שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: יתרון ה-lipo

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question יתרון ה-lipo

    מה היתרון כשמשווים לדוגמא בין שתי סוללות למשדר, אחת LIPO והשנייה NIMH, בהנחה כמובן שהן נותנות אמפרז' זהה?
    כנ"ל לגבי סוללות למקלט... האם הן חזקות יותר?

    תודה.
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    היתרון שאני רואה הוא במישקל הנמוך של הסוללה.
    משדר לא צורך זרם בצורה כ"כ רצינית ואין לזה יותר מידיי חשיבות.
    סוללות ליפו הן קלות בצורה משמעותיתי לעומת ניקל אחרות.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    היתרונות הם:
    1. אין פריקה עצמית ואפשר להשאיר את המשדר ללא שימוש לזמן ארוך בלי לחשוש מפריקת יתר.
    2. משקל נמוך יותר.
    3. חיווי טוב יותר לגבי מצב הסוללה (הן מתפרקות לינארית וכך לפי המתח אפשר לדעת עד כמה היא מלאה)
    4. קיבוליות גבוהה יותר - מטעינים אפילו פעם בחודש. (במקרה שלך- לא רלוונטי)


    החסרונות הם
    1. כאשר המשדר מתריע על מתח נמוך, כבר מאוחר מדי והלכה הסוללה בגלל פריקת יתר.
    2. צריך מטען מיוחד לליפו.
    3. סכנת התפוצצות (למרות שדי זניח).
    4. מחיר - למרות שאפשר לקנות בחו"ל בכ100 שקלים.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    הכי חשוב שכחתם... דחיסות אנרגיה. ב"קוביה" של סוללות (נגיד 5x5x5 מסוגים nicd, nihm, lipo, lion, a123... ) סוללת ליפו תכיל הכי הרבה אנרגיה כלומר הכי הרבה אמפר. זאת הסיבה שלא תידרש לטעון את המשדר לעיתים קרובות.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    נכון, אבל הבן אדם אמר "בהנחה כמובן שהן נותנות אמפרז' זהה" מה שהופך את זה ללא רלוונטי.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    בדיוק להפך אופיר: אמפראז' זהה = סוללה יותר קטנה פיסית (וכמובן יותר קלה) אני רואה את זה כיתרון
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    היתרונות הם:
    החסרונות הם
    1. כאשר המשדר מתריע על מתח נמוך, כבר מאוחר מדי והלכה הסוללה בגלל פריקת יתר.
    2. צריך מטען מיוחד לליפו.
    3. סכנת התפוצצות (למרות שדי זניח).
    4. מחיר - למרות שאפשר לקנות בחו"ל בכ100 שקלים.
    היי אופיר.
    לגבי המטען יש לי מטען משולב כך שאין בעיה (bantam, מכיר? )
    לגבי המחיר ראיתי בהשוואה בחנויות אינטרנטיות שסוללות lipo היום כבר זולות יותר מהמקבילות מסוג nimh כך שגם זה יורד. ראיתי גם שקיות מיוחדות לטעינה שמגינות על הסביבה במצב של פריצת אש בהטענת-יתר, שווה לדעתי להשקיע עוד כמה דולרים בשביל זה אפילו אם זה נדיר.
    לגבי ההתרעה על פריקה, נדמה לי ששמעתי בעבר שיש מעין זמזמים קטנים שניתן לחבר לסוללה ישירות כדי לקבל התרעה. איפה משיגים זמזמים כאלו והאם זה רלוונטי גם לסוללות משדר?
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אפשר לחבר זמזם, בגלל שאתה רוצה שהוא יעבוד רק כשהשלט דולק, יש לפרק את השלט ולהלחים לכניסת המתח של המעגל. לא מומלץ אם אין לך נסיון באלקטרוניקה.

    לגבי הזמזם, יש משהו זול ב12 דולר- זהו האיכותי:
    http://www.heliproz.com/prodinfo.asp?number=335444

    נראה קצת מיותר אם יש לך חיווי מתח בשלט - פשוט צריך להיות עירני.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אני חובב ליפו גדול אבל לא בשלט. היתרון של המשקל נכון אבל מדובר על הפרשים לא גדולים ולא סביר שזה ממש יפריע.

