שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    20
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    הציוד הגיע ואני כניראה ארכיב את האיזי סטאר בסופ"ש, אני צריך להאריך את החוטים מהבקר למנוע, האם הכרחי חוטי סיליקון או שניתן להשתמש בחוט חשמל רגיל?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    רצוי מאד אך לא הכרחי
    וקבל עוד טיפ חשוב ביותר:
    אל תוותר בשום אופן על מאזנות , ואל תדחה את הבניה שלהם לשלב שבו הטיסן מוכן.
    עכשיו הזמן היחיד לבנות את זה שלא יראה כמו טלאי.
    אם תזדקק לעזרה, אתה מוזמן להתקשר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    Bait Dagan
    הודעות
    652
    תודה!
    40
    הודה 16 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    מחזק את דבריו של עודד
    לא לחכות הטסתי את האיזי עם ובלי מאזנות
    מדובר בשני כלים שונים לחלוטין.
    וכן גם אני מבואס מהרעיון שאני צריך לחתוך את הטיסן
    כדי להעביר את החיווט של הסרוו.
    שבת שלום
    Team Zion

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    ניראה לי שניתן לדחות
    רק תשים מאריך כבל סרוו בין הגשר של הכנפיים הקדמיות לאיפה שאתה שם את המקלט
    זכור תשים שני קבלים אחד לכל סרוו
    אני לא הייתי מטיס ללא מאזנות

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    בקשר לחוטים מהבקר למנוע, לא הכרחי כלום, כעקרון אפשר לשים גם סתם חוט חשמל, זה יעבוד.
    אבל אם בהשקעה לא גדולה אפשר לשים חוטים יותר איכותיים אז למה לא ? העיקר שיהיה עבה מספיק ורב גידי. לא חייב ציפוי סיליקון. העובי הוא פונקציה של הזרם שיעבור בו.
    רק להשכלה כללית, לא מומלץ להאריך את החוטים בין הבקר למנוע ואפילו מומלץ שיהיו כמה שיותר קצרים. אם אתה יכול, תקרב את הבקר.
    גיא.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    רק להשכלה כללית, לא מומלץ להאריך את החוטים בין הבקר למנוע ואפילו מומלץ שיהיו כמה שיותר קצרים. אם אתה יכול, תקרב את הבקר.
    אתה בטוח? אני זוכר איזה דיון אחר שבו ערן אמר ונימק מדוע עדיף להאריך את החוטים בין הבקר למנוע ולא את החוט בין הסוללה לבקר..
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    אתה בטוח? אני זוכר איזה דיון אחר שבו ערן אמר ונימק מדוע עדיף להאריך את החוטים בין הבקר למנוע ולא את החוט בין הסוללה לבקר..
    אם החוטים בין הבקר לסוללה ארוכים אז הבקר רואה מתח נמוך ממה שיש בפועל על הסוללה,בגלל המתח שנופל על החוטים (וזה בגלל ההתנגדות של החוטים)ולכן הוא יעשה קאט-אוף מוקדם מידי.לכן עדיף חוטים קצרים בין הבקר לסוללה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוטים עם בידוד סיליקון - הכרחי? (איזי סטאר)

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    אתה בטוח? אני זוכר איזה דיון אחר שבו ערן אמר ונימק מדוע עדיף להאריך את החוטים בין הבקר למנוע ולא את החוט בין הסוללה לבקר..
    אז ככה, אני זוכר שבהוראות של השולצים שהיו לנו בסדנה היה כתוב שאסור להאריך את החוטי בקר-מנוע. מסתבר שיש על הנושא הזה של "איזה צד של הבקר להאריך" ויכוחים ארוכים....
    מצד אחד אומרים שאם מאריכים את החוטים בין הסוללה לבקר יכולים להיווצר ספייקים שיכולים להרוס את הבקר, בגלל זה שמים קבלים. מצד שני אם מאריכים את החוטים של המנוע אז לבקר יכול להיות יותר קשה בזיהוי של הפאזה השלישית וכמו כן ליצור בעיות TIMING שמורידות את יעילות המנוע, ואת זה אי אפשר לסדר עם קבלים. בכל מקרה, יש הרבה ויכוחים בנושא, הכי פשוט, לזרוק את הטיסן ולבנות חדש, יותר קטן...
    בכל מקרה ממליצים שאם מאריכים את החוטים של הסוללות אז לא לעבוד קרוב לגבול המתח הגבוה של הבקר ולשים קבלים.
    למי שבא להיכנס עמוק לנושא אז שיבדוק את השירשור הארוך בנושא


    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    אם החוטים בין הבקר לסוללה ארוכים אז הבקר רואה מתח נמוך ממה שיש בפועל על הסוללה,בגלל המתח שנופל על החוטים (וזה בגלל ההתנגדות של החוטים)ולכן הוא יעשה קאט-אוף מוקדם מידי.לכן עדיף חוטים קצרים בין הבקר לסוללה.
    אפשר להאריך את החוטים לסוללה, המתח שנופל על החוטים זניח, רק צריך להוסיף קבלים, החברות הרציניות מפרטות איפה ואיך לשים.




    מיותר לציין שכל הויכוח הזה הוא סתם וזה במקור נועד לטיסנים רציניים בגדלים "קצת" יותר גדולים, כדוגמאת F3A תחרותיים ו 3D שליש סקייל וכו'.
    אף אחד לא באמת ירגיש אם תאריך את החוטים בקצת. (בהנחה שתעשה עבודה טובה...)
    נערך לאחרונה על ידי master_bebe; 11-07-2009 בשעה 03:00:32.
    גיא.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •