שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    שלום לכולם,

    בהנחה שלא בא לי להגיע ל- Cut מנוע בגלל שהפלג מת באמצע טיסה (ובמקביל - לא בא לי לממן את OS סתם), כל כמה טיסות / גלונים אני אמור להחליף פלג ?
    ( Trex 600 )

    תודה -
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    אף לא צדיק אחד בסדום ??

    .. בינתיים - החלפתי פלג (עשה שני גלונים)
    הגיוני ? מיותר ?
    יש דרך בדוקה לדעת מתי להחליף ?

    תודה
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    לדעתי מיותר...יש מסתייגים?
    .Itay.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    שלום לכולם,

    בהנחה שלא בא לי להגיע ל- Cut מנוע בגלל שהפלג מת באמצע טיסה (ובמקביל - לא בא לי לממן את OS סתם), כל כמה טיסות / גלונים אני אמור להחליף פלג ?
    ( Trex 600 )

    תודה -
    גיל
    הי גיל,
    החלפת פלגים היא עניין של זמן, כמות הטסה ותחושה אישית.
    אנחנו למשל כל חודשיים מחליפים פלגים בכל המסוקים. בתקופות אימונים אינטנסיביות יותר, כמו עכשיו, כל חודש.
    עשה את החשבון שלך. לדעתי פעם ב-3 חודשים למטיסי שבת גם יספיק.
    בסופו של דבר מדובר בפריט לא יקר הגורם לתחושת ביטחון של תחזוקה טובה בטיסה.
    כנ"ל לגבי צנרת הדלק אשר הרבה מטיסים נוטים להתעלם מזה.
    בנוסף ישנו נושא לינקים/בולים אשר מפתחים חופשים מעת לעת.
    אני אישית מתעד באקסל מועדי החלפת פלגים,צנרות דלק, מיסבים וכיו"ב עבור כל מסוק בנפרד.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    הי נדב,

    אני מתעד בצורה מסודרת. (ברמה שחבר'ה כבר מחייכים.)
    ההתלבטות היתה כל כמה זמן צריך לבצע תחזוקה מונעת.

    לגבי צינוריות אני מתכנן להחליף כל 2 גלונים (משהו בין 25 ל- 30 טיסות - חודשיים בערך..)
    הגיוני או מוגזם ?

    להצמיד לזה את הפלג וזהו?

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    תחליף צינוריות ופלגים לפי תחושתך... אין מדד לזה וכל עיצה תהיה נחמדה אבל סתם כתחושת בטן...
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    תחליף צינוריות ופלגים לפי תחושתך... אין מדד לזה וכל עיצה תהיה נחמדה אבל סתם כתחושת בטן...
    אני שם לב שאלה הדברים הכי קשים במעבר מחשמלי לדלק ...
    הצורך הזה ללמוד מהכיר את הסימנים הקטנים של החלקים האלה.

    (בחשמלי זה כל כך פשוט .. ***חח)

    .. נו .. לאט לאט (מקסימום נתרגל אוטורוטציות לא מתוכננות .. )
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    יש כלל ברזל נכון לכל התחומים בחיים. לא מתקנים מה שלא מקולקל. זה אומר תחליף רק כאשר יש לך חשד שמשהוא לא עובד תקין אחרת אין טעם לבצע תחזוקה מיותרת (פלאג) . לגבי צינורות הדלק שמעתי כבר לגבי ההחלפה לדעתי מיותר לגמרי אם הצינורת באיכות טובה. יש להם אורך חיים בלתי מוגבל, איזורים שהתרחבו מחיבורים בעלי קוטר גבוהה יחסית לצינור אפשר לקצר וזה הופך להיות חדש.
    תתרגל כבר אוטורטציה ותפסיק לפחד מקטים.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheg צפיה בהודעה
    תתרגל כבר אוטורטציה ותפסיק לפחד מקטים.
    ***ח 1:0 ...
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    6
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    ברגע שאתה לא מצליח להניעה והבובו טעון אז הפלג שרוף

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    70
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    הפלאג שיש במנועינו (מנועי ניטרו) הינו פלאג להט ולא ניצוץ (שנמצא לדוגמא ברכב).
    פלאג להט - מקבל חימום ראשוני באמצעות חשמל (בובו) והטמפ' העבודה שלו נשמרת בעזרת החום בתא השריפה, (פיצוץ, דיחסה וכו...).
    פלאג ניצוץ - פלאג שעל מנת להוציא ממנו ניצוץ עלינו להשקיע חשמל באופן קבוע (בעזרת מפלג\כוהל\קוייל וכו..).

    המשמעות - פלאג להט היות ותלותו בהזנה חשמלית היא התחלתית בלבד, יגרום לקאט מנוע בסבירות נמוכה יותר מפלאג ניצוץ אשר כל תקלה במערכת החשמל או בפלאג עצמו עלולה לגרום להפסקת הניצוץ.

    לנושא החלפת פלאגים ומניעת חיתוכים בעבודת המנוע (פלאג להט):
    הקפדה על דלק איכותי - ישאיר את הפלאג נקי.
    הקפדה על כיון נכון של המנוע - ימנע הצטברות פיח או עיוות הסליל כתוצאה מלחץ הידאולי של הדלק.
    אלה יאריכו את חיי הפלאג.

    המלצתי היא, אחת לתקופה ואו כמות גלונים לפתוח את הפלאג ולבדוק את מצבו,
    אם הסליל במצב טוב, כלומר:
    1. לא מעוות.
    2. נדלק לכל אורכו.
    3. לא מפוייח או מלוכלך.
    בהחלט ניתן להמשיך ולהשתמש בו.

    **הנכתב בגדר המלצה בלבד**
    נערך לאחרונה על ידי Roy B.A; 17-07-2009 בשעה 12:11:27.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דעות לגבי החלפת פלג במסוק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Roy B.A צפיה בהודעה
    המשמעות - פלאג להט היות ותלותו בהזנה חשמלית היא התחלתית בלבד, יגרום לקאט מנוע בסבירות נמוכה יותר מפלאג ניצוץ אשר כל תקלה במערכת החשמל או בפלאג עצמו עלולה לגרום להפסקת הניצוץ.
    אני ממש לא מסכים עם הקביעה הזו. ראיתי כבר עשרות (אם לא מאות) מקרים של פלאגים נשרפים באויר מלווים בקאט מנוע (בניטרו).
    לעומת זאת עוד לא ראיתי הצתה אלקטרונית של מנוע בנזין כושלת מעולם, מה שאומר שמעולם לא ראיתי קאט בבנזין בגלל פלאג.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •