הציוד הגיע ואני כניראה ארכיב את האיזי סטאר בסופ"ש, אני צריך להאריך את החוטים מהבקר למנוע, האם הכרחי חוטי סיליקון או שניתן להשתמש בחוט חשמל רגיל?
הציוד הגיע ואני כניראה ארכיב את האיזי סטאר בסופ"ש, אני צריך להאריך את החוטים מהבקר למנוע, האם הכרחי חוטי סיליקון או שניתן להשתמש בחוט חשמל רגיל?
רצוי מאד אך לא הכרחי
וקבל עוד טיפ חשוב ביותר:
אל תוותר בשום אופן על מאזנות , ואל תדחה את הבניה שלהם לשלב שבו הטיסן מוכן.
עכשיו הזמן היחיד לבנות את זה שלא יראה כמו טלאי.
אם תזדקק לעזרה, אתה מוזמן להתקשר
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מחזק את דבריו של עודד
לא לחכות הטסתי את האיזי עם ובלי מאזנות
מדובר בשני כלים שונים לחלוטין.
וכן גם אני מבואס מהרעיון שאני צריך לחתוך את הטיסן
כדי להעביר את החיווט של הסרוו.
שבת שלום
Team Zion
ניראה לי שניתן לדחות
רק תשים מאריך כבל סרוו בין הגשר של הכנפיים הקדמיות לאיפה שאתה שם את המקלט
זכור תשים שני קבלים אחד לכל סרוו
אני לא הייתי מטיס ללא מאזנות
בקשר לחוטים מהבקר למנוע, לא הכרחי כלום, כעקרון אפשר לשים גם סתם חוט חשמל, זה יעבוד.
אבל אם בהשקעה לא גדולה אפשר לשים חוטים יותר איכותיים אז למה לא ? העיקר שיהיה עבה מספיק ורב גידי. לא חייב ציפוי סיליקון. העובי הוא פונקציה של הזרם שיעבור בו.
רק להשכלה כללית, לא מומלץ להאריך את החוטים בין הבקר למנוע ואפילו מומלץ שיהיו כמה שיותר קצרים. אם אתה יכול, תקרב את הבקר.
גיא.
אז ככה, אני זוכר שבהוראות של השולצים שהיו לנו בסדנה היה כתוב שאסור להאריך את החוטי בקר-מנוע. מסתבר שיש על הנושא הזה של "איזה צד של הבקר להאריך" ויכוחים ארוכים....
מצד אחד אומרים שאם מאריכים את החוטים בין הסוללה לבקר יכולים להיווצר ספייקים שיכולים להרוס את הבקר, בגלל זה שמים קבלים. מצד שני אם מאריכים את החוטים של המנוע אז לבקר יכול להיות יותר קשה בזיהוי של הפאזה השלישית וכמו כן ליצור בעיות TIMING שמורידות את יעילות המנוע, ואת זה אי אפשר לסדר עם קבלים. בכל מקרה, יש הרבה ויכוחים בנושא, הכי פשוט, לזרוק את הטיסן ולבנות חדש, יותר קטן...
בכל מקרה ממליצים שאם מאריכים את החוטים של הסוללות אז לא לעבוד קרוב לגבול המתח הגבוה של הבקר ולשים קבלים.
למי שבא להיכנס עמוק לנושא אז שיבדוק את השירשור הארוך בנושא
אפשר להאריך את החוטים לסוללה, המתח שנופל על החוטים זניח, רק צריך להוסיף קבלים, החברות הרציניות מפרטות איפה ואיך לשים.
מיותר לציין שכל הויכוח הזה הוא סתם וזה במקור נועד לטיסנים רציניים בגדלים "קצת" יותר גדולים, כדוגמאת F3A תחרותיים ו 3D שליש סקייל וכו'.
אף אחד לא באמת ירגיש אם תאריך את החוטים בקצת. (בהנחה שתעשה עבודה טובה...)
נערך לאחרונה על ידי master_bebe; 11-07-2009 בשעה 03:00:32.
גיא.