רציתי לדעת האם בכל טעינה של הסוללה רצוי להטעין עם בלנסר או שאפשר מידי פעם בלי בלנסר
רציתי לדעת האם בכל טעינה של הסוללה רצוי להטעין עם בלנסר או שאפשר מידי פעם בלי בלנסר
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
בכל טעינה רצוי בלנסר - כדי לשמור על התאים מאוזנים, ובכך למנוע מצב שבו אחד התאים יורד מהמתח המינימלי (2.65V - יהיו כאלה שיגידו קצת יותר או פחות...לא קריטי להסבר) או מעל המקסימלי - 4.25, אם כל התאים מאוזנים, והפאק טעון במלואו - 12.6 לשלושה תאים - כל תא יהיה בעל מתח של 4.2V, אבל אם טוענים את הסוללה ללא בלנסר, ומאיזושהי סיבה, אחד התאים ירד למתח נמוך יותר בפריקה, או שההתנגדות של תא אחד קצת שונה משל האחרים, אתה עלול לקבל בסוף הטעינה:4.23+4.18+4.19, בטעינה הבאה - או הפריקה, אתה עלול לחרוג מגבולות המתח של אחד התאים.
שוב, זה לא קורה תמיד, ויהיו כאלה שיגידו לך שזה בסדר ויש לטעון עם בלנסר אחד ל -X טעינות...
הכוונה שלי, אם אתה בשטח, ורוצה להטעין מהר, אין לך אפשרות לעשות זאת תוך כדי איזון התאים - בדוק אותם לפני שאתה עולה לאויר (מד מתח - לכל תא בודד) - ודא שהמתח זהה בכל התאים - ועלה לאויר. תמיד מומלץ יותר לטעון עם בלנסר.
מקווה שהתשובה מספקת,
יוסי
כמו כן חשוב שתדע לא להטיס "יותר מדי", רצוי שתצטייד בטיימר ותטיס זמן קצוב בדיוק תמיד שבו אתה יודע שכל תא לא יורד מתחת ל 3.7
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"