יש לי BELT CP לאחרונה הרכבתי לו גירו נועל זנב של E- SKY EK2-0704B .
רציתי לדעת מה משמעות הכיוונים :
REV , NOR , LIMIT , DELAY.
איכ מרכיבים אותו על הצד או רגיל . ואיך מכונים אותו.? תודה. ישראל![]()
יש לי BELT CP לאחרונה הרכבתי לו גירו נועל זנב של E- SKY EK2-0704B .
רציתי לדעת מה משמעות הכיוונים :
REV , NOR , LIMIT , DELAY.
איכ מרכיבים אותו על הצד או רגיל . ואיך מכונים אותו.? תודה. ישראל![]()
rev/nor מעידים על כיוון תיקון הסטיה של הג'ירו היינו, אם המסוק מסבסב ימימנה הג'ירו צריך לתקן שמאלה ולהיפך, אם הוא עושה פעולה הופכה כלומר מחריף את הסטיה במקום לתקן הופכים מנורמל לרוורס.
LIMIT - הטווח שבו הסרבו זז.
DELAY - אל תיגע כרגע.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
תודה לך .
יש לי עוד שאלה אשמח אם תעזור גם בזה.
רציתי לדעת מה הסיבה שכל פעם שאני מצודד עם המסוק לאחד הכיוונים אז יורד לו הכח והוא יורד למטה ואיך אפשר לפתור זאת ללא הוצאות כבדות תודה.
משהו בסט אף שלך לא בסדר חבר..
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
הסיבה לכך שהמסוק מנמיך לצד אחד ונוסק לצד השני - פשוט זה המבנה האוירודינמי של מערכות על מסוקים.
צד אחד מגדיל את הפיתול - המנוע מספק את אותו הכח - ואז הסיבובים יורדים - בהנחה שאתה לא משנה קולקטיב - פחות עילוי - מסוק מנמיך.
צד שני מקטין את הפיתול - המנוע מספק את אותו הכח - הסיבובים עולים - בהנחה שאתה לא משנה קולקטיב - יותר עילוי - המסוק נוסק.
לא מכיר את המסוק או הרדיו שאתה משתמש - אבל בטוח יכולים להסביר לך פה איך להקטין את האפקט.
רוני
כן פשוט צריך לבדוק יחס גרף מנוע פיטצ', לכייל את המסוק בצורה נכונה ולהסביר מה עושים.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
תןדה לכולם.
אולי לא הבנתם אותי נכון שאלתי היתה מדוע שאני מצודד עם המסוק ימינה או שמאלה אז המסוק מאבד מהסלד שלו ומנמיך ולכן אני צריך לפצות עם ה "גז" . האם זה צריך להיות ככה ?
השלט שאני משתמש הוא שלט מקורי של E SKY..תודה