"ברוך אתה אדוני אלוהנו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה..." אמן!
לאחר חבלי לידה ארוכים קמה מחלקת איימק בישראל אשר תחל את פעילותה ביום שישי הקרוב במסלול אשרד.מה זה? ספורט טיסנאות לטיסני ג'אנט-סקייל לרוב מנועי בנזין גדולים המבצעים סדרות אוירובטיות מוגדרות וכן טיסות פריסטייל עם מוזיקה. יש חוקה סדורה של אירגון ה AMA וכל הפעילות של המחלקה בארץ הנה במסגרת קלוב התעופה לישראל.
נתחיל בשתי תודות גדולות לשני אנשים שבלעדהם כל העסק הזה פשוט לא היה קורה:
- עדי כוכב - מושך בנחישות רבה, תרגם את החוקה לעברית ופועל נמרצות זמן רב להרים את כל העסק
- מיקי פורמן - מנכ"ל קלוב התעופה שפתח הדלת תומך ועוזר לקדם ולהרים את המחלקה הזו בצורה נכונה
פרטי התחרות:
=======================
מטרת התחרות: תחרות הרצה מס 1
תאריך: ה 31 ליולי ( יום שישי הקרוב)
מסלול: אשרד
מנהל תחרות: עמרם לשד
מפעיל תכנה AMA: עדי כוכב
שופטים: שלומי צ'סטר, שרון פירסט, איתי ועמרם לשד
מנהל מסלול אשרד: אורן לוינטוב
טיסות איפוס שופטים: עידו שגב
בורר: שלומי צ'סטר
סדרות: שתי סדרות בייסיק (הסדרה הטובה יותר תחשב) וסדרת פריסטייל עם מוזיקה עלפי כללי חוקת AMA
כבר פה אציין למתחרים שלא מכירים את אשרד, שיש לפעול במנחת עלפי כללי הבטיחות וההפעלה של אשרד ועלפי ההנחיות של אורן לוינטוב. אשרד הינו מתחם מסודר עם כללי הפעלה, בטיחות, והטסה ברורים ונוקשים עם 0 טולרנסים בעניין. הדבר האחרון שמתחרה רוצה זה להסתבך עם אורן לוינטוב בכלל, ובתחרות בפרט.
לו"ז
==============================
6:30 - התכנסות הרכבת כלים והגשת טופסי מטיס למנהל התחרות (אין הנעת מנועים בשלב זה)
7:00 - תדריך תחרות. כל המתחרים נוכחים חובה. לכל מילה בתדריך תהיה השפעה ישירה על ביצועי הטיסנאי בתחרות
7:30 - תחילת פרוססינג + PROOF OF SCALE
8:00 - הנעת מנועים וחימום קרקע (אין טיסות חימום או כיוון. (יש לבוא עם הכלים מוכנים)
8:15- טיסת איפוס סדרת בייסיק (עידו שגב)
8:45 - סיבוב 1 - סדרת בייסיק (תהיה בדיקת רעש)
9:45 - סיבוב 2 - סדרת בייסיק
10:30 - טיסת איפוס פרייסטייל (עידו שגב)
11:00 - סיבוב 3 - פריסטייל עם מוזיקה. (תהיה בדיקת רעש)
12:30 - טקס סיום והענקת גביעים
12:45 - קיפול וסידור המנחת עלידי כולם!!!! (אין טיסות מנועי בנזין לאחר התחרות)
הערות
==========================
** לוח הזמנים יותאם תוך כדי תנועה
** על המתחרים לדייק ולהגיע בזמן לאשרד כדי שלא ניכנס לשעות החמות!!!
** אין טיסות חימום למתחרים
** לאחר התחרות אין טיסות מנועי בנזין בכלל, והטסות לאחר התחרות רק לחברי מסלול אשרד!
** עלפי בחירת אנשי המחלקה מורשים להתחרות רק טיסני ג'אנט-סקייל עם מנועי 50CC ומעלה.
בתחרויות הסדירות שיהיו בשנה הבאה ברמת בייסיק על פי החוקה יכולים להתחרות עם כל טיסן
ללא הגבלת מינימום.
חברים, הרבה מאמצים הושקעו כדי להשיק את המחלקה.
כולם מוזמנים לסור לאשרד ביום שישי ולצפות בתחרות
ולהיות חלק ביום חגה של המחלקה החדשה!!!
בתמונה אלוף אירופה ב F3A (רולנד מט) מלמד את החברה איך עושים 3D ומסיע את הטיסן בטורק-רול על קוי הסימון הלבנים של תיבת ה F3A. על זה אמרו תמונה אחת שווה אלף מילים.... שלא לדבר על כמה מסרים שחבויים בתוכה