    יצא לי כבר פעמיים לראות שלטים עם ליפו שפשוט נכבו באמצע הטיסה כי המטיס לא שם לב למצב הסוללה. בנוסף, ההטענה המיוחדת וסכנות הליפו הידועות הופכות את העניין למאוד לא כדאי לדעתי, במיוחד שקיימות אלטרנטיבות כל כך פשוטות וזולות כמו זו - http://www.aircraft-world.com/shopdi...Y%2DMADE+PACKS

    אני משתמש בסוללות אלו למשדרים שלי. מדובר ב-NIMH 2000MAH. מאפשר הרבה מאוד זמן הטסה ללא טעינה, ללא דאגות וללא מודיפיקציות כלשהן.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אני עובד עם ליפו בשלטים כבר שנתיים וחצי.
    היתרונות הברורים הם, המשקל ופריקה עצמית נמוכה מאוד.
    אני מטעין אותן דרך השלט (ע"י שקע הטעינה המקורי).
    אני משתמש בסוללות כאלו של dualsky שיש להן מאזן מובנה בפנים, כך שהטעינה מתבצעת באופן רגיל דרך קונקטור רגיל של + ו-.
    ישנם סוללות אחרות זולות יותר שיש להן קונקטור בלנסר, וצריך להוציא אותן מן השלט על מנת להטעין.
    אף פעם לא הגעתי למצב של מתח נמוך מדי תוך כדי שימוש, כל עוד שמים לב למצב הסוללה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אני בדקתי בעבר להחליף לליפו והיגעתי למסקנה (אישית)שאני נישאר עם מטאל הקיבולת 1500 זה מספיק אני חושב
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    29
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אפשר להנות משני העולמות:
    יש ל SANYO סוללות המתנהגות כמו NIMH אבל וזה אבל ענקי - עם פריקה עצמית אפסית.
    אין צורך לסכן את הטיסן / מסוק עם כל הבעיות הידועות של ה LIPO במשדר, לא צריך מטען יחודי ולא צריך לעקוף את שקע הטעינה.
    בלינק הבא מופיע מידע על הסוללות. נתקלתי ב PACK מוכן איפשהו... אפשר גם לקנות סוללות בודדות ולחבר אותן.
    http://www.eneloop.info/
    אצלי הסוללות בערך חודשיים בשלט 9C (ללא טעינה) ואחרי 6 שעות שידור המתח כרגע עומד על 10.1V

    אמציה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    אני עובד עם ליפו בשלטים כבר שנתיים וחצי.
    היתרונות הברורים הם, המשקל ופריקה עצמית נמוכה מאוד.
    אני מטעין אותן דרך השלט (ע"י שקע הטעינה המקורי).
    אני משתמש בסוללות כאלו של dualsky שיש להן מאזן מובנה בפנים, כך שהטעינה מתבצעת באופן רגיל דרך קונקטור רגיל של + ו-.
    ישנם סוללות אחרות זולות יותר שיש להן קונקטור בלנסר, וצריך להוציא אותן מן השלט על מנת להטעין.
    אף פעם לא הגעתי למצב של מתח נמוך מדי תוך כדי שימוש, כל עוד שמים לב למצב הסוללה.
    אצלי יש את אותו הסידור. הבעיה שאני בפניקה מהעובדה שברגע שהמתח נמוך מידי, הנפילה יכולה להגיע תוך כמה דקות.
    לצערי לא הצלחתי לתכנת את השלט שיתריע בזמן ואני שוקל כרגע לחזור ל NiCd, משום שהן ימשיכו לתת מעט זרם עד שימותו בגסיסה איטית ולא איבוד פתאומי של המתח.
    איציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    כל מי שמודאג לגבי חיווי פריקת הסוללה יכול פשוט להשתמש בסוללה של פרומקו:
    http://www.fromeco.org/Products/01FR...5/Default.aspx

    הסוללה מגיעה עם זמזם פנימי שמצפצף מתי שהמתח יורד, כך שאין צורך במודיפיקציות נוספות.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    כל מי שמודאג לגבי חיווי פריקת הסוללה יכול פשוט להשתמש בסוללה של פרומקו:
    http://www.fromeco.org/products/01fr...5/default.aspx

