היי
הזמנתי לפני כחודש מ bidproduct המשלוח הגיע דיי מהר אבל היו חסרים בו כמה פריטים (בקר מהירות ועוד כמה פיצ'פקעס).
כבר מעל לשבועיים אני מתדיין איתם בפורום שלהם ובאימיילים, העניין הוא שאין תגובה משרות הלקוחות שלהם דרך האימייל, ובפורום הוא כל הזמן אומר לי לשלוח מחדש אימייל לשירות לקוחות שכמובן אף פעם לא מחזירים תגובה, פשוט טמטום אטומי העסק הזה...
אני רוצה להגיש תלונה ל PAYPAL, לא כל כך אכפת לי מהכסף, כולה 10 דולר, העניין הוא שמעצבן אותי היחס הזה והזלזול באינטליגנציה של הלקוחות. הבנתי של PAYPAL יש מעיין מערכת דירוג של ספקים שבאיזשהו שלב אם ספק מקבל יותר מדיי תלונות הם לא עושים איתו עסקים, אני מעוניין שהוא יבין שזה לא נחמד לשחק בקקי, ושכדאי שיתחיל להתייחס ברצינות ללקוחות, האם יש מה לפנות ל PAYPAL או שהם לא כל כך מטפלים בספקים כאלה ומסתפקים בהחזר כספי?
תודה,
אסף.