כל הכבוד על ההשקעה בהכנת הכתבה.
ברצוני, עם זאת, להעמיד שני דברים על דיוקם.
ניטרומתן (ככל שאר סוגי הניטרו) הוא נוזל דליק המכיל בתוכו חמצן, כחלק אינטגרלי של המולקולה המרכיבה אותו. המשמעות היא שניתן להזין את המנוע בכמות יותר גדולה של דלק מאשר היה מסוגל לעכל דרך מעברי האויר בלבד. יותר דלק (ביחס תערובת אויר-דלק נכון, כמובן) = יותר כוח.
אמנם ניתן היה להבין את זה מהמאמר שלפנינו, אבל רק בעקיפין.
והדבר השני, יחס דחיסה הוא גודל קבוע ומוחלט במנוע והוא היחס בין חלל הצילינדר, לרבות תא השריפה, ובין חלל תא השריפה בלבד. במילים אחרות, הנפח הפנימי בין מצב נקודה מתה תחתונה ומצב נקודה מתה עליונה. לסוג הדלק אין, ולא יכולה, להיות השפעה כלשהי על יחס הדחיסה. לשיפור הפעולה ועידונה במנועים הפועלים על דלק עתיר ניטרו, מקובל להוסיף דיסקית מתחת ראש המנוע להקטנת יחס הדחיסה.