שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: התקלה לשועלי הבנזין

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התקלה לשועלי הבנזין

    פלטפורמה: מכאניקת Vario עם מנוע זנואה PUH230 חדש יחסית עם קרבורטור וואלברו עם "משאבת" תיחול-חצי כדור גומי שקוף. הכל בתוך גוף סקייל.
    בעיה: כדקה או שתיים אחרי התנעה וריחוף בגובה של כ מטר או שניים סל"ד המנוע דועך לאיטו. המצב קיים עם או בלי גוברנור. לאחר דעיכת הסל"ד המנוע שומר על סרק כמו גדול. החשות מסרק לחצי מצערת מצויינות. מעל זה-כלום. מחכים כדקה ושוב עולה לריחוף והסיפור חוזר חלילה. טמפרטורת ראש מיד אחרי הדממת המנוע-100 מעלות +\-10.
    פעולות שבוצעו: החלפת דלק, פירוק וניקוי קרבורטור, כוון סיכות להוראות יצרן, בדיקת פלג+מרווח אלקטרודה+ניצוץ-בריא.

    גורנישט-לא מחזיק יותר מדקה או שתיים וסל"ד מנוע דועך.

    הערה: העשרת התערובת ע"י פתיחת שתי הסיכות לא הביאה לשינויים משמעותיים.

    הצעות?
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 01-06-2009 בשעה 19:44:14.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    טוב נו לא בדיוק "שועל בנזין" אלא יותר בכיוון של "פנסיונר בנזין"
    מנסיוני הכיוון המוצלח ביותר לסיכות הוא שתיהן על 1 ו-3/8 פתיחה ולא כפי שהיצרן ממליץ.
    כמו כן, יש מצב שגאומטריית המצערת שלך לא מדוייקת? האם הקרבורטור פתוח לגמרי לכניסת אויר כשאתה בפול מצערת?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ערב טוב.
    קודם כל אני מניח שאתה מתכוון לדגם G231PUH .
    תקן אותי עם אני טועה...
    האם ניסית להחליף פלג ?
    מניסיון עם מנועי שתי פעימות , מבודד החרסינה נוטה להיסדק במקום כלשהוא לאורכו , דבר שמתבטא בפריצות בין המבודד לגוף המצת...לא תמיד ניתן לראות זאת בבדיקת מצת חיצונית.
    ( בדרך כלל מצת בדרגת חום גבוהה מידי או תערובת עשירה בשמן יגרום זאת )
    בדרך כלל זה יבוא לידי ביטוי בקאטים , כלומר " מנוע מזייף "..
    האם לאחר שהתופעה קורית , פעולת המנוע עדיין חלקה , והוא רק לא עולה בטורים ?
    הדיאפרגמה העליונה במאייד,( metering השחורה , זו שמתחת ללחצן ה- PRIME ) נוטה לאבד מתכונותיה והופכת ל" מסטיק "..למרות שכלפי חוץ היא נראית תקינה.
    ( נגרם בשל שימוש בתוספי דלק למיניהן שתוקפים אותה או סתם עבר זמנה ).
    התוצאה , לאחר מספר דקות פעולה שהמנוע מתחמם קטנה כמות הדלק למנוע ומתרחשת ירידה בטורים.
    ( דיאפרגמה זו שולטת למעשה על סיכת ויסות כמות הדלק כפי שראית בוודאי שפרקת את המאייד .).
    האם סעפת היניקה מהודקת כהלכה ?
    בדוק שאין דליפת אויר כלשהיא בין הסעפת לגוף המנוע או לחילופין לגוף המאייד.
    יהיה מענין לבדוק גם את תקינות המפלט , חיזוקו לגוף המנוע , ולוודא שאינו סתום מפיח.
    ( סיבה עיקרית לחניקת מנועי 2 פעימות , אם כי לא כל כך מסביר את הירידה בסל"ד לאחר מספר דקות ).
    אם אתה הולך על החלפת הדיאפרגמה כדאי להחליף גם את התחתונה , pump .
    ניתן להשיג בארץ חלקיי חילוף לחלק מדיגמיי וולברו אצל :
    שירות וציוד בע"מ הורדים 1 גני יהודה 03-5352028.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    תודה לעונים.
    גיאומטרית הקרבורטור תקינה במצב סגור, ביניים ופתוח. הקפדתי לוודא שאין מצב בו הסרוו זז אבל אין תנועה בפרפר עצמו-גיאומטריה לא טובה.
    הדיאפרגמה שלמה, ללא חרירים ואינה אלסטית מידי או קשה מידי. השוותי לניסיון ולקרבורטור חדש. אחרי כמה סיעורי מוחות הכוונה היא לבדוק את מערכת הפליטה. ננסה מחר באור יום ורעש לשכנים.
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 01-06-2009 בשעה 22:05:24.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    פלטפורמה: מכאניקת Vario עם מנוע זנואה PUH230 חדש יחסית עם קרבורטור וואלברו עם "משאבת" תיחול-חצי כדור גומי שקוף. הכל בתוך גוף סקייל.
    בעיה: כדקה או שתיים אחרי התנעה וריחוף בגובה של כ מטר או שניים סל"ד המנוע דועך לאיטו. המצב קיים עם או בלי גוברנור. לאחר דעיכת הסל"ד המנוע שומר על סרק כמו גדול. החשות מסרק לחצי מצערת מצויינות. מעל זה-כלום. מחכים כדקה ושוב עולה לריחוף והסיפור חוזר חלילה. טמפרטורת ראש מיד אחרי הדממת המנוע-100 מעלות +\-10.
    פעולות שבוצעו: החלפת דלק, פירוק וניקוי קרבורטור, כוון סיכות להוראות יצרן, בדיקת פלג+מרווח אלקטרודה+ניצוץ-בריא.

    גורנישט-לא מחזיק יותר מדקה או שתיים וסל"ד מנוע דועך.

    הערה: העשרת התערובת ע"י פתיחת שתי הסיכות לא הביאה לשינויים משמעותיים.

    הצעות?

    אבי שלום,האם עשית שינוי אחר לאחרונה ?.להבים וכו??

    בכל אופן משהו מתחמם במנוע.ניתן להבעין כי לאחר כמה שניות אתה אומר שהוא חוזר לתפקד.
    תנסה להחליף את הפלאג כמו שאמר רועי,אם זה לא יעזור עליך לדעת שמכיוון הסיכות הראשי יש כיוון קבוע ביחס לגובה שאתה נמצא בו.אני לא זוכר אם זה לפתוח כשעולים או לסגור אבל בכל אופן אתה יכול לשחק ביחס ישיר עם שתי הסיכות.
    בכל אופן תתחיל בהחלפת פלאג ומשם תמשיך.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ההימור שלי מבלי לראות את התופעה בעיניים: מנוע מתחמם.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    ההימור שלי מבלי לראות את התופעה בעיניים: מנוע מתחמם.
    הי ליאור .
    אתה מתכוון שהמנוע מתחמם מעל הסביר ?
    איך לפי דעתך זה משפיע או גורם לתקלה להראות כפי שהיא מתוארת ?
    אני מבין מהתשובה שניבדקה גאומטריית המצערת.
    מעניין , האם בזמן שהתקלה מתרחשת , ( בבדיקה שבוצעה ללא גוברנר ) , האם ניתן להבחין מרחוק האם סרוו המצערת משנה את מצבו וזוחל מסיבה כלשהיא לכיוון סגירת הפרפר במאייד ?
    כלומר האם ניתן לאמר במפורש שבזמן הרמת הסטיק למקסימום , אכן המצערת פיזית במאייד נפתחת למקסימום והמנוע מסרב להעלות סל"ד ?
    עוזי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    עוזי,

    כפי שאמרתי - מבלי לראות זה רק הימור. אבל אם המנוע מתחמם הוא יכול לדעוך ומכאן תבוא התקלה.
    גם אני מתעניין לשמוע את התשובה לשאלתך כיצד מגיב הסרבו במצב הנתון.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    עדכונים:
    אחרי שבוע שבו כל ערב עבדנו על המסוק\מנוע ללא תוצאות משביעות רצון פרט לריחופים טובים בלילות הרמנו ידים ופירקנו המנוע לגורמים. הכל טוב. פרט לקצת פיח ושריטות קלות על הבוכנה והצילינדר לא נראה משהו רדיקאלי.

    החלפנו קרבורטור לWalbro 648 חדש מהניילון וכוונו סיכות לפי המלצות יצרן רק כדי לקבל את אותן תוצאות מבאסות. תסכל מאוד שבלילות המסוק ריחף כמו שצריך ללא אבדן כח ובבקרים, עם אותם כיוונים, המנוע היה דועך אחרי כשתי דקות ריחוף. מנגד, קריאות הטמפרטורה מיד אחרי ההממת המנוע היו תמיד נורמליות ללא עדות להתחממות.

    התחלנו לחשוב. אם בוודאות אין מצב של התחממות מנוע אז אולי יש בעית דלק שאנחנו מפספסים? החלטנו, על סף הייאוש, לשחק עם הסיכות ולחרוג מהמלצות היצרן. הפלא ופלא. המנוע ניעור לחיים. סגרנו את סיכת הLow\midium בחצי סבוב(המון!!!) מהמלצת היצרן והמסוק הפך לפנתר. לידיעתכם זהו מפלץ של 13 ק"ג ועכשיו הוא טס כמו רפטור 50...
    מסקנות: המלצות יצרן הן בגדר המלצות בלבד. כדאי ומומלץ לבצע בדיקות, הגיוניות ועקביות, כדי לקבל תוצאות שונות. נראה כי המנוע\מסוק עבדו במשך תקופה ארוכה עם תערובת עשירה אבל עבדו. כנראה שעם הזמן והבלאי הטבעי במערכת הדלק יחד עם האקלים המשתנה ואיכות הדלק היה צריך לבצע ניקוי קרבורטור טוב וכוון סיכות לביצועים הטובים ביותר במגבלות האקלים ותנאי הטיסה.

    הקרבורטור המקורי עבר ניקוי יסודי והוא כרגע ממתין להרכבה מחודשת על המסוק כדי לאמת באופן סופי את גורם התקלה.
    כיום כוון הסיכות הוא: H-1.5. וה-L הוא 1.25

    תודה לכל העונים. שבוע טוב.
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 07-06-2009 בשעה 18:28:30.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    עדכונים:
    אחרי שבוע שבו כל ערב עבדנו על המסוק\מנוע ללא תוצאות משביעות רצון פרט לריחופים טובים בלילות הרמנו ידים ופירקנו המנוע לגורמים. הכל טוב. פרט לקצת פיח ושריטות קלות על הבוכנה והצילינדר לא נראה משהו רדיקאלי.

    החלפנו קרבורטור לWalbro 648 חדש מהניילון וכוונו סיכות לפי המלצות יצרן רק כדי לקבל את אותן תוצאות מבאסות. תסכל מאוד שבלילות המסוק ריחף כמו שצריך ללא אבדן כח ובבקרים, עם אותם כיוונים, המנוע היה דועך אחרי כשתי דקות ריחוף. מנגד, קריאות הטמפרטורה מיד אחרי ההממת המנוע היו תמיד נורמליות ללא עדות להתחממות.

    התחלנו לחשוב. אם בוודאות אין מצב של התחממות מנוע אז אולי יש בעית דלק שאנחנו מפספסים? החלטנו, על סף הייאוש, לשחק עם הסיכות ולחרוג מהמלצות היצרן. הפלא ופלא. המנוע ניעור לחיים. סגרנו את סיכת הLow\midium בחצי סבוב(המון!!!) מהמלצת היצרן והמסוק הפך לפנתר. לידיעתכם זהו מפלץ של 13 ק"ג ועכשיו הוא טס כמו רפטור 50...
    מסקנות: המלצות יצרן הן בגדר המלצות בלבד. כדאי ומומלץ לבצע בדיקות, הגיוניות ועקביות, כדי לקבל תוצאות שונות. נראה כי המנוע\מסוק עבדו במשך תקופה ארוכה עם תערובת עשירה אבל עבדו. כנראה שעם הזמן והבלאי הטבעי במערכת הדלק יחד עם האקלים המשתנה ואיכות הדלק היה צריך לבצע ניקוי קרבורטור טוב וכוון סיכות לביצועים הטובים ביותר במגבלות האקלים ותנאי הטיסה.

    הקרבורטור המקורי עבר ניקוי יסודי והוא כרגע ממתין להרכבה מחודשת על המסוק כדי לאמת באופן סופי את גורם התקלה.
    כיום כוון הסיכות הוא: H-1.5. וה-L הוא 1.25

    תודה לכל העונים. שבוע טוב.
    היי אבי.
    קודם כל כל הכבוד ואיך אומרים ?
    מה שחשוב זה מבחן התוצאה.
    העיקר שזה עובד ונקווה שגם יעבוד על המסוק.
    אני רק לא מבין מה זה התישנות של מערכת הדלק , אם החלפת לקרבורטור חדש.
    כנראב שמשהוא אחר השתנה שמחייב אותך לסגור סיכות.
    אולי אפילו פיח באגזוז !!!
    בכל מיקרה בהצלחה ומעניין לשמוע איך זה טס.
    בברכה
    עוזי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    אהלן עוזי,
    לכל מערכת יש בלאי טבעי גם למערכת שכביכול אין בה הרבה כמו מערכת הדלק. מיכל הדלק, טבעות האטימה והצנרת עצמה לכולם יש בלאי שיכול להשפיע. הצנרת מתייבשת, חלקי גומי גם אם נועדו לבנזין מתחילים להתפורר וכיו"ב. אפילו משאבת הדלק, זו שאיתה ממלאים את הדלק מהמיכל החיצוני למיכל במסוק עברה בדיקה...
    האגזוז אף הוא הוחלף באחר זהה-מקורי של המנוע וללא תוצאות.
    עם עובדות אי אפשר להתווכח. לא משנה כמה התיאוריה נכונה...
    שוב תודה על הסיוע.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    אהלן עוזי,
    לכל מערכת יש בלאי טבעי גם למערכת שכביכול אין בה הרבה כמו מערכת הדלק. מיכל הדלק, טבעות האטימה והצנרת עצמה לכולם יש בלאי שיכול להשפיע. הצנרת מתייבשת, חלקי גומי גם אם נועדו לבנזין מתחילים להתפורר וכיו"ב. אפילו משאבת הדלק, זו שאיתה ממלאים את הדלק מהמיכל החיצוני למיכל במסוק עברה בדיקה...
    האגזוז אף הוא הוחלף באחר זהה-מקורי של המנוע וללא תוצאות.
    עם עובדות אי אפשר להתווכח. לא משנה כמה התיאוריה נכונה...
    שוב תודה על הסיוע.
    אכן ככה.
    בהצלחה בטיסות.
    עוזי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    עדכונים:
    אחרי שבוע שבו כל ערב עבדנו על המסוק\מנוע ללא תוצאות משביעות רצון פרט לריחופים טובים בלילות הרמנו ידים ופירקנו המנוע לגורמים. הכל טוב. פרט לקצת פיח ושריטות קלות על הבוכנה והצילינדר לא נראה משהו רדיקאלי.

    החלפנו קרבורטור לWalbro 648 חדש מהניילון וכוונו סיכות לפי המלצות יצרן רק כדי לקבל את אותן תוצאות מבאסות. תסכל מאוד שבלילות המסוק ריחף כמו שצריך ללא אבדן כח ובבקרים, עם אותם כיוונים, המנוע היה דועך אחרי כשתי דקות ריחוף. מנגד, קריאות הטמפרטורה מיד אחרי ההממת המנוע היו תמיד נורמליות ללא עדות להתחממות.

    התחלנו לחשוב. אם בוודאות אין מצב של התחממות מנוע אז אולי יש בעית דלק שאנחנו מפספסים? החלטנו, על סף הייאוש, לשחק עם הסיכות ולחרוג מהמלצות היצרן. הפלא ופלא. המנוע ניעור לחיים. סגרנו את סיכת הLow\midium בחצי סבוב(המון!!!) מהמלצת היצרן והמסוק הפך לפנתר. לידיעתכם זהו מפלץ של 13 ק"ג ועכשיו הוא טס כמו רפטור 50...
    מסקנות: המלצות יצרן הן בגדר המלצות בלבד. כדאי ומומלץ לבצע בדיקות, הגיוניות ועקביות, כדי לקבל תוצאות שונות. נראה כי המנוע\מסוק עבדו במשך תקופה ארוכה עם תערובת עשירה אבל עבדו. כנראה שעם הזמן והבלאי הטבעי במערכת הדלק יחד עם האקלים המשתנה ואיכות הדלק היה צריך לבצע ניקוי קרבורטור טוב וכוון סיכות לביצועים הטובים ביותר במגבלות האקלים ותנאי הטיסה.

    הקרבורטור המקורי עבר ניקוי יסודי והוא כרגע ממתין להרכבה מחודשת על המסוק כדי לאמת באופן סופי את גורם התקלה.
    כיום כוון הסיכות הוא: H-1.5. וה-L הוא 1.25

    תודה לכל העונים. שבוע טוב.
    אם היית קורא את ההוראות היית מגגלדה שההוראות יצרן אומרות לפתוחאו לסגור (לא זוכר כל 100 מטר שאתה נמצא מעל הים כשמינית סיבוב

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •