שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: טיפ לכיוון PITCH CURVE

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיפ לכיוון PITCH CURVE

    הבוקר קראתי באחד מגיליונות MODEL AIRPLANE NEWS
    טיפ נחמד

    לשמור להב שהלכה לעולמה, לקצץ אותה לאורך של כ 15 ס"מ, ולהשתמש בה עם ה -

    PITCH CURVE GAUGE רק לצורך כיוון ה PITCH...

    נשמע רעיון נחמד...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    הסבר נמק והמחש
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הוד השרון
    הודעות
    60
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    הבוקר קראתי באחד מגיליונות MODEL AIRPLANE NEWS
    טיפ נחמד

    לשמור להב שהלכה לעולמה, לקצץ אותה לאורך של כ 15 ס"מ, ולהשתמש בה עם ה -

    PITCH CURVE GAUGE רק לצורך כיוון ה PITCH...

    נשמע רעיון נחמד...
    אני דווקא ראיתי אנשים שאומרים שכדאי לשים את ה-Pitch gauge בחלק היותר חיצוני של הלהב משהו כמו שליש חיצוני בגלל שיש לפעמים להבים שמתעוותים ומקבלים פיתול קטן מאוד (לא בטוח שזו הסיבה...)
    רן ק.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    ציטוט נכתב במקור על ידי rankorn צפיה בהודעה
    אני דווקא ראיתי אנשים שאומרים שכדאי לשים את ה-Pitch gauge בחלק היותר חיצוני של הלהב משהו כמו שליש חיצוני בגלל שיש לפעמים להבים שמתעוותים ומקבלים פיתול קטן מאוד (לא בטוח שזו הסיבה...)
    הסיבה שמלבישים את ה-PITCH GUAGE על השליש הקיצוני של הלהב היא מפני ששם מתרחש רוב העילוי.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    708
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    מישהו יכול להעלות תמונות להדגמה?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    נשמע רעיון שטותי למדי...

    תמיד אחרי שמחליפים להבים לאחר ריסוק..למרות שאפילו שמים להבים מאותו מותג...אין אותה זוית להבים ויש צורך בשינויים בפושרודים...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הוד השרון
    הודעות
    60
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    הסיבה שמלבישים את ה-PITCH GUAGE על השליש הקיצוני של הלהב היא מפני ששם מתרחש רוב העילוי.
    זה נכון, אבל כל עוד הלהב לא מסתובב, אתה לא יכול להרגיש בהבדל בין הזוויות. בזמן הסיבוב יש פיתול. לכן לא ברור לי למה בבדיקה סטטית יש הבדל אלה אם הלהבים בנויים ככה מראש (עם פיתול קל)
    רן ק.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    ההסבר הוא פשוט מאוד.
    אתם מטיסים עם להבים בעלות פרופיל סימטרי וכן לניאריות לכל אורכן ובלי פיתולים כמו שמקודל בטיסות F3C.
    לכן ניתן להשתמש בלהב שבורה ולקצר אותה לנוחות שתשמש רק לכיול המסוק, זה מאוד נוח ועובד מצויין אני כמה שנים עושה את זה.
    רעיון מעולה
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיפ לכיוון PITCH CURVE

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ההסבר הוא פשוט מאוד.
    אתם מטיסים עם להבים בעלות פרופיל סימטרי וכן לניאריות לכל אורכן ובלי פיתולים כמו שמקודל בטיסות F3C.
    לכן ניתן להשתמש בלהב שבורה ולקצר אותה לנוחות שתשמש רק לכיול המסוק, זה מאוד נוח ועובד מצויין אני כמה שנים עושה את זה.
    רעיון מעולה
    עמית, תבקש תמלוגים מ MODEL AIRPLANE NEWS על הרעיון

    אגב, שמתם לב לשליליות של האנשים? ישר שוללים רעיון מבלי להבין אותו בכלל

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •