
נכתב במקור על ידי
ori_lavee
דורון.
מה ה SetUp של הבקר שלך ?
(אצלי זה 11123).
בהחלט יכול להיות שהכל תלוי באזור (הגאוגרפי) של שטח ההטסה והטמפרטורה החיצונית.
2 שינויים נוספים שעשיתי זה תיקון נוסף למאש (המרווח בין הפניון לגיר) והרמת גרף ה Idle ל 100 100 100 (היה 100 85 100).
היום היה יחסית קריר בבוקר ולאחר 6.5 דקות ב Idle המנוע היה חם מאוד (עם פניון 14) אבל אפשר היה לגעת בו ל 2-3 שניות וזה עדיין לא נראה לי סביר.
גם "ההתפרעות" שאתה מתאר היא עניין שניתן לפירוש.
אני ב 6.5 דקות טיסה לא עשיתי 3D אגרסיבי, אבל גם לא נותן למסוק לנוח יותר מדי.
הטיסה כולה היא ארובטית (לופים, סטים של 3 פליפים, פירואטים וכדומה....).
היום עשיתי תרגיל "חדש" שלקחתי קצת מעולם ה F3A ששם הוא מכונה "מפולות" (לופ שבשיאו סנפ-רול),
ביצעתי לופ שבשיאו פליפ הפוך (וחזרה למצב הפוך) והמשך הלופ עד לסיומו,
לא מדובר בתרגיל "קל" כי בשיא הלופ אחרי הפליפ למסוק מהירות אופקית אפס וקשה להשלים לופ עגול ויפה.
אורי