    הסוללה מגיעה עם זמזם פנימי שמצפצף מתי שהמתח יורד, כך שאין צורך במודיפיקציות נוספות.
    ליאור,
    השאלה היא אם הזמזם הזה מספיק חזק כדי שישמעו אותו כשה-pack נמצא בתוך תא הסוללות ברדיו שהוא קופסא סגורה, בשטח פתוח ועם רעש פוטנציאלי מסביב.
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אני חושב שכולם מגזימים עם פאניקה.
    לגבי ליפו, אם מתח הסוללה הגיע ל10V לך תטען שעה ושתה קפה ומים בינתיים (אפשר להציק למישהו שמריץ מנוע בצד, אולי יצא לך לחבוש לו את האצבעות שנתקלו בפרופ).
    אני לא הייתי מסתכן דווקא עם ניקל מטאל, הן יכולות להראות לך מתח מלא ואחרי שתי דקות למסור ד"ש חם לבורא ולטיסן שמבקר את אמא אדמה בצלילה ספיראלית...
    מבחינתי, שלט עם ניקד או ליפו או A123 בלבד.
    אינני יודע מתי הצופר צועק בשלטים אחרים, לי יש HITEC והוא צועק ב9.2 כך שיש איזה דקה או 2 להציל את המצב.
    בכל מקרה יש לי כבר חודשיים את הסוללה הזאת , שיש לה כיבוי עצמי (אני מניח באזור ה9V) והבטחתי לעצמי שכשאגיע ל10V בבדיקה לפני טיסה (נכון שאתם בודקים גם את זה לפני שעולים לאוויר???) אני הולך לטעינה (אגב אני כנראה לא מטיס הרבה, אחרי חודשיים אני ב11.7V) ...
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 30-08-2008 בשעה 22:31:11.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי alonj צפיה בהודעה
    ליאור,
    השאלה היא אם הזמזם הזה מספיק חזק כדי שישמעו אותו כשה-pack נמצא בתוך תא הסוללות ברדיו שהוא קופסא סגורה, בשטח פתוח ועם רעש פוטנציאלי מסביב.
    התשובה היא ככל הנראה כן, היות ובשביל זה הוא מיועד.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    245
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי alonj צפיה בהודעה
    ליאור,
    השאלה היא אם הזמזם הזה מספיק חזק כדי שישמעו אותו כשה-pack נמצא בתוך תא הסוללות ברדיו שהוא קופסא סגורה, בשטח פתוח ועם רעש פוטנציאלי מסביב.
    אלון ידידי,
    תרשה לי להציע לך סוללה מצויינת שנמכרת במחיר ללא תחרות ביונייטד הובי, הסוללה הנ"ל מגיע עם מעגל מובנה שכל תכליתו היא למנוע את האפשרות לפריקת הסוללה במקרה ששכחת משדר דולק חלילה.
    אגב אני בדקתי את הסוללה הזאת וניסיתי לפרוק אותה באמצעות המשדר, הדבר לא צלח. אין צורך בזמזמים ובכל מיני אלמנטים מיותרים.
    להלן הקישור - http://www.unitedhobbies.com/UNITEDH...o_w/_PCM_11.1v
    בברכה
    ניסן אברמוב


    "לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן צפיה בהודעה
    אלון ידידי,
    תרשה לי להציע לך סוללה מצויינת שנמכרת במחיר ללא תחרות ביונייטד הובי, הסוללה הנ"ל מגיע עם מעגל מובנה שכל תכליתו היא למנוע את האפשרות לפריקת הסוללה במקרה ששכחת משדר דולק חלילה.
    אגב אני בדקתי את הסוללה הזאת וניסיתי לפרוק אותה באמצעות המשדר, הדבר לא צלח. אין צורך בזמזמים ובכל מיני אלמנטים מיותרים.
    להלן הקישור - http://www.unitedhobbies.com/unitedh...o_w/_pcm_11.1v
    ניסן,
    הכל נשמע טוב ויפה, ונשארת רק שאלת ההתרעה.
    למרות שכולנו חכמים, כולנו מנוסים, כולנו יודעים לבדוק סוללות, עדיין אנחנו צריכים גיבוי של הטכנולוגיה כדי שלא נרסק על סוללות - אז מה ההתרעה שיש לסוללות האלו?
    ועוד שאלה - ראיתי שהסוללות האלו נותנות מתח של 11.1v כאשר המשדר לדעתי צורך 9.6. האם המשדרים אמורים לדעת לעבוד עם 11.1v או שיש צורך ברגולטור?
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי alonj צפיה בהודעה
    ניסן,
    הכל נשמע טוב ויפה, ונשארת רק שאלת ההתרעה.
    למרות שכולנו חכמים, כולנו מנוסים, כולנו יודעים לבדוק סוללות, עדיין אנחנו צריכים גיבוי של הטכנולוגיה כדי שלא נרסק על סוללות - אז מה ההתרעה שיש לסוללות האלו?
    ועוד שאלה - ראיתי שהסוללות האלו נותנות מתח של 11.1v כאשר המשדר לדעתי צורך 9.6. האם המשדרים אמורים לדעת לעבוד עם 11.1v או שיש צורך ברגולטור?
    לא ברור לי למה אתה קטן אמונה, כל השלטים המתקדמים מציגים כל הזמן את מתח הסוללה.
    בהנחה שהסוללה מתחילה ב12.5v ותהליך הפריקה שלה לינארי עד 9v ללא סכנה בהשמדתה, מה הבעיה להטיס עד שהשלט מראה 10v ?
    חישוב פשוט מראה : מ12.5 ל11.7 עבד השלט שלי מעל 3.5 שעות(!) זה אומר 11 שעות עבודה עד שאגיע ל10V. לטעמי, יש לטעון ליפו כשהיא לא באחסנה אחת ל3-4 חודשים, כך שכנראה אטען אותה הרבה לפני שתגיע לשפל המדרגה...

    לגבי המתח,כבר נבדק ע"י מספיק אנשים, אתה יכול לחבר את הסוללה ישירות. אגב, היות והמתח גדל, גדל הספק השידור ולכן גם הטווח (בדוק).
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 31-08-2008 בשעה 10:50:45.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  21. #21
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
    לא ברור לי למה אתה קטן אמונה, כל השלטים המתקדמים מציגים כל הזמן את מתח הסוללה.
    בהנחה שהסוללה מתחילה ב12.5v ותהליך הפריקה שלה לינארי עד 9v ללא סכנה בהשמדתה, מה הבעיה להטיס עד שהשלט מראה 10v ?
    חישוב פשוט מראה : מ12.5 ל11.7 עבד השלט שלי מעל 3.5 שעות(!) זה אומר 11 שעות עבודה עד שאגיע ל10v. לטעמי, יש לטעון ליפו כשהיא לא באחסנה אחת ל3-4 חודשים, כך שכנראה אטען אותה הרבה לפני שתגיע לשפל המדרגה...

    לגבי המתח,כבר נבדק ע"י מספיק אנשים, אתה יכול לחבר את הסוללה ישירות. אגב, היות והמתח גדל, גדל הספק השידור ולכן גם הטווח (בדוק).
    lipo טובה מאבדת כ 5% בשנה מהמתח שלה...

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    78
    מנחת הבית
    אשדוד
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    אצלי ב9303 יש סוללת ליפו 1800 מיליאמפר של דואלסקיי עם מאזן פנימי והשלט תמיד מצפצף כאשר הפק ב9v (קרי 3v לתא). לא "מאוחר מידי" והסוללה לא "הלכה" אני תמיד מטעין אחרי שהשלט מנג'ס.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
    לא ברור לי למה אתה קטן אמונה, כל השלטים המתקדמים מציגים כל הזמן את מתח הסוללה.
    בהנחה שהסוללה מתחילה ב12.5v ותהליך הפריקה שלה לינארי עד 9v ללא סכנה בהשמדתה, מה הבעיה להטיס עד שהשלט מראה 10v ?
    חישוב פשוט מראה : מ12.5 ל11.7 עבד השלט שלי מעל 3.5 שעות(!) זה אומר 11 שעות עבודה עד שאגיע ל10v. לטעמי, יש לטעון ליפו כשהיא לא באחסנה אחת ל3-4 חודשים, כך שכנראה אטען אותה הרבה לפני שתגיע לשפל המדרגה...

    לגבי המתח,כבר נבדק ע"י מספיק אנשים, אתה יכול לחבר את הסוללה ישירות. אגב, היות והמתח גדל, גדל הספק השידור ולכן גם הטווח (בדוק).
    אני לא קטן אמונה, אני פשוט למוד ניסיון.
    אני בעצמי מקפיד להביט במתח הרשום בשלט לפני ואחרי כל טיסה, אבל טבעם של בני-אדם לטעות ובשביל-זה נעזרים בטכנולוגיה.
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    39
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    קצת הערת תשומת לב לשימוש ב-lipo לפני שימוש,

    בתקופה האחרונה החלפתי את השלט שלי מ-futaba ל-JR בדר"כ כשאני מקבל מערכת חדשה אני קורא את המדריך לפני השימוש, במדריך רשום במפורש ואני אצטט:
    " Q-can i use a 3-cell LI PO in my transmitter?
    A-No, all current JR and spektrum transmitters are designed to operate using a 9.6- volt transmitters pack. a fully charged 3 cell li po pack puts out 12.6 volts.
    this higher voltage can overload the power-regulatint transistor causing damage and or failure, possibly in flight. many of our customers have expeirenced failures using 3 cell li-po packs and theur use in jr and spektrum transmitters is highly advise against.
    the x9303 2.4 system will operate for over 15 hours using a 2700 mah ni-mh battary.

    אני מניח שרק מספר האנשים המצומצם קרא את מדריך וההוראות הכלליות, נרשם במפורש לא להשתמש ושהיו מקרים שגרמו לכשל מערכתי בשלט, אני בטוח שאם היה צורך אמיתי בכזו אורך פעילות ארוך חברות השלטים כבר מזמן היו מתאימות עצמן לעניין, אך מאחר והם לא מתאימות עצמן לשינוי הרוח של הרוכש הישראלי (וטוב שכך) מדובר בסכנה להטיס עם סוללות כאלו וכל מי שאומר ממליץ נוהג בחוסר אחריות.

    בואו נהיה ראלים אין שום צורך בכזה סוללה בשלט, נכון מדובר בטרנד אז כל ישראלי חייב, הרי זה לא משנה שהוא מבצע בקושי טיסה אחת ביום (גם אילו היתה סוללה רגילה הייתה מספיקה לכמה שבועות), יש צורך עז ללכת אחרי הטרנט, וחוץ מזה רמת הטיסה שלו השתפרה פלאים וכיום הוא מסוגל לבצע 3D מלא (ראו ערך-חן צרפתי).

    לסיכום: אין שום צורך בכזו סוללה בטח לא אחרי שחברות השלטים מזהירות משימוש בהם וכל שימוש מסכן את המטיס והסובבים לו, אבל אם אחרי כל זה עדיין יש רצון עז להשתמש בכזו סוללה (מה חברות השלטים מבינים אני קראתי בפורום שאפשר) אני אמליץ לעשות גם ביטוח טוב.

    אני אתנצל מראש עם סגנון הכתיבה שלי טיפה מזלזל, אין לי שום כוונה לפגוע, פשוט חבל שלא מציגים את כל הנתונים הקיימים בטח כאשר קיימת סכנה בטיחותית מובהקת, במיוחד עם מדובר בסכנה בטיחותית המסכנת אותי.

    בואו נתרכז בטיסה ולא במסביב
    יום טוב,
    דניאל שמש.
    נערך לאחרונה על ידי daniel_s; 31-08-2008 בשעה 12:45:16.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יתרון ה-lipo

    ציטוט נכתב במקור על ידי שאול אביגור צפיה בהודעה
    lipo טובה מאבדת כ 5% בשנה מהמתח שלה...
    אני מניח שאתה מתכוון ל5% מהקיבול שלה... אמנם המתח יורד לינארית רק צריך לזכור שלא 5% מ12v אלא 5% מההפרש בין טעון מלא לריק. שזה 5% מ3.5v שזה בערך 0.2v בשנה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •