שלום,
היכן מומלץ לעשות ביטוח תאונות אישיות וצד ג' שמכסות על תאונות שעלולות לקרות בזמן שאנחנו בשטחי ההטסה?
אני מניח שחלק מהחברים עשו בקלוב תעופה, יש חברה\סוכן מומלץ אחר?
שלום,
היכן מומלץ לעשות ביטוח תאונות אישיות וצד ג' שמכסות על תאונות שעלולות לקרות בזמן שאנחנו בשטחי ההטסה?
אני מניח שחלק מהחברים עשו בקלוב תעופה, יש חברה\סוכן מומלץ אחר?
Mikado Logo 6003D 10S, Mikado Logo 600 se "swissrumpf", Tdr, Tdr 600
מיליס - מכסה בכל מקום, בכל תנאי, רק צד שלישי ומתפקד כביטוח צד שלישי לכל המשפחה (לדוגמה אם הילדה דרסה באופניים חתול של השכן העורך דין שלך). לא מכסה אם פגעת המישהו מהמשפחה שלך.
קלוב תעופה - מכסה רק במקומות מוסדרים, ונדמה לי שזה לא רק צד שלישי אלא גם אם לך קורה משהו.
התחלתי לחשוב על הנושא הזה ברצינות ואשח לידע של החברים שכאן:
- יש חברה שמבטחת את התחביב הזה בצורה מסודרת ?
אני לא מחפש ביטוח שיתקן לי את המסוק אם שתלתי אותו באדמה, אלא משהו שיפצה את זה שנכנסתי לו שאוטו במקרה הטוב או שישלם פיצויים לבן אדם שכמעט הרגתי ..
(לא שזה קרה .. אבל .. לא שווה לשעבד את כל החיים בגלל איזה סרוו מסריח שהתפגר באוויר..)
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
אני מבוטח אצל מיליס כבר 4 שנים - צד ג' עד 1000000 שקל , אין שום הגבלה, מדובר בכל סוג של טיסן ומסוק. תמיד כדאי שיהיה ביטוח, לעולם אינך יודע אך תיגמר הטיסה. (מחיר - 440 ש"ח שנתי)
לפרטים נוספים.
http://www.millis.co.il/HTMLs/articl...4&BSS697=12573
מי חברת הביטוח שעומדת מאחורי הסוכנות ???
כדאי לברר ולקרוא את כל האותיות הקטנות - שלא מחייבים איזו גדר בשטח ההטסה ואז הביטוח
כבר לא יעיל......
במידה ומאחורי הסוכנות עומדת חברת ביטוח רצינית ואם תנאי הפוליסה לא מגבילים
אני חושב שחובה לכל מטיס להיות מבוטח.
נ.ב - ההפרש בין כיסוי של מליון לכיסוי של 2 מליון הוא רק 60 ש"ח לשנה + 500 ש"ח הפרש בהשתתפות עצמית.... לדעתי האישית עדיף לבטח בסכום הגבוהה יותר
יוני
T REX 600 SUPER PRO
HK450
JR 9CH 2.4
איתן, הפוליסה שצירפת מציינת במפורש ללא ספורט אוירי ?! אני חושב שטיסנים נופלים בהגדרה הזו.
הפוליסה אצל מיליס יותר כוללנית ועם פחות סייגים... אני מקוה שלא נצטרך לבדוק את עמידותה במבחן, אבל היא עושה רושם כמתאימה למקרה של גרימת נזק לצד שלישי.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
הפוליסה שנתתי היא של הקלוב, היא כוללת טיסנים, והיא כבר הוכיחה את עצמה לפחות פעם אחת שאני יודע, לעומת זאת מיליס עוד לא עמדה במבחן והאמת שאני מעדיף שהמצב ישאר ככה ולא נצטרך לבדוק.
היתרון הנוסף של ביטוח בקלוב הוא בזה שבגלל שזה הגוף היחידי בארץ שמתעסק עם טיסנאות חשוב לתמוך בו ע"י זה שנירשם אליו, האינטרס לזה הוא לא רק של הטיסנאים שמתחרים אלה של כולם כי כשהקלוב ירצה לקדם נושא שקשור לטיסנאות כמו פתיחת מסלול למשל אז יהיה לו הרבה יותר קל לעשות את זה מול הרשויות ברגע שהוא יוכל להציג מסמכים שמוכיחים שיש כמות גדולה של טיסנאים בארץ (בדיוק מה שקורא כרגע בתחום האופניים בכל מה שקשור לשבילי אופניים) אחרת לא יתייחסו לטיסנאים ברצינות (כמו שקורה היום).
איתן.
הפוליסה מאחורי מיליס היא של חברת פניקס, ניתן למצוא אותה באתר (אפילו קראתי אותה)
בנוסף על זה יש הבהרות נוספות עבור מיליס (מחברת פניקס) שמבהירים שגם טיסנים מכוסים, שגם רכבים בשלט רחוק מכוסים, שיש כיסוי עד סכום מוגבל גם בחו"ל, ועוד מספר הבהרות.
יתרון שלה הוא שזה מכסה גם צד שלישי של כל המשפחה בכל דבר שהוא פנאי ו/או אם אני לא טועה גם בבית. אז מבחינתי כבר שתי ציפורים במכה אחת.
ונראה לי שבשביל עוד 60 ש"ח שווה להגדיל ל 2000000 ש"ח.
בנוסף ,ושווה לשקול את נושא ביטוח התאונות האישיות שיש בקלוב ואצל מיליס אין.
אם חו"ח נפצעת בשטח ממדחף הטיסן או מרוטור המסוק (או סתם נכווית מליפו סוררת), ותפונה ע"י אמבולנס ותאושפז, תצטרך לשלם מכיסך אם אין לך ביטוח.
מי שמבוטח אצל מיליס- מומלץ בחום לרכוש ביטוח תאונות אישיות יעודי גם כן.
לגבי גובה הסכום, צריך תמיד להביא בחשבון מהו גובה הנזק שיגרם וגובה הפיצוי שידרש ובנושא זה אני מניח שכל אחד יחשב לעצמו מה הוא יכול לגרום ולמי במסגרת הציוד שלו.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
עדכוני מחיר הביטוח במיליס.
מ-01/07/2009 עודכן מחיר הביטוח:
494 ש"ח בגבול אחריות של 1,000,000 ש"ח לצד ג'
560 ש"ח בגבול אחריות של 2,000,000 ש"ח לצד ג'
http://www.millis.co.il/HTMLs/articl...4&BSS697=12573
אני ממחר עושה ביטוח, חושב שחובה לעשות. (לא יודע איך לא עשיתי עד היום)
חבל רק שהוא לא מכסה תאונות אישיות אלא רק צד ג'.
האם מישהו קבל פוליסה רישמית מחברת הפניקס או רק אישור מסוכן הביטוח של מיליס?
נערך לאחרונה על ידי nir; 05-07-2009 בשעה 15:36:34.
הביטוח של קלוב התעופה מכסה גם תאונות אישיות אבל יש שם מגבלות אחרות
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אין סוף להרחבות של הביטוח הכל עניין של תשלום הידעתם שרכב שחונה בחניה סגור ונעול ללא נהג ופתאום בא ילד עם אופניים והתנגש ברכב אתם לא מבוטחים אלה אם כן וביקשתם מסוכן הביטוח שלכם תוספת לביטוח למקרה שכזה אנשים לא יודעים זאת תבדקו
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
ממש לא
ביטוח הבריאות לא מכסה המון דברים
למשל עם שיחקת כדורגל במסגרת אירגון כזה או אחר, או אם גלשת בגלשן מפרש או מיצנח רחיפה, או כל שימוש בציוד שאיננו שייך לחיי היום יום אלא יעודי לתחביב שלך,כמו חץ וקשת למשל.
אבל אם שיחקת בכדור עם חבר ונפצעת אתה כן מכוסה
אם נפלת מצוק בטיול לא מאורגן אתה מכוסה, ואם הטיול מאורגן, אתה לא מכוסה, אלא רק על ידי הביטוח של המארגנים, וכו'
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
NutBall : See My Build LogProtos 500 (MSH 80A ESC, Spartan DS760, MKS8910 + 3xMKS9670, 7S A123): See My Build LogEasyStar(Walkera 4#3B (HP03S, HP03T
זה לא כל כך מדויק...
אמנם במסוקים אני עדיין לא מבין, אבל בביטוח אני מבין קצת יותר.
פוליסת ביטוח מורכבת בדרך כלל מ- 2 חלקים:
1. רשימת הפוליסה (אלו מס' דפים בודדים שאנו רגילים לקרוא להם פוליסה).
2. הפוליסה עצמה (נקראת גם "ז'קט"). המדובר בחוברת הכוללת את כל התנאים והמסגרת המחייבת של הביטוח שנרכש.
לפני שעושים ביטוח, חשוב מאוד לבקש מהחברה או הסוכן לקבל העתק מהרשימה ואם אפשר, אז גם מהפוליסה ואז לקרוא היטב את האותיות הקטנות.
קחו בחשבון שאין פוליסה שמכסה את הכל ותמיד קיימות החרגות שיכולות לרוקן את הביטוח מכל תוכן ולפעמים אדם מן הישוב לא יצליח להבין את המשמעות של הדברים.
תשאלו הרבה שאלות, כגון:
- האם יש משמעות לגיל המבוטח ולמספר המבוטחים.
- האם הפוליסה תקפה למספר אנשים ובאלו תנאים.
- האם הפוליסה תקפה בכל מקום בו אני מטיס, או רק בשטח מוסדר (ואם כך- אז מה ההגדרה שבפוליסה לשטח מוסדר).
- האם הפוליסה מכסה מקרים של נזק עצמי.
- האם הפוליסה מכסה אותי מפני נזק שאני גורם לצד שלישי.
- האם הפוליסה מכסה אותי מנזק שנגרם לי על ידי צד שלישי.
- האם הפוליסה מכסה אותי מפני נזקי רכוש (ולא רק נזקי גוף) שגרמתי לצד שלישי ובאיזו תקרה (האם יש מגבלה למספר הארועים בשנה, מה סכום הכיסוי המקסימלי לכל מקרה ביטוח ומה סכום הביטוח הכולל של הפוליסה).
- האם יש תקרה לכיסוי ביטוחי בנזקי גוף שנגרמו לי, או שאני גרמתי לצד שלישי.
- האם הפוליסה כוללת גם הוצאות משפטיות במידה ונגרם נזק לצד שלישי והוא תובע אותי (אם כן- לברר מה גובה הכיסוי של ההוצאות המשפטיות).
ישנם נושאים נוספים שצריך לברר לפני רכישת הפוליסה, ולא ניתן לפרט כאן את הכל,
החשוב ביותר זה התנאים וההחרגות שקיימות (ותמיד יש כאלה!!!!)
וכן חשוב לקרוא היטב את ההגדרות שבפוליסה (כי היו מקרים שבהם לא ניתן פיצוי מאחר והמבוטח, או הנפגע לא נכנס למסגרת ההגדרה שרשומה בפוליסה ל"אירוע ביטוחי").
אם קיבלתם את כל הפרטים והחלטתם לרכוש את הביטוח, חשוב לקרוא את רשימת הפוליסה שתקבלו לביתכם בדואר ולהשוות אותה לפרטים שמסרו לכם בטלפון ולהעתק שקיבלתם לפני עריכת הפוליסה.
כבר קרו הרבה מקרים שדברים שהובטחו טלפונית, לא היו רשומים בפוליסה המקורית, או שדברים שהיו רשומים בהעתק שנשלח למבוטח, "נעלמו" מהרשימה המקורית.
וכן קרה כבר שלפוליסה המקורית "נוספו" תנאים והחרגות חדשות שלא היו כלל בהעתק שנשלח למבוטח.
תזכרו שביום פקודה, מה שקובע זה הרישום ברשימת הפוליסה המקורית שנערכה.
אם יש למישהו שאלות נוספות, אשמח לעזור.
מי שמעוניין, יכול להעביר אלי את רשימת הפוליסה שהציעו לו ואני אעבור עליה.
כל טוב.
דודי