איזה דגם מנוע של scorpion יתאים להחליף את המנוע המקורי (650L) ב Trex 600ESP ?
בשלב זה אני מדבר על מנוע בלבד, הכוונה להשאר עם הבקר המקורי (RCE-BL100G 100A).
תודה
אורי
איזה דגם מנוע של scorpion יתאים להחליף את המנוע המקורי (650L) ב Trex 600ESP ?
בשלב זה אני מדבר על מנוע בלבד, הכוונה להשאר עם הבקר המקורי (RCE-BL100G 100A).
תודה
אורי
הי אורי
לי הייתה אותה ההתלבטות לפני חצי שנה שעברתי לסקורפיון...
המנוע שאתה צריך הוא הנל:
http://www.scorpionsystem.com/catalo...25-1100-12n8p/
עם פיניון 16
בהצלחה
אסף
יש לי מנוע מצויין 4000KV מהסיני , סה"כ 17 דולר
אם תרצה אני יביא לך![]()
הי אורי
ה1100KV מספיק יפה ל6 תאים, ותאמין לי פיניון 16 הוא הטוב ביותר....אם תלך למטה או למטה תאבד מהנצילות וכמובן שתקבל רעידות זנב עקב מהירות ראש נמוכה.
החלפתי מנוע מהסיבה שהוא מתחמם כמו אצלך מה שיכול לגרום וכבר קרו מקרים של שריפת מנוע באוויר....לא נעים.
בנוגע לנצילות של הסוללות, הסטאפ של סוקרפיון פשוט נשאר קר!! מה כן....המנוע פחות זולל לאורך זמן לעומת ה ALIGN אבל צורך הרבה זרם בפתיחות מנוע.. ככה שמבחינת זמן טיסה - אותו הדבר בערך בתוספת היתרון של סטאפ קר
אני עברתי להשתמש בבקר CASTLE 85HV
אתה מוזמן לתאם איתי ולראות איך הוא עובד ב LIVE
052-6026583
אגב אם אני לא טועה אתה מהצפון.....מחר אני בזיכרון יעקוב
היי אורי,
מצטרף להמלצה של אסף, הוא בדק טוב את הנושא של סקורפיון עם 6 תאים במסוק הזה.
שידרוג זול יחסית עבור תוספת בביצועים, אם אינך מעוניין להשקיע במנועי 6 תאים יקרים או בסטאפ שונה.
מה שכן, קח בחשבון שעלייך לחתוך מעט בפריים של המסוק על מנת להכניס את המנוע הספציפי, כך אני ואסף עשינו.
להלן תמונה
בנוגע לבקר... אני משתמש בבקר CASTLE 85 שמגיע גם לפיקים של 125A, את הסוגיה של בקר הALIGN צריך לבדוק
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 22-05-2009 בשעה 19:41:09.
1. אין בעיה לעבוד עם הבקר המקורי.
2. ראה את התמונה של אסף, זהו אמנם 600 רגיל ולא ESP אך זה פחות או יותר החיתוך שנדרש.
תוכל לראות בקישור המצורף שלדה המיודעת לESP ולמנועים גדולים יותר ולהבין את כמות החיתוך.
http://www.readyheli.com/Custom_Heli...p/chp-t621.htm
אסף ורועי תודה רבה !
נראה לי קצת מפחיד החיתוך הזה בפריים,
אני מאוד מרוצה מהמנוע המקורי של ALIGN ה 650L הוא חזק, יעיל, מגיב יפה ועובד מצויין (ליאור בר עמי יעיד).
רק שההתחממות שלו די מפחידה אותי וזו הסיבה שאני פוזל לכיוון הסקורפיון.
לא מבין למה הוא מתחמם ככה (אחרי טיסה של 6 דקות ב Idle לא אגרסיבי מדי) אי אפשר לגעת בו ליותר משניה.
סט-אפ של הפיצ'ים נבדק (11+ 11- ב Idle ו -4 +5 +11 בNormal).
בנוסף גם בדקתי את המאש (המרחק בין הפניון לגיר) וגם הוא בסדר.
המנוע פשוט עובד נורא חם ואני מפחד לשרוף אותו באוויר
אורי
זהו אופן הפעולה שלהם, מנועי ALIGN לא נודעו אף פעם בנצילות מדהימה.
לא שמעתי על איזה כשל מיוחד במנועים האלו (הכוונה ל-650L החדש).
בנוגע לעניין החיתוך, מדובר על כ-20 דקות עבודה עם דרמל.
ישנם מנועים שמתאימים ללא חיתוך אך אלו המנועים היקרים יותר.
ניסית את הפיניון של 14 שיניים
יורד עם טמפרטורה חמה אבל לא רותחת אחרי 6 דקות של טיסה ב IDLE , מעט "רך" בתחושות הטיסה אבל עדיין די עוצמתי.
לדעתי - למי שלא "חובט" במסוק ב 3D עצבני 14T נראה לי מספיק - אני לא החלפתי ל 15 שיניים כדי לא לאמץ מידי את הסוללות (ZIPPY 5000 6S) , יש לי בסה"כ 5 הטסות של המסוק כך שהרושם הוא ראשוני בלבד אבל כולל כבר גלגולים ופליפים לרוב.
אני הרבה יותר מוטרד מהעובדה שיש הרבה בקרים של ESP שנשרפים , מצאתי אותם כשחיפשתי מדוע הבקר שלי מגמגם לפעמים בשלב פתיחת הכוח הראשונה (SOFT START) , ויש האומרים שזהו סממן המבסר רעות להמשך...
הזמנתי על כל צרה CC85HV ...
אביב
אביב תודה.
אני אנסה את הפניון 14, זה באמת אמור לשפר את נושא ההתחממות אבל לא נראה לי שיותר מדי.
בנוגע לבקר שלך, האם בדקת את ה SetUp שלו ? האם זה הבקר המקורי של ה ESP ?
דווקא קראתי הרבה ביקורות טובות על הבקר הזה.
כמה זמן מחזיקות לך סוללות ה Zippy ? , אני רוצה להזמין אחת לבדיקה היא עולה שליש מהסוללות שלי (Lightning Power ו Evo).
אורי
היום ניסיתי את שני הפיניונים , ה 14 טס בסדר, מעט "רך" בתגובות. הניסוי של ה 15 היה קצר: 3 דקות שהסתיימו בנפילת כוח באויר פוף של עשן מהבקר ואוטורוטציה לנחיתה בשארית הסיבובים ללא נזק נוסף.
טמפרטורת המנוע עם ה 15 לאחר 3 דקות ב IDLE של 100 85 100 הייתה לדעתי בלתי ניסבלת לדעתי לא יחזיק מעמד זמן רב. עם ה 14 המצב משמעותית טוב יותר גם אחרי 6 דקות .
מסקנות:
1. לא סתם ההוראות ממליצות על ה 14.
2. הבקרים של ALIGN הם לא משהו, להלן הקישורים בנושא מ HELIFREAK:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=122867
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=135747
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=121987
3. ALIGN הרבה יותר טובים במכניקה מאלקטרוניקה ( גם הסרבואים של ה 250 נוטים לעלות בעשן)
4. התחביב הזה הוא בור ללא תחתית...
אביב
תודה אביב.
היום סיימתי להטיס ב 08:30 (מזל שיש לי רק 3 סוללות)
המנוע היה חם מאאאאוד !
הרגשתי שעוד טיסה אחת אני שורף את המסוק באוויר.
השבוע אחליף את הפניון ל 14 שיניים ואנסה "לשרוד" את הקייץ.
אורי
בדוק את זה, אחלה דילים ומדובר על סוללות מוכרות מיצרן איכותי.
http://www.aircraft-world.com/shopdi...verStock+Items
הפתעה,
ניתוח לאחר המוות מצא חדשות טובות : לבקר שלום
וחדשות רעות : המנוע הוא זה שעלה בעשן השמיימה...
כל הסלילים מפוייחים , חוטי הכניסה שרופים ודבוקים אחד לשני והמנוע משמיע רעשי גריסה של חוטים כאשר הוא מסתובב
בקיצור - לא לעבור 14 שיניים עם הסטאפ המקורי...
ואני צריך להחליף את המנוע...
אביב
רועי
התכוונת ל 4350 ב 88$ או ל 4500 ב 121$
ב 4350 אני לא אקבל יותר מ 5 דקות אויר לא ?
אביב
יפה אביב
נחיתה מעולה בהתאם לנסיבות
נכון....ה15 גרם לשריפה של המנוע שלו