שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: עזרה עם כיוון גירו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation עזרה עם כיוון גירו

    יש לי BELT CP לאחרונה הרכבתי לו גירו נועל זנב של E- SKY EK2-0704B .
    רציתי לדעת מה משמעות הכיוונים :
    REV , NOR , LIMIT , DELAY.
    איכ מרכיבים אותו על הצד או רגיל . ואיך מכונים אותו.? תודה. ישראל

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם כיוון גירו

    rev/nor מעידים על כיוון תיקון הסטיה של הג'ירו היינו, אם המסוק מסבסב ימימנה הג'ירו צריך לתקן שמאלה ולהיפך, אם הוא עושה פעולה הופכה כלומר מחריף את הסטיה במקום לתקן הופכים מנורמל לרוורס.

    LIMIT - הטווח שבו הסרבו זז.
    DELAY - אל תיגע כרגע.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם כיוון גירו

    תודה לך .
    יש לי עוד שאלה אשמח אם תעזור גם בזה.
    רציתי לדעת מה הסיבה שכל פעם שאני מצודד עם המסוק לאחד הכיוונים אז יורד לו הכח והוא יורד למטה ואיך אפשר לפתור זאת ללא הוצאות כבדות תודה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם כיוון גירו

    משהו בסט אף שלך לא בסדר חבר..
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    94
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם כיוון גירו

    הסיבה לכך שהמסוק מנמיך לצד אחד ונוסק לצד השני - פשוט זה המבנה האוירודינמי של מערכות על מסוקים.
    צד אחד מגדיל את הפיתול - המנוע מספק את אותו הכח - ואז הסיבובים יורדים - בהנחה שאתה לא משנה קולקטיב - פחות עילוי - מסוק מנמיך.
    צד שני מקטין את הפיתול - המנוע מספק את אותו הכח - הסיבובים עולים - בהנחה שאתה לא משנה קולקטיב - יותר עילוי - המסוק נוסק.
    לא מכיר את המסוק או הרדיו שאתה משתמש - אבל בטוח יכולים להסביר לך פה איך להקטין את האפקט.

    רוני

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עזרה עם כיוון גירו

    כן פשוט צריך לבדוק יחס גרף מנוע פיטצ', לכייל את המסוק בצורה נכונה ולהסביר מה עושים.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: עזרה עם כיוון גירו

    תןדה לכולם.

    אולי לא הבנתם אותי נכון שאלתי היתה מדוע שאני מצודד עם המסוק ימינה או שמאלה אז המסוק מאבד מהסלד שלו ומנמיך ולכן אני צריך לפצות עם ה "גז" . האם זה צריך להיות ככה ?
    השלט שאני משתמש הוא שלט מקורי של E SKY..תודה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •