)-מאוד מאוד לא בריא לסוללה
    טעינה ב-4C תטען את הסוללה ב-15 דקות-(60/4)-מאוד לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-3C תטען את הסוללה ב20 דקות-לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-2C תטען את הסוללה ב-30 דקות-לא כ"כ בריא לסוללה.
    טעינה ב-1C תטען את הסוללה בשעה-בריא לסוללה.
    טעינה ב-1/2C-,תטען את הסוללה בשעתיים-מאוד בריא לסוללה.

    לכן אם אתה לא ממהר לשום מקום ,מומלץ לך להטעין בכמה שפחות C זה טוב לכל סוללה (כולל היפריון דור 3)-לכן אתה יכול להסתפק במטען הפשוט.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    ראה :
    טעינה ב-5C תטען את הסוללה ב-12 דקות-(60/5)-מאוד מאוד לא בריא לסוללה
    טעינה ב-4C תטען את הסוללה ב-15 דקות-(60/4)-מאוד לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-3C תטען את הסוללה ב20 דקות-לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-2C תטען את הסוללה ב-30 דקות-לא כ"כ בריא לסוללה.
    טעינה ב-1C תטען את הסוללה בשעה-בריא לסוללה.
    טעינה ב-1/2C-,תטען את הסוללה בשעתיים-מאוד בריא לסוללה.

    לכן אם אתה לא ממהר לשום מקום ,מומלץ לך להטעין בכמה שפחות C זה טוב לכל סוללה (כולל היפריון דור 3)-לכן אתה יכול להסתפק במטען הפשוט.
    דוד
    מהירות היא שם המשחק
    בדור 3 אין צורך ביותר מפק אחד - הפסקה של 10 דקות בין טיסה לטיסה היא סבירה
    הפסקה של שעה ממש לא - והאלטרנטיבה לדור 3 היא לקנות עוד פקים
    לגבי 5C - למה לא להתקדם עם הטכנולוגיה ולהינות ממנה? בשביל זה בדיוק פיתחו אותה
    ולענין המספרים שהצגת למעלה, מידע מעניין - האם יש סימוכין?

    גבי

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    ראה :
    טעינה ב-5C תטען את הסוללה ב-12 דקות-(60/5)-מאוד מאוד לא בריא לסוללה
    טעינה ב-4C תטען את הסוללה ב-15 דקות-(60/4)-מאוד לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-3C תטען את הסוללה ב20 דקות-לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-2C תטען את הסוללה ב-30 דקות-לא כ"כ בריא לסוללה.
    טעינה ב-1C תטען את הסוללה בשעה-בריא לסוללה.
    טעינה ב-1/2C-,תטען את הסוללה בשעתיים-מאוד בריא לסוללה.

    לכן אם אתה לא ממהר לשום מקום ,מומלץ לך להטעין בכמה שפחות C זה טוב לכל סוללה (כולל היפריון דור 3)-לכן אתה יכול להסתפק במטען הפשוט.
    או מנקודת מבט אחרת
    טעינה ב-5C תטען את הסוללה ב-12 דקות-(60/5)-מאוד מאוד בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-4C תטען את הסוללה ב-15 דקות-(60/4)-מאוד בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-3C תטען את הסוללה ב20 דקות- בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-2C תטען את הסוללה ב-30 דקות-לא כ"כ בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-1C תטען את הסוללה בשעה-לא בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-1/2C-,תטען את הסוללה בשעתיים-מאוד לא בריא למטיס חסר הסבלנות

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    או מנקודת מבט אחרת
    טעינה ב-5C תטען את הסוללה ב-12 דקות-(60/5)-מאוד מאוד בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-4C תטען את הסוללה ב-15 דקות-(60/4)-מאוד בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-3C תטען את הסוללה ב20 דקות- בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-2C תטען את הסוללה ב-30 דקות-לא כ"כ בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-1C תטען את הסוללה בשעה-לא בריא למטיס חסר הסבלנות
    טעינה ב-1/2C-,תטען את הסוללה בשעתיים-מאוד לא בריא למטיס חסר הסבלנות

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי gmagnezi צפיה בהודעה
    דוד
    מהירות היא שם המשחק
    בדור 3 אין צורך ביותר מפק אחד - הפסקה של 10 דקות בין טיסה לטיסה היא סבירה
    הפסקה של שעה ממש לא - והאלטרנטיבה לדור 3 היא לקנות עוד פקים
    לגבי 5C - למה לא להתקדם עם הטכנולוגיה ולהינות ממנה? בשביל זה בדיוק פיתחו אותה
    ולענין המספרים שהצגת למעלה, מידע מעניין - האם יש סימוכין?

    גבי
    ראה ב-RCG את הדיון שיש על הסוללה הזו,שם היפני בכבודו מסביר על הסוללה.
    לפי מה שהוא(היפני)אומר: שאמנם טעינה מהירה אפשרית עד 5C אבל לא מומלץ, ורק אם ממהרים אז לטעון אותה ב-3-4C(ההבדל בין 4 ל5C הוא בסה"כ 3 דקות) .הוא בכל זאת ממליץ אם לא ממהרים לטעון אותה ב-1C . עוד משהוא מענין שהוא אומר זה שמומלץ להטעין אותה עד 90-95% מהקיבולת שלה(כנראה שזה לא אפשרי במטענים הזולים של הסיני-לקבוע מראש לכמה % טעינה).
    וגם הוא ממליץ לטעון את הסוללה( כל סוללת ליטיום למניהם) למצב STORE אם אתה לא מתכוון להשתמש בה ביום יומיים הקרובים.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    ראה ב-RCG את הדיון שיש על הסוללה הזו,שם היפני בכבודו מסביר על הסוללה.
    לפי מה שהוא(היפני)אומר: שאמנם טעינה מהירה אפשרית עד 5C אבל לא מומלץ, ורק אם ממהרים אז לטעון אותה ב-3-4C(ההבדל בין 4 ל5C הוא בסה"כ 3 דקות) .הוא בכל זאת ממליץ אם לא ממהרים לטעון אותה ב-1C . עוד משהוא מענין שהוא אומר זה שמומלץ להטעין אותה עד 90-95% מהקיבולת שלה(כנראה שזה לא אפשרי במטענים הזולים של הסיני-לקבוע מראש לכמה % טעינה).
    וגם הוא ממליץ לטעון את הסוללה( כל סוללת ליטיום למניהם) למצב STORE אם אתה לא מתכוון להשתמש בה ביום יומיים הקרובים.
    תודה על המידע
    אם יש לך לינק לדיון אשמח לקבל

    גבי

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    אז השאלה התחתונה ... האם כדאי לי להשקיע במטען שיכול להטעין יותר מ10A + ? האם זה אולי יעזור לי לטווח הרחוק ? אם כן אז אני אשמח לקישור
    ואם כן איזה סוללה תתאים לי 3 תאים וסביבות ה 2400 +- ( והאם הדור החדש יהיה טוב ? )
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    אם אתה רוצה לקנות מרצדס שמסוגלת לנסוע על 200 קמ"ש ואז אומרים לך שזה לא כ"כ בריא למכונית אז לא תקנה אותה? הרי למרצדס יש עוד כמה מעלות.
    לסוללה הזו יש כמה מעלות חוץ מטעינה מהירה:אורך חיים ארוך היפני אומר פי 4 ואפשר לסמוך על מה שהוא אומר,הן מחזיקות מתח תחת עומס יותר מאשר ליפו אחרת-מדווחים ש-5 תאים של סוללת דור 3 מחזיקה את אותו המתח תחת עומס כמו סוללת ליפו רגילה ב-6 תאים(ז"א יחס אנריגה למשקל עדיף על כל סוללה אחרת),ההתנגדות הפנימית שלה נמוכה לכן היא מתחממת פחות(בעצם כל ההיתרונות שמתקבלים מהסוללה הזו זה בזכות ההתנגדות הפנימית שלה).
    אם אתה רוצה לקרוא על הסוללה הזו ב-RCG חפס שם ,אבל יש לי קישור שהיפני עונה שם למשהו על הסוללה הזו בדיון אחר שנתקלתי בו ,ושמרתי אותו:
    http://www.rcgroups.com/forums/showp...6&postcount=29
    נערך לאחרונה על ידי leetal; 08-05-2009 בשעה 08:13:40.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    ראה :
    טעינה ב-5C תטען את הסוללה ב-12 דקות-(60/5)-מאוד מאוד לא בריא לסוללה
    טעינה ב-4C תטען את הסוללה ב-15 דקות-(60/4)-מאוד לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-3C תטען את הסוללה ב20 דקות-לא בריא לסוללה.
    טעינה ב-2C תטען את הסוללה ב-30 דקות-לא כ"כ בריא לסוללה.
    טעינה ב-1C תטען את הסוללה בשעה-בריא לסוללה.
    טעינה ב-1/2C-,תטען את הסוללה בשעתיים-מאוד בריא לסוללה.

    לכן אם אתה לא ממהר לשום מקום ,מומלץ לך להטעין בכמה שפחות C זה טוב לכל סוללה (כולל היפריון דור 3)-לכן אתה יכול להסתפק במטען הפשוט.
    אז לפי מה שאתה אומר, סוללה 6 תאים או 3 תאים יקח לנו אותו זמן לטעון אותה אם נטען אותן באותו C ? נניח 1C ?
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אז לפי מה שאתה אומר, סוללה 6 תאים או 3 תאים יקח לנו אותו זמן לטעון אותה אם נטען אותן באותו C ? נניח 1C ?
    כן

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    אז לפי מה שאתה אומר, סוללה 6 תאים או 3 תאים יקח לנו אותו זמן לטעון אותה אם נטען אותן באותו C ? נניח 1C ?
    בהחלט כן, אבל אני עדיין לא ראיתי סוללה שנטענת ב1C ושזה לוקח שעה (בהנחה שהיא ריקה עד כמה שמותר)
    גרף הטעינה אינו לינארי,וה1C בא לידי ביטוי רק בחלק מהזמן, הטעינה מתחילה לאט ומסתיימת לאט כך שזה תמיד לוקח יותר משעה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    ראה ב-RCG את הדיון שיש על הסוללה הזו,שם היפני בכבודו מסביר על הסוללה.
    לפי מה שהוא(היפני)אומר: שאמנם טעינה מהירה אפשרית עד 5C אבל לא מומלץ, ורק אם ממהרים אז לטעון אותה ב-3-4C(ההבדל בין 4 ל5C הוא בסה"כ 3 דקות) .הוא בכל זאת ממליץ אם לא ממהרים לטעון אותה ב-1C . עוד משהוא מענין שהוא אומר זה שמומלץ להטעין אותה עד 90-95% מהקיבולת שלה(כנראה שזה לא אפשרי במטענים הזולים של הסיני-לקבוע מראש לכמה % טעינה).
    וגם הוא ממליץ לטעון את הסוללה( כל סוללת ליטיום למניהם) למצב STORE אם אתה לא מתכוון להשתמש בה ביום יומיים הקרובים.
    הסבר לנושא ה90-95% :

    במטעני היפיריון , וכניראה גם במטענים אחרים , ישנה אופציה שנקראת TCS
    TCS - Terminal Capacity Selection

    כמו שעודד הסביר טעינה היא לא גרף ליניארי והטעינה האיטית ביותר היא בהתחלה ובסוף מהלך הטעינה , נכתב כבר למעלה שטעינה ארוכה פוגעת בבריאותו של המטיס חסר הסבלנות
    ולכן בטעינה בשטח ניתן לקבוע TCS ל90% ולדלג על טעינת 10 האחוז האחרונים שהם איטיים כמובן .
    ניתן לקבוע אם בהגעה ל90% אחוז המטען יתריע ע"י צפצוף וימשיך להטעין\יפסיק טעינה\ימתין להחלטת המטיס.

    נבדק ונמצא חוסך זמן בשטח.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    בהחלט כן, אבל אני עדיין לא ראיתי סוללה שנטענת ב1C ושזה לוקח שעה (בהנחה שהיא ריקה עד כמה שמותר)
    גרף הטעינה אינו לינארי,וה1C בא לידי ביטוי רק בחלק מהזמן, הטעינה מתחילה לאט ומסתיימת לאט כך שזה תמיד לוקח יותר משעה
    נכון,המטען מטעין את הסוללה עד מעט מעל ל-90% ואת ה10% הנוספים הוא מטעין בזרם הולך ויורד.
    עלה לי רעיון ,לפי מה שהיפני אומר מומלץ להטעין את הסוללות עד 90-95% .אז אפשר לכוון טעינה ב1C ועם הטיימר לשעה ואז הסוללה תטען למעל 90% ולא תגיעה ל100% (או ב-2C וטיימר לחצי שעה).מה אתה אומר עודד?

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי flybywire צפיה בהודעה

    נבדק ונמצא חוסך זמן בשטח.
    אל תשכח לרשום את זה באדומים...
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •