סוללות LiPo אולי נושא לעוס אבל בכל זאת..........
מה דעת ה Gurus בנושא:
- אחסון - טעון א טעון חלקי?? שמירה בטמפרטורת החדר? במקרר?? בפריזר??
- הרצה של סוללה חדשה איך מכניסים בטריה חדשה לפעולה?? האם יש סוג של הרצה??
סוללות LiPo אולי נושא לעוס אבל בכל זאת..........
מה דעת ה Gurus בנושא:
- אחסון - טעון א טעון חלקי?? שמירה בטמפרטורת החדר? במקרר?? בפריזר??
- הרצה של סוללה חדשה איך מכניסים בטריה חדשה לפעולה?? האם יש סוג של הרצה??
2 המלצות ששמעתי אותן רק לאחרונה מאחד שמבין:
ליטעון את הסוללה עד 95% ולא עד הסוף.
לטעון את הסוללה למצב איכסון אם לא משתמשים בה ביומיים הקרובים,ולהטעין אותה למלואה לפני השימוש.*
אני עושה כרגע ניסויי עם 2 סוללות ומטעין לפי ההמלצות הנ"ל,2 הסוללות עברו 70-90 מחזורים מבלי שהן איבדו קיבול,מתח תחת עומס ולא עלתה ההתנגדות הפנמית שלהן,בעיני מדהים.
יכול להיות שזה בזכות שיטת הטעינה אחסנה,או שהסוללות שנמכרות לאחרונה הן פשוט טובות.
הסוללות הן *Rhino ו- Flightmax,
חברים!
השאלה היא בעצם האם צורת האחסון ( טעונה מלא או טעונה חלקית, בטמפרטורת החדר או בקרור ואולי בהקפאה) משפיעה על אורך חיי הסוללה?? האם זה משפיע על מספר הטעינות??.
אם הסוללה מאבדת באחסנה ארוכה 5% או 25% זה פחות חשוב. חשוב אם היא מאבדת את כושר האחסון והפריקה.
הקישורים שנמסרו לא מתיחסים לשאלה הזו לעניות דעתי.
לי יש שלושה סוללות שמשום מה היתנפחו כניראה
מבקר שהיתחמם הרבה
והשאלה למרות שהם עובדות טוב אים זה מסוכן להטיס במצב הזה?
החלפתי בקר אבל בכל סוף טיסה כל סוללה יוצאת נפוחה מהמסוק
ולאחר שהיא מיתקררת היא מורידה נפיחות